تاتو خط چشم با متد جدید میکروپیگمنتیشن خط چشم + عکس

یکی دیگر از عوامل مهم در زیبایی صورت به ویژه زیبایی چشم ها، تاتو خط چشم و یا میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه است و این روش برای افرادی که پلک های افتاده ای داشته و یا چشم هایشان حالت خسته دارند نیز بسیار مناسب به نظر می رسد. تاتو خط چشم به روش میکروپیگمنتیشن با متراکم نشان دادن مژه ها باعث برجسته تر و جذاب تر شدن چشم خواهد شد.

نکته مهمی که باید در میکروپیگمنتیشن خط چشم به آن دقت داشت این است که نسبت به انواع میکروپیگمنتیشن مانند میکروبلیدینگ ابرو و تاتو لب بسیار حساس تر بوده و دلیل آن نزدیکی انجام این روش ترمیمی زیبایی به چشم و پلک ها هست و از طرف دیگر نسبت به تاتو های دیگر آرایش دائمی زیباتری به حساب می آید.

تاتو خط چشم

برای جلوگیری از هر گونه عوارض و خطر احتمالی باید دقت داشت که این کار توسط پیگمنتر کاملا حرفه ای و آموزش دیده و دارای مدرک فنی حرفه ای با مواد اولیه و رنگدانه های استاندارد و دارای تاییدیه وزارت بهداشت انجام شود. در غیر این صورت نتیجه درستی از این روش ترمیمی و زیبایی نخواهید گرفت و ریسک عفونت و برخی مشکلات دیگر نیز وجود خواهد داشت. از این روی پیش از هر چیزی مطمئن شوید که مرکز زیبایی مناسبی را برای این منظور انتخاب کرده باشید.

میکروپیگمنتیشن خط چشم

با به کار بردن تاتو خط چشم، دیگر مشکلی از بابت پاک شدن آرایش چشمی خود حین شنا کردن در استخر، تعریق یا به هر شکلی قرار گرفتن در معرض رطوبت نخواهید داشت. این به شما فرصتی می دهد تا در همه حال از آرایش و زیبایی کامل چشمان خود برخوردار بوده و نیازی به آرایش کردن هر روزه نداشته باشید.

انواع تاتو خط چشم

تاتو بن مژه چیست؟

تاتو بن مژه، به تزریق جوهر در میان ریشه های مژه گفته می شود که باعث خواهد شد تا ریشه ها و مژه ها، پررنگ تر و پرپشت تر دیده شوند. با انجام این عمل ترمیمی، زیبایی چشم ها دو چندان شده و نگاهی گیراتر خواهید داشت.

بن مژه بهتر است یا تاتو خط چشم؟

به طور کلی نمی توان یکی از این دو را نسبت به دیگری برتری داد و باید پیش از هر چیزی فرم چشم های شما و انتظاراتی که از زیبایی خود دارید، بررسی شده، سپس متخصص زیبایی بهترین پیشنهاد برای استفاده از تاتو بن مژه یا خط چشم را توصیه خواهد کرد.

انواع تاتو خط چشم بر اساس نوع چشم:

تاتو خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای یکی از پرطرفدارترین مدل های خط چشم بوده که در مورد تاتو خط چشم نیز استفاده می شود. این مدل زیبایی خاصی به چشم ها داده و باعث می شود که نگاه فرد، جذاب تر و گیراتر به نظر آید. این نوع خط چشم برای افرادی که دارای چشم های متوسط و درشت هستند، گزینه ای بسیار مناسب بوده و می توان به وسیله آن، چشم ها را بسیار جذاب و درخشان جلوه گر کرد. خط چشم گربه ای یکی از پرطرفدارترین مدل های خط چشم محسوب می شود و آرایش چشم کاملی را با خود همراه خواهد داشت.

تاتو خط چشم دخترانه

در تاتو خط چشم دخترانه، خط چشم نازک تر کشیده شده و از بخش گوشه بیرونی چشم ها نیز به سمت خارج برده نمی شود. این باعث می شود که آرایش چشمی شخص ملایم تر به نظر بیاید. همین طور این مدل خط چشم برای حضور پیدا کردن در محل کار، مراسم ساده و به طور کلی زندگی اجتماعی روزانه، گزینه مناسبی خواهد بود، در حالی که استفاده از دیگر انواع آرایش چشمی، ممکن است معذبی برای حضور در قرارهای اجتماعی، محیط کاری و … به وجود بیاورد.

تاتو خط چشم دخترانه

تاتو خط چشم ساده

تاتو خط چشم ساده تنها به شکلی خواهد بود که یک خط سیاه باریک در محل رویش مژه ها کشیده شده و چشم ها از حالت بی روحی و کمرنگ بودن خارج شوند. این در واقع همان تاتو بن مژه است که باعث می شود چشم ها حالت بهتری به خود گرفته و در محل خط رویش مژه ها نیز سیاهی و تیرگی بیشتری دیده شود.

  • خط چشم دنباله دار

از دشوارترین و البته پرطرفدارترین خط چشم­ها می­توان به خط چشم دنباله دار اشاره کرد. این مدل خط چشم به دقت و زمان طولانی نیاز دارد و اگر درست و متناسب با فرم صورت کشیده شود جذابیت چهره را دوچندان می­کند.

خط چشم دنباله دار

  • خط چشم روزانه

این یک مدل خط چشم ساده و سبک است که برای استفاده روزانه و در محیط­های رسمی بکار می­رود. خط چشم روزانه به شما کمک می­کند تا در طول روز در عین سادگی، زیبا و جذاب به نظر برسید.

  • خط چشم رنگی

استفاده از خط چشم­های رنگی از جدیدترین نمونه­های خط چشم است که اخیرا در بین بانوان رواج بیشتری یافته است. امروزه اکثر بانوان به دلیل اینکه خط چشم­های مشکی از جذابیت چندانی برخوردار نیستند برای خاص بودن به سراغ خط چشم­های رنگی می­روند. استفاده از این خط چشم رنگی برای هر نوع پوست مناسب نیست و توصیه می­گردد رنگی را انتخاب کنید که با پوست و رنگ چشم شما سازگاری کامل داشته باشد. آبی نفتی مشهورترین و پرکاربردترین رنگ در میان خط چشم­های رنگی است که با هر رنگ پوستی به خوبی سازگار است.

خط چشم رنگی

  • خط چشم عربی

خط چشم عربی به دقت بسیار بالایی نیاز دارد و برای چشم­های درشت مناسب هستند، در این مدل خط چشم از خطوط سیاه در اطراف چشم، ابروهای پهن و آرایش‌های پر‌رنگ استفاده می‌کنند. در صورتی که حرفه­ای و اصولی انجام شود جزو بهترین و زیباترین­ مدل­ها شناخته می­شود.

خط چشم عربی

  • خط چشم دولایه

این مدل خط چشم برای حرفه­ای­ها بسیار مناسب است. چنانچه در کشیدن خط چشم  تبحر خاصی دارید این مدل بهترین گزینه برای شماست. در این مدل می­بایست خط چشم دوم کشیده­تر از خط اولی باشد تا چشمان شما را خاص و حالت­دار جلوه دهد.

خط چشم دولایه

  • خط چشم مجلسی

این مدل همانطور که از نام آن مشخص است در مهمانی­ها و مجالس کاربرد بیشتری دارد، معمولا همراه با سایه استفاد می­شود تا چشم­های شما را درشت­تر و زیباتر نشان دهد. این خط چشم مناسب و سازگار با انواع آرایش است، همچنین استفاده از سایه­های اکلیلی و رنگی به همراه آن بسیار رایج و محبوب شده است.

خط چشم مجلسی

  • خط چشم کلاسیک

یکی دیگر از خط چشم­هایی که زیبایی خاص و دلنشینی به چهره شما می­بخشند مدل کلاسیک است. این خط چشم برای هر نوع چشم مناسب بوده و امروزه در بین بانوان و دختران جوان محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

خط چشم کلاسیک

  • خط چشم پایه

خط چشم پایه از مدل­های ساده و در عین حال شیک و جذاب است که برای استفاده روزانه نیز بسیار کاربرد دارد. این مدل بر گوشه داخلی چشم و بر روی پلک بالا و پایین کشیده می­شود.

خط چشم پایه

  • خط چشم جسورانه

مدل چشم جسورانه بیشتر در مهمانی­ها و مجالس استفاده می­گردد. در این مدل یک خط بسیار ضخیم و پررنگ بر روی پلک بالایی و یک خط بسیار نازک نیز بر روی پلک پایینی کشیده می­شود.

  • خط چشم واضح

این مدل نیز از محبوب­ترین انواع خط چشم است، که در آن یک خط ضخیم از ابتدا تا انتهای چشم و تنها بر روی پلک بالایی کشیده می‌شود. همچنین باعث می­شود چشم­ها درشت و کشیده به نظر برسند.

انواع خط چشم

  • خط چشم مصری

این مدل که به مدل مصری معروف است و به احتمال زیاد آن را بارها در فیلم­ها دیده­اید. به کمک این مدل می‌توانید با کشیدن دو خط ضخیم در بالا و پایین چشم، چشم‌ها را درشت، کشیده و گوشه‌دار نشان دهید.

ماندگار تاتو خط چشم و بن مژه چقدر است؟

به طور کلی و در یک قانون تجربه شده، ماندگاری تاتو خط چشم و بن مژه، معمولا تا سه سال خواهد بود، اما در صورتی که برای انجام این کار از رنگ های حرفه ای و مرغوب استفاده شده و همین طور شما مراقبت درستی از خط چشم تاتو شده، به عمل بیاورید؛ احتمالا موفق خواهید شد که طول عمر این روش های ترمیمی زیبایی را بیشتر کنید. به علاوه استفاده از دوره های ترمیم، به نگه داشتن طولانی مدت تر این تاتوها کمک خواهد کرد.

خط چشم و بن مژه

  • عوارض میکروپیگمنتیشن خط چشم

    از آنجایی که میکروپیگمنتیشن در ناحیه بسیار حساس از صورت و در مجاورت چشم ها انجام می شود اگر در مرکزی غیر استاندارد و با استفاده از مواد اولیه غیر استاندارد انجام شود می تواند عوارض جبران ناپذیری برای شخص داشته باشد اما اگر با کمی دقت در انتخاب مرکز مناسب برای میکروپیگمنتیشن خط چشم می توانید به آسانی و بدون هیچ عوارضی این آرایش نیمه دائمی زیبا را شما نیز داشته باشید.

  • هزینه میکروپیگمنتیشن خط چشم

    عوامل بسیار مهمی در هزینه های میکروپیگمنتیشن خط چشم می تواند موثر باشد از جمله مواد اولیه که شامل رنگدانه ها و قلم مورد استفاده می باشد تا سرویس های جانبی که توسط مراکز ارائه می گردد ، اما از همه مهم تر انجام این کار توسط پیگمنتر حرفه ای و آموزش دیده است که در مرکز مهریماه توسط حرفه ای ترین پیگمنتر های تهران زیر نظر مدیریت مجموعه سرکار خانم مهریماه نجفی میکروپیگمنتیشن خط چشم انجام می شود.

  • نکات مهم در تاتو خط چشم و بن مژه

    از نکات مهم در تاتو خط چشم به روش میکروپیگمنتیشن خط چشم رنگ آن و میزان ضخامت آن است که پیشنهاد می شود در هنگام تاتو خط چشم از پیگمنتر خود بخواهید در رنگ سیاه مورد استفاده از یک قطره رنگ قهوه ای نیز استفاده نماید که این کار علاوه بر زیبایی بیشتر  باعث می شود تا تاتو خط چشم شما به مرور زمان به سمت رنگ خاکستری یا آبی نرود.

  • ماندگاری میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه

    در مورد میزان ماندگاری تاتو خط چشم باید گفت این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها که تاثیر بیشتری به میزان ماندگاری و زمان ترمیم دارد می توان به نوع پوست اشاره کرد همچنین عواملی همچون سبک زندگی ، شرایط آب و هوایی و نوع رنگ از جمله عموالی هستند که نمی توان از تاثیر آن ها بر روی ماندگاری میکروپیگمنتیشن ابرو چشم پوشی نمود.

میکروپیگمنتیشن خط چشم در تهران

این روزها مراکز زیادی در تهران این روش ترمیمی زیبایی را انجام می دهند، اما حتما این برای شما سوال است که ویژگی های یک مرکز معتبر چه می تواند باشد؟

  • حتما دقت داشته باشید برای مراجعه به یک مرکز زیبایی در تهران به نکاتی همچون دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای بودن هم مجموعه و هم پرسنل توجه داشته باشید.
  • از طرف دیگر استفاده از مواد اولیه دارای استاندارد و مجوز وزارت بهداشت از دیگر ویژگی های مهمی هست که باید یک مرکز معتبر تاتو خط چشم در تهران داشته باشد.

مرکز میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن مهریماه واقع در محدوده سعادت آباد میدان کاج در تهران به مدیریت سرکار خانم مهریماه نجفی، دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای بوده و از ویژگی های مهم مدیریت این مجموعه عضویت ایشان در آکادمی بین المللی فیبرز می باشد و از طرف دیگر تمامی پرسنل نیز ار بهترین هنرجویان با سابقه سالهای گذشته ایشان بوده و همگی دارای مدارک فنی حرفه ای و بهداشت نیز هستند.

پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به انجام تاتو خط چشم حتما با ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان کارشناسان ما بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی اوقات افراد به راحتی قادر به انتخاب بهترین الگو در این روش ترمیمی زیبایی نیستند و پس از مشاوره اولیه می توان بهترین الگوی ایجاد خط چشم دائمی را برای آن ها انتخاب کرد. بدیهی است که با مدل های چهره متفاوت و حالت چشم های گوناگون، نمی توان یک فرمول قطعی و کلی از پیش تعریف شده برای تمام افراد در نظر گرفت.

نکاتی در مورد تاتو خط چشم و بن مژه

مزیت های تاتو خط چشم

  • کمتر شدن زمان آرایش

  • داشتن خط چشم متناسب با فرم صورت

  • پر پشت نمایش دادن مژه ها

مراقبت های بعد از تاتو خط چسم

  • نرسیدن آب تا دو روز بعد

  • قرارنگرفتن بر زیر نور مستقیم آفتاب

  • عدم استفاده از ریمل و سایه تا یک هفته

چه کسانی نمی توانند؟

  • افراد داری بیماری های خاص

  • اشخاص دارای بیماری های پوستی

  • بانوان باردار و یا شیرده

شبکه های اجتماعی

تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button