همانطور که می دانید فیبروز ابرو یکی از روش های زیبایی نیمه دائمی برای ابروهای شما محسوب می گردد. افرادی که دچار مشکلات و نواقصی در ابروهای خود هستند و سعی دارند این نواقص را برطرف کنند تا چهره زیباتری داشته باشند و یا حتی افرادی که فقط جنبه زیبایی را در نظر گرفته اند، می توانند با انجام فیبروز ابرو و متعادل و قرینه سازی ابروان خود زیبایی را به خود ارائه دهند. برای آشنایی و همچنین مراحل انجام فیبروز ابرو، ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چیست؟

کلمه فیبروز نشان دهنده نام شرکتی است که این روش را برای زیباسازی ابروان ابداع کرده است. کلمه “فی” نام شرکت و کلمه “بروز” به معنای خط ابرو می باشد. این شرکت صربستانی آموزش ها و قوانین کاملی در جهت فیبروز ابرو ارائه داده است و روزانه چند صد نفر برای داشتن مدرک و گرفتن آموزش های کامل به این مرکز مراجعه می کنند. اینکه در انجام فیبروز باید چه مراحلی را طی کنید و چه وسایل و اقداماتی برای انجام آن نیاز است، همگی تحت آموزش های فیبروز انجام می گیرد.

مراحل انجام فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی متدهای زیباسازی ابرو در جهان محسوب می گردد و در تمام نقاط دنیا از این روش استفاده می کنند، زیرا علاوه بر اینکه روش راحتی برای فرد میگمنتر است، برای فرد دریافت کننده این خدمت هم سختی زیادی ندارد و نسبت به روش های قدیمی تاتو، دردی ندارد و زیبایی و جذابیت آن چند برابر خواهد گردید. مراحل انجام فیبروز به شرح ذیل است:

ابتدا قبل از انجام هر کاری فرد پیگمنتر با مشتری در مورد سابقه حساسیت وی به انجام روش های مشابه و یا تاتو می پرسد و در صورت داشتن هر گونه حساسیت از انجام آن می بایست صرفنظر گردد. افرادی که دارای بیماری های قلبی و به خصوص دیابت هستند، بهتر است از این روش استفاده نکنند.

پس از آن نوبت به طرح و رنگ دلخواه می رسد. پیگمنتر می بایست با توجه به فرم صورت و علاقه مشتری راهنمایی های لازم را در مورد نوع ابروی مورد طراحی به مشتری ارائه دهد و با راهنمایی او مشتری بتواند تصمیم درستی در جهت انتخاب مدل و رنگ ابرو بگیرد.

با استفاده از ابزار فیبروز همچون دیوایدر و مداد طرح اولیه ای برای ابرو طراحی کنید تا در حین کار دچار هیچگونه اشتباهی نگردید. هر گونه اجرای رنگی باید از تاج ابروها شروع و به سمت آرک و دم ابرو پیش بروید. دقت داشته باشید که برای تثبیت رنگ هر خط هاشور ایجاد شده را دوبار انجام دهید و به صورت رفت و برگشتی آن را طی کنید تا کاملا رنگ تثبیت گردد.

نگران تیره شدن رنگ نباشید، زیرا بعد از گذشت دو الی سه روز رنگ ابرو روشن تر می گردد. توجه داشته باشید که ده روز قبل از انجام فیبروز هیچگونه رنگی نباید روی ابروها وجود داشته باشد و همچنین افرادی که قبل از انجام فیبروز، روش های دیگر تاتو را روی ابروهای خود انجام داده اند نیز نمی توانند از فیبروز استفاده کنند.

مراحل فیبروز ابرو

بیشتر بخوانید: “ویژگی های فیبروز ابرو دخترانه و اسپرت

عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری فیبروز ابرو

به طور کلی و در بهترین شرایط فیبروز بین شش ماه الی یک یکسال ماندگاری دارد و پس از آن در صورت نیاز مجدد، می توانید به انجام فیبروز و یا ترمیم آن اقدام کنید. عوال مختلفی در ماندگاری فیبروز تاثیرگذار هستند، از جمله این موارد می توان به آیتم های زیر اشاره کرد:

۱-عمق هاشور ابرو

عمق هاشور ابرو از نکات بسیار مهمی است که فرد پیگمنتر با توجه به مهارت خود می توانند به درستی از پس آن بر آید، زیرا اگر رنگ را در لایه نزدیک به پوست قرار دهد، خیلی زود رنگ از بین می رود و یا اگر در عمق زیادی قرار دهد، باز هم رنگ مشخص نخواهد شد و رنگ کمرنگی را به صورت خروجی خواهید داشت. بهترین لایه را می توان لایه میانی پوست برای انجام فیبروز ابرو دانست.

۲-نوع پوست

هر چه شما پوست خشک و یا معمولی داشته باشید، انجام فیبروز با موفقیت بیشتری روبرو خواهد بود. پوست های چرب نمی توانند از این روش استفاده کنند و در صورت استفاده از این روش خروجی دلخواه را دریافت نخواهند کرد. شما می توانید از اسکراب های پوست برای رفع چربی پوست قبل از انجام فیبروز استفاده کنید.

۳-تغییر هورمون بدن

برخی دوران در خانم ها باعث تغییر هورمون های بدن آن ها شده و زمان مناسبی برای انجام روش هایی چون فیبروز و تاتو نیست، زیرا بر دوام و ماندگاری آن ها تاثیر خواهند گذاشت. دورانی چون بارداری، شیردهی و قاعدگی را می توان از جمله دوران های تغییر هورمون های بدن خانم ها دانست.

رنگ های مورد استفاده در فیبروز

رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو بر خلاف تاتوهای قدیمی کاملا سبک بوده و در صورت نیاز به پاک شدن، کاملا از روی پوست پاک می گردند و هیچ هاله رنگی روی پوست باقی نخواهد ماند و قرمزی به پوست نمی دهد. رنگ های فیبروز در انواع متفاوتی وجود دارند و شرکت های و برندهای مختلف اقدام به تولید رنگ های فیبروز با درجه کیفیت های مختلف کرده اند. برای اینکه کیفیت خروجی کار خود را بالا ببرید، بهتر است از رنگ های استاندارد و با کیفیت استفاده کنید.

فیبروز ابرو

خلاصه مراحل فیبروز

۱-مشورت با مشتری در مورد فرم دلخواه وی برای ابرو و ارائه راهنمایی های لازم در مورد فرم صورت وی و طرحی که برای او مناسب تر است.

۲-انتخاب رنگ مناسب، با توجه به رنگ پوست، مو و دلخواه مشتری

۳-ایجاد بی حسی در موضع ابروها که معمولا از پماد یا محلول لیدوکائین استفاده می گردد.

۴-کشیدن فرم ابروی نهایی با استفاده از دیوایدر و مداد

۵-ضد عفونی کردن تمام ابزار و وسایل مورد استفاده.

۶-انجام مراحل فیبروز که از تاج شروع و در قسمت دم ابرو به پایان می رسد.

۷-ارائه اقدامات لازم به مشتری برای بعد از فیبروز.

خلاصه مطلب

فیبروز ابرو از جمله اقدامات زیبایی برای ابروهایی که دچار شکستگی یا نواقص می باشد و همچنین برای افرادی که به دنبال زیباتر کردن ابروهای خود و یا رنگ دائمی بر روی آنها و همچنین طراحی حالت جدیدی برای ابروهای خود هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌گردد. معمولاً فیبروز از طریق سوزن چند بار مصرف استفاده می شود و رنگ به کار رفته در فیبروز با توجه به کلینیکی که در آن انجام می دهید ممکن است از برندهای مختلفی استفاده گردد.

 

سوالات متداول انجام فیبروز ابرو

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”فیبروز ابرو چیست؟” answer-0=”فیبروز ابرو برای رفع نواقص ابرو و زیبایی آن به کار می رود و در واقع روشی است برای از بین بردن مواردی که در حالت عادی و طبیعی برطرف نخواهد شد. ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”چه عواملی در ماندگاری فیبروز تاثیر دارد؟” answer-1=”عمق هاشور ابرو نوع پوست تغییر هورمون بدن رنگ های مورد استفاده در فیبروز ” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button