مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

اگر چه نمی توان زمان قطعی و از پیش معین شده ای برای میکروبلیدینگ ابرو عنوان کرد و این مدت زمان به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به طور کلی مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو باید چیزی بین ۶ ماه تا ۲ سال باشد. حال این که در یک نمونه این مدت زمان پایداری روش میکروبلیدینگ ابرو به ۶ ماه ختم شده یا تا ۲ سال ادامه داشته باشد، به رنگ انتخابی، مدل ابرو، نوع پوست و دیگر عوامل بستگی دارد.

در ادامه با وبلاگ مهری ماه بیوتی همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

عوامل تاثیر گذار در مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

نوع پوست

بدیهی است که نوع پوست شما در میزان ماندگاری این روش ترمیمی ابروها اثرگذار خواهد بود. همان طور که انتظار داریم پوست های چرب و چربی پوست باعث کوتاه شدن این مدت زمان شده و پوست های خشک دوره طولانی تری را تجربه خواهند کرد.

 

میکروبلیدینگ ابرو

 

 رنگ به کار رفته از عوامل تاثیرگذار در مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

همین طور رنگ به کار رفته در میکروبلیدینگ ابرو نیز در میزان ماندگاری این روش ترمیمی بسیار موثر است. هر آن قدر که رنگ به کار رفته پررنگ تر بوده و ابروهای پررنگ تری انتخاب کرده باشید، مدت زمان ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود. بدیهی است که با کاهش درجه رنگ و انتخاب ابروهای روشن تر باید انتظار مدت زمان کوتاه تری را نیز داشته باشید. به این شکل باید بسیار زودتر برای ترمیم اقدام کرده و بخش های بسیار کم رنگ شده را دوباره احیا نمایید.

مدل ابرو

همین طور مدل ابرو می تواند به عنوان یک فاکتور کاملا موثر در میزان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو شناخته شود. با این همه نمی توان به دلیل افزایش مدت ماندگاری، از مدل ابرویی که مورد پسند بوده یا به هر شکلی از هر گزینه ای مناسب تر است، چشم پوشی کرد.

 

مدل ابرو

 

کلام آخر

در بالا مروری بر عوامل موثر در مدت زمان میکروبلیدینگ ابرو داشتیم. شما چه تجربه ای در این زمینه دارید و چه فاکتورهایی را در افزایش این مدت زمان، تاثیرگذار می دانید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وبلاگ مهری ماه بیوتی در میان بگذارید.

2 پاسخ
  1. پرنیا
    پرنیا says:

    ماندگاری میکروبلیدینگ به نوع پوست خیلی بستگی داره. من پوست چربی دارم و نمیدونم ازچه روشی برای پهن کردن ابرو ها استفاده کنم. به من فیبروز ابرو و میکرو بلیدینگ پیشنهاد شده که می ترسم به علت پوست چرم زود از بین بره. کسی تجربه ایی در این زمینه داره؟ نوع مواد به کار رفته ام تو این مورد تاثیری داره؟ مراقبت از ابرو هنگام شستوشو هم قطعا در این مورد بی تاثیر نیست. از انجایی که من خیلی اهل مراقبت نیستم به نظرتون این کارو انجام بدم؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button