عوارض فیبروز ابرو

اگر چه فیبروز ابرو به عنوان یکی از بهترین روش های ترمیم ابرو و خلوت شدن آن بر اثر مرور زمان، به کار برده می شود؛ اما لازم است که پیش از انتخاب این روش ترمیمی نسبت به عوارض فیبروز ابرو نیز آگاهی یافته و با مقایسه این روش با سایر روش های ترمیمی کم پشتی ابرو، بهترین آن ها را برای خود انتخاب کنید.

عوارض فیبروز ابرو

فیبروز ابرو به عنوان یکی از بهترین روش های غیرتهاجمی شناخته می شود که اثرگذاری آن کاملا پایدار و دائمی نبوده، اما در طول دوره ماندگاری زیبایی قابل توجه و طبیعی بر جای می گذارد. با شناخت خطرات فیبروز ابرو، بارها بهتر می توان در خصوص انتخاب یک مرکز عالی برای انجام بی نقص و بدون ریسک این روش ترمیمی، اقدام کرد.

با این هم این روش نیز مانند سایر روش های ترمیمی ابرو، دارای معایبی است که باید نسبت به آن ها آگاهی کامل داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به این عوارض و مشکلات روش ترمیمی فیبروز ابروها بیشتر بپردازیم.

۱- ناکارآمدی برای آن دسته از افرادی که پیشتر ابروهای خود را تاتو کرده اند

این روش زیبایی ابروها، برای آن دسته از افرادی که پیش از این از تاتو ابرو استفاده کرده اند، کارایی نداشته و تنها افرادی که ابروهای آن ها بکر و دست نخورده باشد، بهترین گزینه برای انجام فیبروز ابرو هستند. البته در صورتی که شما از سایر روش های ترمیمی به جز تاتو استفاده کرده باشید، می توانید کاندیدای استفاده از این روش برای پر نشان دادن ابروهای خود باشید.

 

عوارض فیبروز ابرو

 

۲. ریسک آسیب رساندن به پوست محل رویش ابرو از معایب فیبروز ابرو

این مورد از مضرات فیبروز ابرو البته با در نظر گرفتن مهارت فردی که انجام روش ترمیمی فیبروز ابرو را برعهده دارد، قابل رفع خواهد بود. همان طور که احتمالا در آموزش انجام این روش ترمیمی دنبال کرده و نسبت به آن اطلاع و آگاهی دارید، در انجام این روش از تیغ دستگاه فیبروز استفاده می شود و در صورتی که شخص مجری کار به اندازه کافی در این زمینه مهارت نداشته باشد، ریسک کمی در خصوص آسیب رسیدن به پوست محل رویش ابرو وجود خواهد داشت. از این روی اهمیت زیادی دارد که حتما این روش ترمیمی را در یک مرکز زیبایی معتبر انجام داده و هرگز انجام آن را به دست افراد غیرحرفه ای نسپارید.

۳. استفاده از رنگ های بی کیفیت و نامرغوب

مشکل دیگری که احتمال دارد در پی استفاده از روش ترمیمی فیبروز ابرو تجربه کنید، عدم ماندگاری مناسب است که باعث می شود خیلی پیش از آن که انتظارش می رفت، نیاز به تجدید یا ترمیم باشد. این مورد معمولا به دلیل استفاده از رنگ های بی کیفیت و نامرغوب ایجاد شده و در صورتی که از رنگ فیبروز استاندارد و دارای تاریخ مصرف و مرغوب استفاده نشود، ریسک ماندگاری کم یا بی کیفیتی جلوه ابروها وجود خواهد داشت. از این روی ضرورت دارد که حتما پیش از انتخاب یک مرکز زیبایی جهت انجام این روش ترمیمی زیبایی ابروها، در خصوص نحوه عملکرد و سوابق کاری آن اطلاعات مناسبی به دست آورده و از تعهد کاری و استفاده از بهترین مواد اولیه، یقین و اطمینان پیدا کنید. به این شکل می توانید نسبت به نتیجه کار نیز مطمئن بوده و مشکلی از بابت آن برایتان پیش نیاید.

 

عوارض فیبروز ابرو

۴. ماندگاری کم

اگر چه علاقه مند هستیم که روش های ترمیمی ابرو با ماندگاری زیادی همراه باشند؛ اما باید گفت که این روش ماندگاری در حدود حداکثر یک سال خواهد داشت و شما باید پس از این دوره برای ترمیم، اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:”اقدامات بعد از فیبروز ابرو

خطرات فیبروز ابرو

از جمله خطراتی که می توان در خصوص فیبروز ابرو به آن اشاره کرد؛ موارد زیر قابل توجه هستند:

  • انتقال بیماری به دلیل سوزن آلوده (با انتخاب یک مرکز زیبایی معتبر، می توانی این ریسک را به حداقل برسانید.)
  • از دست دادن زیبایی ابروها (در صورتی که انجام این روش ترمیمی به دست افراد ناوارد انجام شود، ریسک این وجود دارد که زیبایی فعلی ابروهای شما نیز از بین رفته و بدتر ظاهری کسل کننده داشته باشید.)

کلام آخر

در بالا به بخشی از مهم ترین عوارض فیبروز ابرو اشاره کردیم که ممکن است برای برخی از افرادی که کاندیدای انجام آن می شوند، به وجود بیاید. شما چه تجربه ای در خصوص استفاده از این روش یا همین طور میکروبلیدینگ ابرو دارید و چه عوارض دیگری را می شناسید که در بالا به آن ها اشاره نشده باشد؟ این موارد را با ما و دیگر کاربران مرکز زیبایی مهری ماه بیوتی در میان بگذارید.

 

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”از عیب های فیبروز چیست؟” answer-0=”ماندگاری کم استفاده از رنگ های بی کیفیت ناکارامد بودن برای افرادی که پیشتر کار تاتو انجام دادند امکان عفونت کردن ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”فیبروز مناسب چه کسانی هست؟” answer-1=”مناسب افرادی با ابروی طبیعی که موهایی کم پشت در ناحیه ابرو دارند و یا با ابروهای تو خالی مواجه هستند ” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”چه کنیم فیبروز ابرو ماندگار شود؟” answer-2=”با انجام ترمیم های به‌موقع میتوان ماندگاری فیبروز را بالا برد. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

8 پاسخ
  1. ثنا
    ثنا says:

    سلام من چند سالی میشه که مبتلا به الوپسی شدم از سن ۴۷ سالگی تاکنون که ۵۴ سال دارم (الوپسی یعنی اینکه معلوم نیست که چرا موهای بدن میریزه ، همه ی موهای بدن از ابرو گرفته تا مژه و کلیه ی موهای سراسر بدن یکی میگه سیستم ایمنی بدن بیش از حد فعال شده ، یکی میگه عناصر بدن کمه و ) ابروهام که ” ریخته می خواهم هاشور کنم چقدر برایم هزینه داره ؟

    پاسخ
    • ناشناس
      ناشناس says:

      عزیزم قیمت ها متفاوت هستتقریبا ۲۰۰ تومن نمیدونم شما کجا ساکن هستید اما من یه دکتر فوق العاده میشناسم خانم پروین منصوری آدرس شهرک غرب خیابان ایران زمین بیمارستان بهمن قبل از رفتن حتما تماس بگیر من ۳ سال درگیر بیماری پوستی شدم و توسط بهترین پزشکان ایران معاینه شدم اما خوب نشدم در نهایت توسط این پزشک و بااولین ویزیت مشکلم برطرف شد به شمام توصیه میکنم بری پیشش

      پاسخ
  2. غزاله ک
    غزاله ک says:

    سلام ،من فیبروز ابرو کردم تمام بدنم سوزن سوزن میشه و درست نمیشه،انگار دست میزنی به آتیش و میکشی،کلی دکتر رفتم فردا هم چکاب کامل میرم،برام دردسر شده?لطفا راه چاره بگین

    پاسخ
    • حنا
      حنا says:

      سلام دوست عزیز
      اگر تعداد کمی از ابروها میریزد و بعد قطع میشود هیچ مشکلی نیست اما اگر ادامه دار شد به پزشکتون مراجعه کنید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button