لایه برداری لب

زیبایی لب ها برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی در صورت، زیبایی و درخشانی لب ها خواهد بود. بر اثر گذشت ساعت های پی در پی بیرون از خانه، محیط کار، میل کردن غذا یا نوشیدن نوشیدنی های مختلف، کیفیت پوست لب ها افت کیفیت پیدا کرده و پوست پوست یا خشک و خشن خواهد شد. از این روی استفاده از روش های ساده لایه برداری لب ها، کمک می کند تا لب هایی زیباتر با پوستی نرم، صاف و درخشان داشته باشیم.

در ادامه با مرکز مهریماه بیوتی همراه باشید تا درباره لایه برداری لب و مزایای آن و همین طور روش های انجام، بیشتر بدانیم.

لایه برداری لب

لایه برداری لب باعث می شود تا لب های خشک و پوسته پوسته شده یا آن دسته از لب هایی که ترک خورده، پوستی کهنه و کدر رنگ به خود گرفته اند، به راحتی پاک سازی شده و دوباره زیبایی و طراوت اولیه خود را به دست بیاورند. ما از روش های مختلفی برای زیباتر کردن لب ها استفاده می کنیم: تاتو رژلب، تاتو خط لب، تزریق ژل لب و … از روش های رایج و حرفه ای برای ارتقا زیبایی لب ها هستند. اما خوب است بیاموزیم که به راحتی در طول هفته با لایه برداری لب های خود، طراوت و شادابی آن ها را حفظ کنیم.

آموزش لایه برداری لب

خوشبختانه برای لایه برداری لب ها، فرآیند چندان پیچیده ای پیش روی خود ندارید و حتی این فرمول از پاکسازی و لایه برداری، به مراتب ساده تر از چیزی است که در خصوص اسکراب و لایه برداری پوست دیده ایم.

  • روش اول: کافی است که وقتی در حمام به سر می برید و بخار خوبی روی پوست لب های شما نشسته است، به کمک حرکات رفت و برگشتی انگشتان خود روی لب ها، پوسته هایی که بر اثر بخار نرم شده اند را پاک کرده و آن ها را از روی لب های خود بردارید. احتمالا ۳۰ تا ۴۵ ثانیه تداوم در انجام این کار، زیر دوش حمام، کمک می کند تا لب های شما به خوبی یک اسکراب ملایم دریافت کرده و پوستی نو و تازه را زیر انگشتان خود احساس کنید.
  • روش دوم: در صورتی که می خواهید لایه برداری لب ها را خارج از محیط حمام انجام دهید، به کمی شکر یا نمک نیاز خواهید داشت. کمی شکر یا نمک را با ژل آلوئه ورا مخلوط کرده و به کمک انگشتان روی لب های خود بزنید. حال این مخلوط را روی لب های خود به آرامی حرکت داده و به لایه برداری لب ها کمک کنید.

آموزش لایه برداری لب

  • روش سوم: از محصولات لایه بردار لب استفاده کنید. همان طور که در خصوص اسکراب و لایه برداری پوست، محصولاتی وجود دارند که می توانید از آن ها برای اسکراب و از بین بردن لایه های مرده پوست کمک بگیرید، این موضوع در خصوص لب ها نیز صدق کرده و شما می توانید با خرید کرم های لایه برداری لب، نسبت به انجام این موضوع اقدام کنید.
  • روش چهارم: یک حوله با زبری مناسب را انتخاب کرده و پس از آن که لب های خود را مرطوب ساختید، این حوله را روی لب ها بکشید تا پوسته های اضافه و کهنه، جدا شده و پوست تازه لب ها مشخص شود.

لایه برداری و اسکراب لب

مزایای اسکراب لب

از اصلی ترین مزایای لایه برداری لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از بین رفتن پوست مرده لب ها و جایگزین شدن پوست تازه و سالم
  2. زیبایی بیشتر لب ها و نمایان شدن لایه صورتی رنگ و باطراوت
  3. قرار گرفتن بهتر رژ لب های جامد، مایع، براق یا کدر روی لب ها و جلوه بهتر
  4. جلوگیری از ترک خوردن پوست لب ها
  5. جلوگیری از پیری زودرس و چروکیده شدن لب ها

مزایای اسکراب لب

کلام آخر

شما از چه روش های دیگری برای لایه برداری لب استفاده می کنید و تا چه اندازه این روش ساده و بدون هزینه را برای زیبایی لب های خود موثر می دانید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ در میان بگذارید.

زیبایی همان قدر که وراثتی است، می تواند اکتسابی باشد و با به کار بردن روش های به ظاهر ساده و پیش و پا افتاده به شکلی قابل توجه، ارتقا یابد.

1 پاسخ
  1. مینا محمودی
    مینا محمودی says:

    من تاتو لب انجام دادم پوسته پوسته میشه چی خوبه بزنم که خوب بشه؟ پوستش نرم بشه و چندبار در روز بزنم؟ البته خیلی خوب شده و راضی هستم خیلی خوشرنگه مرسی

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button