افزایش سرعت رشد مژه ها

گاهی بسیاری از افراد به دلایل مختلف، شاهد ریزش مژه های خود می شوند. البته که راه های بسیاری برای تقویت مژه ها چون لیفت مژه وجود دارد، اما اگر می خواهید رشد مژه های خود سرعت دهید، می بایست از راه هایی استفاده کنید که به این هدف منجر می شوند. می پرسید کدام روش ها؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا با روش های رشد سریع مژه آشنا شوید.

راهکارهای رشد سریع مژه

ریزش مژه و کم پشت شدن مژه ها برای همه افراد پیش می آید. از آن جایی که مژه ها در زیبایی چشم ها نقش بسزایی دارند، افرادی که مژه های خود را از دست داده اند، برآنند تا با استفاده از روش های تقویت سریع و زودهنگام مژه، زودتر زیبایی را به چشم های خود بازگردانند. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم که این روند رشد را تسریع بخشید:

از روغن زیتون استفاده کنید

یکی از بهترین روش ها برای رشد سریع و با کیفیت مژه، استفاده از روغن زیتون است. روغن زیتون یکی از روغن های مفید است که شما می توانید از آن برای مرطوب کردن مژه های خود استفاده نمایید. چنانچه مژه های شما بسیار خشک و زمخت شده است، می توانید به طور مرتب از روغن زیتون استفاده نمایید تا ضمن نرم کردن مژه ها، آنتی اکسیدان های موجود در روغن زیتون، از نازک شدن و ریزش مژه ها جلوگیری کند.

افزایش سرعت رشد مژه

برای رشد سریع مژه ها، روغن نارگیل را فراموش نکنید

یکی دیگر از روغن های طبیعی که می تواند برای رشد سریع و با کیفیت مژه ها وثر واقع شود، روغن نارگیل است. روغن نارگیل رطوبت لازم را به مژه ها باز می گرداند و و از خشک شدن پوست پلک و مژه ها جلوگیری خواهد کرد. این روغن قدرت نفوذ پذیری بالایی دارد و می تواند مژه ها را زیبا و خوش حالت کند.

استفاده از مژه های مصنوعی را کنار بگذارید

یکی از مسائلی که سبب ریزش مژه ها شده و از سوی دیگر از رشد سریع مژه ها ممانعت می کند، استفاده از مژه های مصنوعی است. از آنجایی که مژه های مصنوعی به کمک چسب مژه به مژه می چسبند، لذا از رسیدن اکسیژن به مژه ها جلوگیری می شود. نرسیدن اکسیژن به مژه ها و کاهش جریان خون در این قسمت، در روند رشد مژه ها تاثیر داشته و به آن ها آسیب وارد می کند. پس اگر می خواهید در کنار تقویت مژه ها، سرعت رشد آن ها را زیاد کنید، لازم است تا برای مدتی استفاده از مژه های مصنوعی را کنار بگذارید.

از ریمل های باکیفیت استفاده کنید

برای آنکه از سرعت رشد سریع جلوگیری نکنید، بهتر است به سراغ ریمل های باکیفیت و فوق العاده ای بروید که ضمن زیبا کردن چشم های خود، به مژه هایتان آسیب وارد نکنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم از ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Clubbing Ultra Black استفاده کنید. این ریمل حاوی مواد مغذی است و شما می توانید ضمن استفاده از ریمل، از سلامت مژه های خود اطمینان داشته باشید.

افزایش سرعت رشد مژه

برای رشد سریع مژه ها،رژیم غذایی خود را تغییر دهید

برای آنکه سبب رشد سریع مژه های خود شوید، می بایست در رژیم غذایی خود تغییر ایجاد کنید. توت فرنگی، سیب، سبزیجات با برگ سبز، تخم مرغ و ماهی، روغن زیتون و … را در رژیم قرار دهید تا شاهد رشد سریع مژه های خود شوید.

مژه هایتان را شانه کنید

یکی دیگر از روش هایی که سبب تقویت سریع مژه می شود، شانه کردن آن ها است. شانه کردن مژه ها سبب افزایش جریان خون شده و اکسیژن رسانی درستی برای مژه های شما به همراه خواهد داشت. تمامی این موارد سبب می شود تا مژه های شما با سرعت بیشتری رشد کنند.

سخن پایانی

همان طور که خواندید، روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای تقویت مژه ها و بلندتر شدن مژه های خود استفاده نمایید. اگر می خواهید به سرعت و با استفاده از راهکارهای خانگی به این هدف برسید و از مژه های زیبای خود لذت ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button