فیبروز ابرو دخترانه

همانطور که می دانید داشتن ابروی مناسب و نچرال یکی از آیتم های مهم و اساسی در زیباتر نشان دادن صورت می باشد.حالا ویژگی های فیبروز ابرو دخترانه و اسپرت چیه ؟ انتخاب یک مدل ابرو که هم باعث زیبایی شخص شود و هم با چهره آن شخص تطابق داشته باشد، در واقع وظیفه یک متخصص ماهر و باتجربه در زمینه تاتوی ابرو می باشد.

علاوه بر این شخص پیگمنتر باید با تمامی اصول و قوانین فیبروز ابرو و همچنین انواع مدل های صورت و هماهنگی بین ابروهای مختلف با صورت ها آگاهی کامل داشته باشد و در زمینه فیبروز ابرو تجربه کار حرفه ای را داشته باشد.

یکی از نمونه ابروهایی که ظاهری اسپرت و نچرال و بسیار دخترانه دارد، ابروی پهن و پر می باشد که در چند سال اخیر طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. برای آشنایی با انواع مدل ابرو برای انجام فیبروز و به خصوص فیبروز ابرو دخترانه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: “اقدامات بعد از فیبروز ابرو

مدل فیبروز ابرو دخترانه

می توان گفت که در یکی دو سال اخیر به علت مد شدن آیتم های طبیعی و نچرال و به خصوص طبیعی بودن صورت و موها می توان از فیبروز ابرو دخترانه نیز بهره گرفت. ابروی طبیعی اسپرت و دخترانه به گونه ای پر پشت و پهن می باشد که یادآور طبیعی بودن ابروها باشد. در واقع این مدل ابرو علاوه بر اینکه چهره طبیعی و نچرال را به شما هدیه می دهد، موجب جوان تر نشان دادن فیس شما می گردد. البته این مدل ابرو برای افراد با چهره های متفاوت دارای پهناهای متفاوتی است و به این شکل نیست که هر فردی با هر فرم چهره ای بتواند از یک مدل واحد برای فیبروز ابروهای خود استفاده کند. در اینجاست که تجربه و مهارت فرد پیگمنتر مورد بررسی قرار می گیرد و وی می تواند با در نظر گرفتن اصول کلی و چهره فرد به طراحی ابروی اسپرت و نچرال کاملا متناسب با فرم صورت مشتری بپردازد. برای افرادی که خود دارای ابروهای پر پشتی هستند، روند فیبروز ابرو و پهن کردن آن بسیار سریعتر صورت می پذیرد و در مورد افرادی که دارای ابروان کم پشت هستند، به راحتی و با اضافه کردن تارهای مویی به ابروهای خود آن ها را به صورت پر پشت و پهن در بیاورند و ظاهری نچرال و جذاب را از طریق روش فیبروز به ابروها بدهند. لازم به ذکر است که ظاهر ابروهای نچرال و اسپرت علاوه بر پهن و پرپشت بودن به صورت صاف و خطی نیست و بعد از رسیدن به قسمت کمان ابرو، شکسته می شود و حالتی کمانی شکل یا زاویه دار بر اساس فرم صورت به خود می گیرند.

قبل از انجام فیبروز حتما مقاله “نکات مهم در مورد فیبروز ابرو که قبل از انجام آن باید بدانید!” را بخوانید.

فیبروز ابرو دخترانه

ویژگی های مدل فیروز دخترانه و  ابروی پهن و اسپرت

همانطور که پیش از این گفته شد ابروهای پهن و اسپرت برای افرادی که به دنبال چهره ای نچرال و مطابق با مد روز که بر اساس طبیعی بودن صورت پیش می رود، گزینه مناسبی به شمار می رود‌. بهتر است قبل از انجام فیبروز برای این مدل ابرو رنگ آن را مطابق با رنگ موهای خود در نظر بگیرید تا میزان نچرال بودن آن افزایش یابد. معمولا در ایران برای ابروهای پر پشت و پهن اسپرت و طبیعی رنگ قهوه ای تیره تا خرمایی در نظر می گیرند که با رنگ موهای افراد در این منطقه هماهنگ باشد. ابروهای پهن و اسپرت به دو صورت حالت دار و کمانی و گاهی صاف اجرا می گردد که پیش فرض آن به صورت کمانی می باشد، اما پیگمنتر می تواند طبق درخواست مشتری و تطابق مدل ابروی پهن و صاف با صورت وی از مدل صاف برای او روش فیبروز را انجام دهد. دقت داشته باشید که مدل کمانی ابروهای اسپرت و پهن نچرال تر می باشد.

کوتاهی و بلندی ابروهای اسپرت و نچرال

کوتاهی و بلندی تاج و دنباله ابرو بستگی زیادی به صورت و فرم چهره افراد دارد. اگر دارای پشت چشم کوتاهی هستید، بهتر است از ابروهای صاف و پهن استفاده کنید تا به علت صاف بودن آن کمی پشت چشم شما را کشیده تر نشان دهد. اگر چشمانتان به هم نزدیک است و تقریبا به هم چسبیده است، بهتر است از ابروهای نچرال طبیعی با دنباله کشیده استفاده کنید. اگر فاصله چشمان شما از یکدیگر زیاد است بهتر است از ابروهای پهن با تاج بلندتر استفاده کنید. به طور کلی انتخاب تاج و دنباله به صورت کوتاه یا بلند و همچنین شکستگی ابرو با توجه به محل قرار گیری چشمان شما، علاوه بر فرم چهره و صورت شما تا حد زیادی به تجربه و مهارت فرد پیگمنتر بستگی دارد.

فیبروز ابرو دخترانه

نکات کلی در مورد انجام فیبروز ابرو دخترانه

فیبروز ابرو به طور کلی یک روش زیبا سازی ابروهاست که به روش دستی و با قلم هاشور انجام می گردد. فیبروز یک روش تقریبا نیمه دائمی است که معمولا طی مدت شش ماه تا دو سال ماندگاری دارد و مجبور نیستید همانند روش تاتوهای قدیمی تا سالیان وجود آن را بر روی صورت خود تحمل کنید و رنگ های فیبروز از نوع رنگ های آلی معدنی است که پس از ریمو کردن و پاکسازی به هیچ وجه خط قرمز از خود برجای نخواهد گذاشت و ابرو روند طبیعی خود را در پیش خواهد گرفت. در واقع روش فیبروز طبق موروفولوژی صورت و طبق نسبت طلایی یا همان فی ۶۱۶ طراحی و انجام می پذیرد. طبق اصول و قوانین جهانی آکادمی فیبروز انجام این روش برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز می باشد، مگر آنکه به علل پزشکی و از دست دادن ابروها در زیر ۱۸ سال مجبور به انجام فیبروز گردند. فرد پیگمنتر باید کاملا مراقب باشد در حین انجام فیبروز به پوست هیچگونه آسیبی وارد نکند و باعث ایجاد مشکلات پوستی نگردد. مشتری می بایست یک هفته قبل از انجام فیبروز اگر در موضع ابروان خود دارای درماتیت، راش، جوش و یا هر مشکل دیگری است آن را درمان کند و سپس اقدام به انجام فیبروز نماید.

نمونه کارهای فیبروز ابرو در مرکز تخصصی تخصصی مهری ماه

خلاصه مطلب

فیبروز ابرو از جمله اقدامات زیبایی برای ابروهایی که دچار شکستگی یا نواقص می باشد و همچنین برای افرادی که به دنبال زیباتر کردن ابروهای خود و یا رنگ دائمی بر روی آنها و همچنین طراحی حالت جدیدی برای ابروهای خود هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌گردد. معمولاً فیبروز ابروی دخترانه از طریق سوزن چند بار مصرف استفاده می شود و رنگ به کار رفته در فیبروز با توجه به کلینیکی که در آن انجام می دهید ممکن است از برندهای مختلفی استفاده گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button