مژه های مشکی

مژه های مشکی یکی از فاکتورهای جذاب و تاثیرگذار در زیبایی و جذابیت افراد هستند و مشکی نگه داشتن مژه ها می تواند تاثیر فوق العاده ای در زیبایی بیشتر چشم ها داشته باشد. با استفاده از روش های تاثیرگذار در مشکی نگه داشتن مژه ها، می توانید زیبایی و جذابیت آن ها را حفظ کرده و کمتر نیاز به استفاده زیاد از حد از محصولات آرایشی چون ریمل داشته باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

روش های حفظ مژه های مشکی

با استفاده از متودهای زیر می توانید مژه های خود را مشکی تر نگه دارید:

استفاده از شی باتر

شی باتر حاوی ویتامین A و ویتامین E است که با تغذیه پیازهای مو، مژه های شما را تقویت کرده و رشد آن ها را بیشتر می سازد. حتی پس از استفاده از روش هایی چون لیفت مژه، می توانید از این تکنیک برای مشکی کردن مژه های خود استفاده کنید.

روش استفاده: شی باتر را روی نوک انگشتان خود بمالید و سپس آن را به آرامی روی مژه ها ماساژ دهید. این روش را روزانه پیش از خواب انجام داده و صبح چشم های خود را بشویید. به این شکل مژه های شما قوی تر و ضخیم تر می شوند.

شی باتر

استفاده از روغن کرچک

روغن کرچک به عنوان یک محرک رشد مژه ها شناخته می شود و اسیدهای چرب موجود در روغن کرچک به طور طبیعی به بلند شدن و ضخیم شدن مژه ها کمک می کند.

روش استفاده: روغن کرچک را با دقت به نوک مژه ها زده و بگذارید در طول ساعات خواب روی مژه های شما باقی بماند. این کار را هر روز تکرار کرده و پس از چند هفته، متوجه افزایش چشمگیر حجم و طول مژه های خود خواهید شد.

استفاده از ترکیب روغن نارگیل، روغن بادام و روغن زیتون

هر سه روغن فوق العاده غنی از پروتئین و مواد معدنی هستند و می توانند تاثیرات شگفت انگیزی بر روی مژه های شما داشته باشند. محتوای پروتئین بالا در روغن زیتون باعث رشد مو می شود در حالی که خواص مغذی موجود در روغن نارگیل و بادام مژه های شما را ابریشمی و صاف نگه می دارد و از شکستگی آن جلوگیری می کند.

روش استفاده: روغن ها را با هم مخلوط کرده و مخلوط را به آرامی روی مژه های خود بمالید. بعد از ۳-۴ ساعت آن را بشویید. می توانید روزانه، در هر زمان از روز، از این معجون رشد مژه استفاده کنید.

استفاده از ترکیب روغن نارگیل، روغن بادام و روغن زیتون

استفاده از چای سبز برای داشتن مژه های مشکی

چای سبز مملو از آنتی اکسیدان است و رشد موی مژه هار را بازیابی می کند. همین طور این چای گاهی آن ها را طولانی، متراکم و قوی می سازد.

روش استفاده: یک فنجان چای سبز را با استفاده از برگ چای یا کیسه چای و یک فنجان آب گرم دم کنید. وقتی چای خنک شد، آن را به مژه ها بمالید و بگذارید یک شب بماند. بقیه را در یخچال قرار دهید و از معجون تا ۳ روز آینده استفاده کنید، اما فراتر از آن مجاز نیست.

 پوست لیمو روغن زیتون دم کرده برای داشتن مژه های مشکی

ویتامین C و A موجود در لیمو به عنوان یک محرک رشد مو عمل می کند. همین طور روغن زیتون باعث رشد و رشد مژه ها از ریشه می شود.

روش استفاده: پوست لیمو (یک لیمو) را صبح در روغن زیتون خیس کنید و شب قبل از خواب این مخلوط را روی مژه های خود بمالید.

ویتامین E

ویتامین E به راحتی مژه های ضعیف را تقویت کرده، گردش خون را در فولیکول های مو افزایش می دهد و رشد مژه های جدید را تحریک می کند.

روش استفاده: یک کپسول ویتامین E را برداشته، کپسول را سوراخ کنید و روغن را روی مژه های خود بمالید. در هر زمان از روز می توانید این کار را انجام دهید. مژه ها روغن را جذب می کنند. همچنین می توانید قبل از استفاده از ریمل مژه و ابرو از این روغن استفاده کنید تا از جمع شدن و شکستن مژه جلوگیری کند. سعی کنید روی ریمل های حاوی ویتامین E سرمایه گذاری کنید تا مژه های شما قوی و طولانی بمانند.

ویتامین E

کلام آخر

در بالا بهترین روش های حفظ مژه های مشکی را دوره کردیم، شما چه روش های دیگری را در این زمینه موثر می دانید که در اینجا به آن ها اشاره نشده باشد؟ درباره این مواد طبیعی موثر در بخش نظرات تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button