تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن لب، عوامل ماندگاری + عکس

تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن

در چهره و صورت هر شخص، زیبایی در هر یک از اجزای آن به طور خاص باعث هر چه زیباتر شدن چهره خواهد شد. به طور مثال زیبایی چشم ها، زیبایی ابرو، زیبایی مژه و زیبایی بینی و حتی زیبایی لب اهمیت ویژه ای در زیبایی کل چهره دارد. از این روی افراد به دنبال تاتو رژ لب و یا تاتو خط لب برای زیبایی دو چندان لب ها هستند.

از دلایلی که باعث عدم زیبایی لب ها می شود و افراد را ترغیب به تاتو رژ لب و تاتو خط لب می کند، می توان به حالتی مثل نامتناسب بودن لب ها اشاره نمود که این موارد همه با تاتو رژ لب و یا تاتو خط لب قابل اصلاح هستند.

تاتو رژ لب

تاتو رژ لب چیست؟

اصلاحی که تاتو رژ لب و یا تاتو خط لب انجام می دهد در نهایت باعث اصلاح تقارن لب ها، تقویت رنگ لب و ساخت مجدد حالت لب خواهد شد.

حالا شاید برای شما این سوال پیش بیاید که فرق تاتو رژ لب و تاتو خط لب چیست که باید در جواب به آن گفت تاتو رژ لب یعنی رنگ کردن کل لب که باعث تغییر فرم و رنگ لب می گردد و تاتو خط لب هم برای نمایان کردن خط دور لب می باشد.

در تاتو لب هاشور لب صورت می گیرد که یک نوع آرایش نیمه دائمی لب بوده و رنگ به صورت خطوط نامنظم و ناهمسان توسط رنگ دانه ها بر روی لب هاشور زده می شوند و هاشور خود به دو روش میکروپیگمنتیشن لب و میکرو بلیدنیگ لب صورت می پذیرد که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن

تاتو رژ لب برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای رنگ دادن و حالت دادن و حجم دادن به لب های بی رنگ (سفید)
  • مناسب افراد سیگاری که به دلیل نیکوتین موجود در سیگار لب هایشان بعد از مدتی تیره می شود می توانند با اضافه کردن پیگمنت و رنگدانه ، اقدام به اصلاح فرم و رنگ لب خود به حالت طبیعی نمایند .
  • برای حالت دادن و رنگ دادن به لب های خانم هایی که بر اثر مرور زمان و افزایش سن ، رنگ لب هایشان به سمت تیرگی می رود ، مناسب می باشد.
  • جهت رفع عدم قرینگی لب ها
  • جهت بازساری و ترمیم حالت لب برای افرادی که بر اثر حادثه ، سوانح یا سوختگی بافت لب هایشان دچار مشکل شده است نیز مناسب می باشد.

هزینه تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن چقدر است؟

 با توجه به میزان کاری که باید برای این روش ترمیمی و زیبایی انجام شود و نواقص فعلی لب ها، هزینه تاتو رژ لب متفاوت خواهد بود. با مراجعه به مرکز تخصصی تاتو رژلب مهریماه، می توانید نسبت به دریافت قیمت اقدام لازم را برای اطلاع از هزینه میکروپیگمنتیش لب انجام دهید. شیدینگ لب به روش پیگمنتیشن، یکی از بهترین روش های ترمیمی و زیبایی بوده و حتما در قیاس با هزینه آن، بسیار ارزنده خواهد بود. در واقع شما به یک شیدینگ لب دائم دست یافته و ترکیب رنگ تاتو خط لب نیز کمک می کند تا جلوه لب های شما، کاملا منحصر به فرد و طبیعی دیده شود.

روش های تاتو رژ لب

  • میکروپیگمنتیشن لب

    تاتو رژلب به روش میکروپیگمنتیشن لب ، رنگدانه ها توسط دستگاه(ماشین)رنگدانه ها در لایه های سطحی پوست(اپیدرم) کاشته می شوند که نهایتا باعث می شود لب ها را بعد از تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن لب پر رنگ نماید. از مزایای میکروپیگمنتیشن لب این است که فرد دیگر نیاز به آرایش لب های خود نداشته و این کار به عنوان یک آرایش نیمه دائمی استفاده می گردد و ماندگاری آن بین ۳ تا ۵ سال می باشد.

  • شیدینگ لب

    در تاتو رژ لب به روش شیدینگ لب که جدیدترین متد روز دنیا می باشد ، توسط دستگاه دیجیتال رنگدانه ها بر روی بافت لب به صورت دات (نقطه ای) و پودری کاشته می شود که نهایتا باعث رنگ دهی و فرم دهی و تقارن لب ها می شود و این روش نیز آرایش نیمه دائمی برای لب ها می باشد و فرد دیگر نیاز به آرایش لب ها نخواهد داشت ، و می تواند از بین طیف های رنگی ، رنگ مورد علاقه خود را جهت تاتو رژلب به روش شیدینگ لب انتخاب نماید و همچنین این مزیت را دارد که در هنگام آرایش مجدد نیز می تواند از رنگ رژ لب دیگری استفاده نماید.

ویژگی های شیدینگ لب و میکروپیگمنتیشن لب

  • ماندگاری میکروپیگمنتیشن لب و شیدینگ لب

در روش میکروپیگمنتیشن لب و شیدینگ لب ماندگاری به عوامل مختلفی بستگی دارد

که یکی از مهمترین آن ها استفاده تکنیک درست و مهارت پیگمنتر می باشد و همچنین طیف رنگی انتخابی تاثیر زیادی در ماندگاری دارد ، برای رنگ های کم رنگ ماندگاری حدودا ۳ سال است و هر چقدر رنگ تیره تر باشد ماندگاری بین ۳ تا ۵ سال می باشد.

نکته تاثیر گذار دیگر مراقبت بعد از انجام کار کانتور لب بوده، که دوره ۳ روز اول اهمیت ویژه ای در ماندگاری دارد.

مزایای ترکیب رنگ در میکروپیگمنتیشن لب و شیدینگ لب

همان طور که حین استفاده از انواع رژ لب ها و مداد لب ها، با ترکیب رنگ، به رنگ های خاص و منحصر به فرد می رسیم، این موضوع در خصوص رنگ به کار رفته در تتو لب نیز کاربرد دارد. در واقع با ترکیب رنگ ها، می توان به رنگ های خاصی رسید که با تخصص پیگمنتر(متخصص انجام تاتو رژ لب)، متناسب با رنگ پوست، انتخاب خواهد شد.

مراقبت های بعد از تاتو رژ لب

– عدم دستکاری لب یا کندن پوست لب

– ممنوعیت استحمام و استخر ، ۴۸ الی ۷۲ ساعت

– ترجیحا تا ۲۴ ساعت دوری از اشعه خورشید

– استفاده از پماد A چشمی برای چرب نگه داشتن لب

– عدم استفاده از مواد آرایشی تا ۳ روز اول

– استفاده از قرص آسیکلوویر (با تجویز پزشک) یا پماد آسیکلوویر (مخصوص تبخال)

مراقبت های قبل از تاتو رژ لب

– بهتر است از یک روز قبل قرص تبخال(آسیکلوویر) استفاده شود

– عدم استفاده از ماسک های لایه بردار و میکرودرم پوست

– بهتر است از ۲۴ ساعت قبل از دخانیت و مشروبات الکلی و مواد کافئین دار قبل از تاتو استفاده نشود

– در صورتی که از ویتامین C ، E و قرص های آسپیرین و وارفارین استفاده می نمایید به دلیل رقیق شدن و افزایش خونریزی از یک هفته قبل تحت نظر پزشک مصرف داروی خود را قطع نمایید.

موارد منع تاتو رژلب

– اگر دوران بارداری خود را سپری می کنید، توصیه می شود که انجام این کار را به زمان دیگری موکول کنید. همین طور انجام این کار در ماه اول شیردهی نیز مناسب نخواهد بود و بعد از آن منعی ندارد.

– بهتر است انجام این روش ترمیمی ابرو در دوران قائدگی (عادت ماهیانه) به دلیل ضعف اعصاب نیز صورت نپذیرد.

– اگر بیماری مزمنی داشته یا داروی خاصی استفاده می کنید، حتما پیش از انجام این روش ترمیمی، حتما پیگمنتر خود را از این موضوع مطلع نمایید.

– اگر در حال حاضر لب و یا اطراف لب شما دارای تبخال است ، کانتور لب را به بعد از بهبود آن موکول نمایید.

– در صورتی که از ویتامین C ، E و قرص های آسپیرین و وارفارین استفاده می نمایید به دلیل رقیق شدن و افزایش خونریزی تا یک هفته امکان انجام تاتو رژلب نخواهید داشت و بعد از آن منعی وجود ندارد.

چه عواملی در ماندگاری تاتو رژ لب اهمیت دارد؟

  • رعایت مراقبت های بعد از تاتو رژ لب

    با رعایت مواردی که در بالا توضیح داده شد در رابطه با مراقبت های بعد از تاتو رژ لب ، کانتور لب شما ماندگاری زیادی خواهد داشت.

  • زمان های نامناسب برای تاتو رژ لب

    در زمان قاعدگی ، بارداری و شیردهی به دلیل تغییر در هورمون های بدن توصیه می شود از انجام این کار خودداری نمایید.

  • مهارت پیگمنتر یا تاتو کار

    سرعت و دقت عمل و از طرفی زاویه دست و همچنین دارا بودن مدرک فنی حرفه ای از نکات مهمی است که باید جز ویژگی ها تاتو کار برای تاتو رژ لب یا تاتو خط لب باشد.

  • نوع و مقدار رنگدانه

    استفاده از برندهای معتبر و استاندارد رنگ و پیگمنت و بی حسی و از طرف دیگر اجرای صحیح تکنیک توسط پیگمنتر در ماندگاری تاثیر دارد.

قرینه سازی لب در روش میکروپیگمنتیشن و تاتو رژ لب

در قرینه سازی لب به روش تاتو رژ لب، پیگمنتر از قسمت V شکل لب خطوطی را با توجه به جام چهره با استفاده از ابزار اندازه گیری تخصصی و مهندسی کشیده و لب را از وسط به دو قسمت نیم کره شرقی و غربی تقسیم می کند. نکته مهم در قرینه سازی و زیبایی چهره این است که وسط لب دقیقا با بینی و همچنین در برخی افراد (به دلیل مدل فک) از طریق مید لاین دندان انجام می شود باشند تا زیبایی بیشتری را به وجود آورد.

شبکه های اجتماعی

تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button