مراقبت های بعد از تاتو لب

پس از آن که تاتو رژ لب را به عنوان یک روش برای به دست آوردن زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می دهید، باید با دنبال کردن مراقبت های بعد از تاتو لب و دنبال کردن آن ها، بهترین ماندگاری تاتو رژ لب را رقم بزنید. این مراقبت ها در عین حال که ساده به نظر می رسند، باید با دقت دنبال شده تا بتوانید نتیجه لازم را از این روش ترمیمی، به دست بیاورید.

مراقبت های بعد از تاتو لب

مراقبت ها و ملاحظات پس از انجام روش تاتو رژ لب به شرح زیر هستند:

نخستین روز پس از انجام روش ترمیمی تاتو رژ لب

نخستین روزی که پس از انجام تاتو رژ لب به آینه نگاه می کنید، لب های شما به رنگ قهوه ای نسبتا پررنگ دیده می شوند. در حقیقت این کاملا طبیعی است که لب های خود را پررنگ تر از چیزی که قرار است در نهایت باشد، مشاهده کنید و نباید از این بابت نگرانی و اضطرابی داشته باشید. مقداری التهاب کاملا طبیعی است و توصیه می شود که به هیچ وجه لب هایتان را در این مرحله دست کاری نکنید. هر گونه تلاشی برای کمرنگ ساختن پررنگی لب ها و یا کاهش تورم به دور از توصیه های داده شده، ممکن است اوضاع را بدتر سازد.

دومین روز تاتو لب

در روز دومی که پشت سر می گذارید، احتمالا با زبان زدن به لب های خود، چیزی شبیه به طعم فلز را احساس خواهید کرد. این کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه جای نگرانی نیست. همین طور همچنان تورمی در لب ها دیده و احساس می شود و نیازی نیست که برای برطرف ساختن آن ها، نگرانی خاصی داشته باشید. زمان این موضوع تورم را برطرف خواهد ساخت.

سومین روز پس از تاتو رژ لب

در روز سوم پس از انجام تاتو رژ لب، هنوز لب های شما تا حدودی پررنگ به چشم می آیند و احتمالا با نگاه دقیق در آینه، زخم های ریزی را به شکل جراحت های سطحی روی پوست لب ها مشاهده خواهید کرد.

مراقبت های بعد از تاتو لب

چهارمین روز و مراقبت های بعد از تاتو رژ لب

در چهارمین روز، باید انتظار پوسته پوسته شدن لب های خود را داشته باشید. با شروع پوسته پوسته شدن لب ها، احتمالا رژ لبی که تاتو شده است، ملایم تر و کمرنگ تر به چشم می آید و بیشتر افراد در این مرحله تصور می کنند که نتیجه کار آن قدرها خوب نبوده و چیزی که می خواستند به عنوان طرح و رنگ مطلوب لب ها، حاصل نشده است. در حالی که واقعیت این طور نبوده و با کمی انتظار، شاهد بازگشت رنگ تاتو رژلب و رسیدن به رنگ دلخواه خواهید بود.

پنجمین روز

در پنجمین روز با نگاه کردن در آینه، از تماشای لب های خود لذت خواهید برد و همان رنگی که انتظار داشتید دیده می شود، اما این موضوع دوامی نداشته و دوباره در روز بعدی، پوسته پوسته شدن دوباره ای را شاهد خواهید بود.

  ششمین روز مراقبت های بعد از تاتو رژ لب

در ششمین روز، مجدد به یک دوره پوسته پوسته شدن لب ها وارد می شوید و حتی رنگ تاتو رژ لب، بسیار کمرنگ و شبیه به یک سفیدی و کدری دیده می شود.

این فرآیند تا دو هفته ادامه پیدا می کند و باید منتظر باشید تا دوباره رنگ لب های شما، بازگردد.

نکته: چیزی بین دو تا سه هفته برای بازگشت رنگ لب ها، زمان نیاز است و در صورتی که بتوانید به اندازه کافی از لب های خود مراقبت کرده و از محصولات مرطوب کننده و چرب کننده لب ها، یا سایر محصولاتی که از سوی بهترین مرکز تاتو رژ لب توصیه شده است، استفاده کنید تا از ترک خوردگی و پوست پوست شدن بیشتر لب های شما جلوگیری به عمل آید.

پس از این دوره، رنگ لب ها، بازگشته و به همان رنگی که ابتدا به عنوان رنگ تاتو رژ لب انتخاب کرده اید، بازخواهد گشت.

مراقبت های بعد از تاتو لب

این موارد را به خاطر داشته باشید:

  1. اگر ورم لب های شما زیاد است، می توانید از کیسه یخ خشک یا یخ مرطوب داخل یک پارچه تمیز برای کاهش تورم، استفاده کنید.
  2. به خاطر داشته باشید که حتما از بالم لب یا محصولات مرطوب کننده و چرب کننده لب ها که تکنسین تاتو رژ لب استفاده کرده و از پوسته پوسته شدن لب های خود، جلوگیری کنید.
  3. به هیچ وجه تا گذشتن یک ساعت پس از انجام تاتو رژ لب، چیزی نخورید و نیاشامید تا التهابات شدید اولیه، کاهش یابد.
  4. همین طور تا سپری شدن ۴ ساعت اولیه پس از تاتو رژ لب، از شستشو دادن لب های خود با مواد شوینده خودداری نمایید. حتی مواد شوینده ملایم نیز برای این مدت، ممنوع هستند.
  5. تا سپری شدن نزدیک به دو روز پس از انجام این روش ترمیمی، لازم است که از میل کردن یا نوشیدنی غذاها و نوشیدنی های ترش و تند خودداری نمایید.
  6. تا سه روز پس از انجام این روش ترمیمی، دقت داشته باشید که خمیر دندان به لب های شما برخورد نداشته باشد.
  7. برای خوابیدن حتما روش طاق باز را انتخاب کنید تا هیچ گونه فشاری به لب های شما وارد نشود.
  8. از انجام هر گونه فعالیتی که موجب تعریق صورت و لب ها شود تا یک هفته، پرهیز کنید.
  9. تا ۲ هفته از انجام فعالیت های ورزشی یا هر گونه فعالیت سنگین، خودداری کنید.
  10. تا مدت ۳ هفته از آرایش کردن لب های خود، اجتناب نمایید.

کلام آخر

با وجود رعایت مراقبت های بعد از تاتو لب در صورتی که هنوز مشکلات جدی مشاهده کرده یا پس از سپری شدن سه هفته، هنوز تورمی و سوزش لب های شما برطرف نشده بود یا جراحات زیادی از آن دیده شد، حتما به بهترین مرکز تاتو رژ لب مراجعه داشته باشید.

29 پاسخ
  1. امیر شاهی
    امیر شاهی says:

    مطلبای خوبی که تو سایتتون میذارین قابل تقدیره. خیلی ممنونم که دارین سعی میکنین کار مردم رو راه بندازین. اینقدر اینترنت تو زندگی مردم نقش پر رنگی پیدا کرده که حتی دیگه واس لوله بازکنی برچسب ها بی معنا شدن و کسی دیگه نمیره روی در و دیوار دنبال لوله بازکن بگرده. خیلی از کتاب ها الان آنلاین پیدا میشن و واسه آموزش دیدن خیلی از کارها نیازی نیست بریم دنبال کلاسهای حضوری. واقعا ازتون ممنونم که کار رو برامون راحت تر کردین. من الان دیگه همه کارام از پیدا کردن آموزش های ساده تا چاه بازکنی خونم رو اینترنتی اوکی میکنم

    پاسخ
    • ادمین مهریماه نجفی
      ادمین مهریماه نجفی says:

      سپاس از شما دوست عزیز؛ ممنون که نظر مثبتتون رو گفتید و منتشر کردید. تمام سعی ما در مجموعه مهریماه نجفی مخصوصا بخش آموزش مهریماه نجفی همین هست که مطالب مفید و قابل استفاده برای دوستان به اشتراک بگذاریم. شما هم اگر پیشنهادی در مورد موضوعات و مشکلات این حوزه دارید میتونید بفرمایید تا روی مطالبش کار کنیم و منتشر کنیم.

      پاسخ
  2. ابتسام
    ابتسام says:

    سلام من سه کروز پیش تاتو لب کردم ولی لبهام خیلی خشک شدن طوری،که صبح بیدارمیشم دهنم بازنمیشه خوردن غذابرام سخت شده وخیلی درد داره لبهام لطفا راهنمایی کنید پماد آ چشمی هم استفاده میکنم تورم همچنان هست احساس میکم لبام داره کنده میشه

    پاسخ
  3. شهلا
    شهلا says:

    من الان ۲۲روزه انجام دادم ولی همچنان لبم پوست پوست میشه،خیلی بدجوره،نمیدونم باید چکار کنم،پماد آ چشمی هم بیفایدست

    پاسخ
  4. نازنین
    نازنین says:

    سلام من سه روز شیدینگ لب انجام دادن خیلی خیلی پررنگه و یه تیکه از پوست که ریخت زیرش هم خیلی پررنگه خیلی بد شده چیکار کنم رنگش بریزه؟لطفا راهنمایی کنین؟پماد آ بزنم یا نه

    پاسخ
  5. نیکنام
    نیکنام says:

    سلام الان یک هفته هست تاتو کردم ولی لبهام کاملا سفید شد وفقط خشکی لب وترک دار اصلا به نظر نمیاد رنگ گرفت باش روزهای اول کاملا رنگ وبعد چند روز الان سفید شد رنگ لب

    پاسخ
  6. زهرا
    زهرا says:

    من الان سه روزه رفتم تاتو لی کرم لبم روز دوم خوابید ومرتب ازدوتاپمادی که گفتن دارم چرب میکنم هرهشت ساعت هم قرص تبخال میخورم الانم خیلی راضی هستم هیچ دردی هم نه داشتم ونه دارم…ممنونم ازرضوان خانم گل که اینقدرکارشون عالیه. ?

    پاسخ
  7. سمیه
    سمیه says:

    سلام وقتتون بخیر
    من سه روزه تاتو لب انجام دادم الان لبم تبخال زده بااینکه قبلش قرص اسیکلوویر میخوردم الان چیکار کنم؟چند روز باید بگذره برم حمام؟؟؟

    پاسخ
  8. ناشناس
    ناشناس says:

    سلام من چهار روزه تاتولب انجام دادم روز دوم وسوم پوسته ریزی داشت روز چهارم رنگش به طور کامل رفته دلیلش چیه؟آیا رنگش بر میگرده یا نه؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button