امروزه روش های زیبایی و قرینه سازی ابروها زیادی وجود دارند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. فیبروز ابرو از جمله روش های زیبایی نیمه دائمی ابرو است که برای افرادی که دارای نواقص ابرو هستند، روش بسیار مناسبی محسوب می گردد. فیبروز ابرو به علت شکل و ظاهر طبیعی آن و همچنین به این دلیل که به راحتی می توان آن را پاک کرد و مانند تاتوهای قدیمی در پاکسازی آن دچار مشکل نمی گردید، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در این مقاله سعی بر این شده است که در مورد فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب است توضیحات کاملی ارائه گردد.

بیشتر بخوانید:”تفاوت بین میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب است

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو را می توان یکی از زیر شاخه های مهم در زمینه زیبایی ابرو به شمار آورد. فیبروز را می توان یکی از روش های نیمه دائمی زیباسازی ابروها دانست که به علت همین نیمه دائمی بودن آن، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

به عبارت دیگر به علت اینکه رنگدانه های این روش در عمق متوسط و یا سطحی پوست قرار داده می شوند و همانند جوهر تاتو در عمق پایینی پوست قرار داده نمی شود، شما می توانید به راحتی و در هر زمانی نسبت به ریمو و پاکسازی آن اقدام کنید. البته اگر برای پاکسازی آن تعجیل ندارید خوب است بدانید که ماندگاری فییروز با توجه به نوع پوست و کیفیت رنگ به کار رفته در این روش بین شش ماه تا دو سال می باشد. بنابراین شما می توانید بعد از دو سال نسبت به ترمیم آن اقدام کنید و یا در غیر این صورت از ابروهای طبیعی خود استفاده کنید و همچنین از روش های دیگر هاشور ابرو با توجه به علاقه خود بر روی ابروها بهره ببرید.

معمو‌لا فیبروز ابرو با توجه به علاقه مشتری تعیین نمی گردد، زیرا می بایست کاملا بر اساس فرم استاندارد جهانی آکادمی فیبروز تعیین گردد و با توجه به دستورالعمل های آن و فرم صورت هر شخص نسبت به طراحی ابرو اقدام می گردد، اما اگر باز هم با توجه به طراحی اصولی مشتری درخواست فرم دیگری از ابرو را داشت، می توانید طبق نظر وی و ترکیب اصول استاندارد نسبت به طراحی شکل جدیدی از ابرو اقدام فرمایید. فیبروز ابرو معمولا با قلم های دستی صورت می گیرند و به همین علت از ظرافت و دقت بالایی برخوردار است، البته به شرط آنکه از پیگمنتر با تجربه و حرفه ای برای کار فیبروز ابروی خود استفاده کنید.

فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب است

فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

فیبروز ابرو نیز مانند سایر روش های زیبایی دائم و یا نیمه دائم ممکن است برای برخی افراد و یا پوست ها مناسب نباشد و در صورت انجام این روش بر روی صورت دچار خطرات و یا آسیب های پوستی گردند. این افراد شامل کسانی می شوند که به مواد آرایشی حساسیت دارند و یا قبلا کار تاتو را انجام داده اند و نسبت به آن آلرژی پیدا کرده اند. همچنین افرادی که دارای دیابت و یا بیماری قلبی هستند، به علت ایجاد زخم در موضع ابروها و فشار دست پیگمنتر بر روی صورت توصیه می گردد از روش فیبروز استفاده نکنند. به غیر از موارد گفته شده، آیتم هایی که در ذیل ذکر می گردند، مستعد استفاده از روش فیبروز برای زیبایی ابروان خود می باشند.

۱- افرادی دارای ابروان غیر قرینه 

افرادی که دارای ابروهایی با مشکل در قرینه بودن آن هستند، می توانند با انجام روش فیبروز نسبت به قرینه سازی آن اقدام کنند. معمولا قرینه نبودن ابروها به علل ژنتیکی و  ارثی می باشد که معمولا ترمیم بد فرم بودن آن ها به طور طبیعی حتی تا یکسال نیز به طول خواهد انجامید و شما می توانید تا زمان ترمیم کامل ابروان خود و قرینه شدن آن ها از روش فیبروز برای قرینه سازی ظاهری آن اقدام کنید تا بعد از مدت زمان سپری شده برای از بین رفتن فیبروز، ابروها حالت طبیعی خود را به دست بیاورند و درآن زمان دیگر نیازی به هاشور ابرو وجود نخواهد داشت.

۲- افرادی دارای خطوط شکستگی ابرو 

برخی از افراد به علل مختلف همچون تصادفات و یا عمل جراحی و بخیه زدن در قسمت پیشانی و یا خط ابرو اصطلاحا دچار شکستگی در خط ابروان خود می گردند. متاسفانه پس از بخیه و یا عمل جراحی به علت شکستی که در این موضع به وجود می آید، رشد مجدد موهای ابرو با مشکل مواجه خواهد شد و بهتر است از روش های زیبایی ابرو همچون فیبروز استفاده کنید، تا موضع شکستگی را کاملا کاور کند و نیاز به کشیدن روزانه مداد در آن قسمت ابروی شما نباشد.

۳- افرادی دارای ابروان کم‌پشت 

برخی از افراد به صورت ژنتیکی و یا رژیم های غذایی نامناسب و استفاده بیش از حد از رنگ های شیمیایی در موضع ابروان خود، دچار ریزش ابروان و در نتیجه کم پشت شدن ابروان می گردند. این افراد معمولا با روش های تقویتی نمی توانند موجب رشد مجدد ابروان خود گردند و در نتیجه مجبور می شوند که دائما از مداد ابرو و یا سایر لوازم آرایش برای پر کردن خط ابروان خود استفاده کنند. این گونه از افراد می توانند به راحتی با استفاده از روش فیبروز در قسمت هایی از ابرو که دچار ریزش و یا کم پشتی هستند، استفاده کنند و باعث زیبایی ابروهای خود و درنتیجه تاثیر زیادی بر جذابیت صورت خود گردند. با این روش دیگر نیازی به استفاده دائمی از لوازم آرایش نخواهد بود. به ویژه آنکه می توانید طرح مورد نظر خود و یا رنگ طبیعی ابروان خود در این روش استفاده کنید.

مزایا و معایب فیبروز ابرو

۴- افرادی که وقت کافی برای رسیدگی به ابروهای خود را ندارند.

بسیاری از افراد زمان کافی به علت مشغله زیاد و یا همچنین عدم علاقه مندی به استفاده از لوازم آرایشی برای زیبایی بیشتری ابروهای خود را ندارند. بنابراین این افراد می توانند از روش های زیباسازی ابرو همچون فیبروز استفاده کنند. مزیت این روش نسبت به سایر روش ها در این است که که کاملا نیمه دائمی هستند و به راحتی می تواند پاکسازی و یا ریمو گردد و فرد در هر زمان که احساس کرد از مدل ابروهای خود خسته شده است، می تواند آن ها را پاک کند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

 

خلاصه مطلب

همانطور که می دانید فیبروز ابرو یکی از روش های زیبایی نیمه دائم ابروهاست که امکان پاک سازی و ریمو کردن فیبروز به راحتی وجود دارد و شما می توانید هر زمانی که قصد داشتید آن ها را پاک کنید، اما اینکه فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب است را از مواردی است که در این مطلب به آن پرداخته شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button