فیبروز ابرو را می توان یکی از روش های پرطرفدار در میان خانم ها دانست که در سال های اخیر رواج زیادی پیدا کرده است. علت این علاقه نیز کاملا مشخص است، فیبروز این امکان را به فرد می دهد تا اگر دچار شکستگی ابرو و یا نواقصی در موضع ابروهای خود هستند و یا رنگ دلخواهی ندارند و ابروهای آن ها دچار ریزش شده است، به کمک فیبروز ابروهای خود را ترمیم کنند و از زیبایی ابروان خود لذت ببرند، اما قبل از انجام فیبروز به نکات مهم فیبروز ابرو توجه کنید و بهتر است سعی کنید با آگاهی کامل نسبت به فیبروز در جهت انجام آن اقدام کنید.

نکات مهم فیبروز ابرو

بیشتر بخوانید:” مزایا و معایب فیبروز ابرو

نکات مهم در فیبروز ابرو

مهمترین نکته در انجام فیبروز ابرو نوع پوست شخص می باشد. در این صورت اگر شما دارای پوست بسیار چربی هستید گزینه مناسبی برای انجام فیبروز نمی باشید، زیرا رنگدانه ها به خوبی در شیارهای به وجود آمده توسط سوزن های فیبروز قرار نمی‌گیرند و رنگ دلخواه شما به وجود نخواهد آمد. پوست های خشک و پوست های معمولی بهترین گزینه برای انجام فیبروز هستند و دقت داشته باشید که بعد از انجام فیبروز حتماً موضع ابروهای خود را چرب نگه دارید و تا سه روز به هیچ عنوان ابروهای خود را شستشو ندهید و در هنگام پوسته شدن آن ها را دستکاری نکنید.

از طرف دیگر اگر در دوران شیردهی بارداری و همچنین دوران قاعدگی می باشید در این دوران به انجام فیبروز اقدام نکنیم، زیرا هورمون‌های شما تغییر پیدا می‌کند و همین عامل تاثیر زیادی در عدم رنگی مناسب روی پوست و  عدم شکل گیری طرح دلخواه شما به وجود خواهد آمد. همچنین دقت داشته باشید که اگر قبلاً از روش‌های تاتو برای ابروهای خود استفاده کرده اید دیگر قادر نخواهید بود از فیبروز ابرو استفاده کنید. فیبروز تنها برای کسانی مناسب است که تا به حال هیچ گونه تاتو و میکروپیگمنتیشن روی ابروهای خود انجام نداده باشند.

نکات مهم فیبروز ابرو

انواع هاشور در فیبروز

به طور کلی چهار نوع هاشور در انجام عمل فیبروز وجود دارد که فرد پیگمنتر با توجه به مهارت و تجربه خود و با توجه به فرم کلی صورت شما تشخیص می‌دهد که کدام یک از این مدل ها برای صورت شما مناسب تر است و در واقع به اصطلاح به صورت شما بیشتر می آید. البته خود شما هم می‌توانید با تحقیقات در مورد انواع هاشور های ابرو و مدل صورت خود به نتیجه نهایی برسید، اما حتماً قبل از انجام هاشور با فرد پیگمنتر مشورت نمایید. انواع هاشور ابرو به شرح زیر می باشد:

مدل هاشور spine

مدل های هاشور spine-3-5-6

 مدل هاشور spine-3

این مدل هاشور که به هاشور تیغ ماهی نیز مشهور است. به این دلیل به این نام شهرت پیدا کرده است که در پایان کار وقتی به حالت ابرو نگاه می کنید، گویی بافت تیغ ماهی روی ابرو انجام داده اید. این نوع هاشور برای افرادی که دارای ابروهای بسیار کم پشت هستند یا ابروهای خود را به طور کامل از دست داده اند، بسیار گزینه مناسبی می باشد.

 مدل هاشور spine-5

این مدل هاشور ابرو را مدل هاشور آسیایی نیز می‌گویند و برای افرادی که نوع چهره و صورت آنها شبیه به مردمان آسیای شرقی می باشد، مناسب است. این ابروها به صورت یک خط رو به بالا و مستقیم در نظر گرفته می‌شود و به خصوص برای آقایانی که دارای خواب ابرو های متغیر می‌باشند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود، ولی به طور کلی فرد پیگمنت تشخیص می‌دهد که کدام مدل ابرو برای صورت شما مناسب‌تر باشد.

 مدل هاشور spine-6

این مدل ابرو که به مدل کلاسیک نیز مشهور است، اجرا و پیاده‌سازی آن برای فرد پیگمنتر کمی مشکل به نظر می‌رسد. برای افرادی مناسب است که به ایجاد خط صاف زیر ابرو علاقه‌ای ندارند و دوست دارند که ابروها حالت طبیعی خودش را حفظ کند و همچنین برای افرادی که خواب ابروی آنها به سمت پایین متمایل می باشد، گزینه مناسبی محسوب می گردد.

مدل هاشور upper spine

مدل هاشور ابرو برای ابروهای دخترانه مناسب می باشد و حالت آن به صورت پهن و ساده می باشد. برای افرادی که ابروهای آنها خواب نامنظم دارد، بسیار گزینه مناسبی محسوب می‌شود و همچنین برای افرادی که به ابروی های نازک و باریک علاقه ای ندارند، بهترین ایتم محسوب می گردد.

فیبروز ابرو

ابزار کار فیبروز ابرو 

انجام دادن کار فیبروز نیاز به ابزار و وسایلی دارد که در درجه اول تمام آنها باید ضدعفونی و میکروب زدایی گردد و سپس برای مشتری جدید استفاده گردد.

– از جمله ابزارها می توان به خط کش و دیوایدر و مداد طراحی نام برد که این ابزار برای طراحی کردن ابرو قبل از انجام فیبروز استفاده می شود، زیرا این مسئله قرینه بودن ابروها نکته بسیار مهمی است که اگر به طور کامل و مناسب رعایت نشود، ابروها به صورت تا به تا و بدون قرینه شکل خواهند گرفت.

– دسته دوم ابزارهای مورد استفاده در فیبروز ابرو شامل رنگ، سوزن و قلم کار می باشد. سوزن‌های فیبروز در دو دسته سوزن های ثابت و سوزن های یکبار مصرف تقسیم می‌شود و فرد پیگمنتر با توجه به دستگاه خود و یا مهارت خود می‌توانند هر کدام از آنها را انتخاب کند. البته که انتخاب سوزن های یکبار مصرف از لحاظ بهداشتی گزینه مناسب تری برای فرد محسوب می‌شود. رنگ های به کار رفته در فیبروز نیز همانند میکروپیگمنتیشن می باشد و دارای برندهای مختلفی و با توجه به کلینیک‌ها برای انجام دادن فیبروز مراجعه می‌کنید، ممکن است از برندهای مختلف استفاده کنند. قبل از انجام فیبروز حتماً درباره رنگ های به کار رفته در کلینیک مربوطه تحقیق کنید تا مطمئن شوید که از رنگ های با کیفیت و معتبری استفاده می‌کند و امکان ایجاد حساسیت تقریباً به صفر نزدیک شود.

خلاصه مطلب

فیبروز ابرو از جمله اقدامات زیبایی برای ابروهایی که دچار شکستگی یا نواقص می باشد و همچنین برای افرادی که به دنبال زیباتر کردن ابروهای خود و یا رنگ دائمی بر روی آنها و همچنین طراحی حالت جدیدی برای ابروهای خود هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌گردد.معمولاً فیبروز از طریق سوزن چند بار مصرف استفاده می شود و رنگ به کار رفته در فیبروز با توجه به کلینیکی که در آن انجام می دهید ممکن است از برندهای مختلفی استفاده گردد.در بالا به نکاتی مهم فیبروز ابرو اشاره کردیم و انواع مدل های هاشور را نام بردیم.

سوالات مربوط به نکات مهم فیبروز ابرو

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”فیبروز ابرو چیست؟” answer-0=”فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی برای زیبا کردن و از بین بردن نواقص ابرو می باشد. در این روش که به صورت دستی یا از طریق سوزن می باشد، بین ابروها هاشور یا خط ایجاد می کنند ” image-0=”3167″ headline-1=”h2″ question-1=”معاب فیبروز ابرو” answer-1=”اگر فیبروز ابرو توسط پیگمنتر ماهر انجام نشود، ابروها قرینه نمی شود” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”مزایای فیبروز ابرو” answer-2=”از مزایای فیبروز ابرو این است که بعد از مدتی حدود شش ماه تا یکسال رنگ فیبروز تقریباً ناپدید می‌شود و این می‌تواند یک مزیت بزرگ برای فرد باشد” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

8 پاسخ
    • بهاره کرمی
      بهاره کرمی says:

      سلام دوست عزیز ماندگاری فیبروز به خیلی چیزها بستگی داره به طور مثال اگر پوست شما چرم باشه ماندگاری کمتری داره یا اگر از موادی خوبی استفاده نشده باشه ولی در کل بین ۸ ماه تا یکسال

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button