همانطور که می دانید فیبروز ابرو یکی از روش های نیمه دائمی زیباسازی ابروها می باشد و روش کم خطری محسوب می گردد، اما روش های بسیار دیگری برای زیباسازی ابرو نیز وجود دارد. از جمله این موارد می توان به میکروبلیدینگ اشاره کرد. میکرو بلیدینگ و فیبروز با یکدیگر متفاوت هستند وروش های مختلفی برای انجام این دو کار وجود دارد. در این مطلب به معرفی فیبروز و میکروبلیدینگ و جواب سوال اینکه  میکروبلیدینگ بهتر است یا فیبروز ابرو خواهیم‌پرداخت.

فیروز ابرو

تعریف فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی برای زیبا کردن و از بین بردن نواقص ابرو می باشد. در این روش که به صورت دستی یا از طریق سوزن می باشد، بین ابروها هاشور یا خط ایجاد می کنند و از این طریق نواقص ابرو را می پوشانند. در واقع هدف اصلی از انجام فیبروز ابرو از بین بردن نواقص و همچنین تغییر دادن طرح و یا رنگ ابرو هایی است که قبلا تاتو کرده اند و رنگ و طرح آنها از بین رفته است یا ابروهایی که رنگ ندارند و فرد علاقمند به داشتن ابروهایی با رنگ جذاب و حالت زیبا می باشد که البته باید توجه داشته باشید که فیبروز ابرو روشی دائمی نیست و نیمه دائمی می باشد و شما می بایست اگر علاقمند به انجام فیبروز برای سال‌های متمادی می باشید، مجدداً برای ترمیم آن به مرکز فیبروز مراجعه کنید.

تعریف میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یک روش درمانی نیمه دائمی است، به خصوص برای افرادی که دارای مشکلات و نواقص ابرو هستند با این روش می توانند زیبایی خود را مجددا به دست آورند. در این روش به کمک سوزن های ریز رنگ های مخصوص، پوست را خراش می دهند و رنگ را در زیر پوست قرار می دهند. در این روش بر خلاف فیبروز از هیچ دستگاه و قلمی برای قرار دادن رنگ در زیر پوست استفاده نمی شود و فرد پیگمنتر با دست و سوزن اینکار را انجام می دهد و بنابراین تسلط بیشتری نسبت به طراحی ابرو متناسب با چهره فرد خواهد داشت و احتمال خطا و قرینه نبودن ابروها به شدت کاهش می یابد.

فیروز ابرو

میکروبلیدینگ بهتر است یا فیبروز ابرو

در بالا با تعاریف فیبروز و میکروبلیدینگ آشنا شدیم و دانستیم که هر کدام چه ویژگی هایی دارند و از نظر علمی چه تعریف مشخص شده ای برای آن ها وجود دارد. اکنون قصد داریم با تفاوت های این دو روش بیشتر آشنا شویم تا بهتر متوجه شوید که برای شما کدام روش بهتر است. فیبروز و میکروبلیدینگ هر دو برای زیبایی ابرو به کار می روند ولی در فیبروز اصول طراحی و هاشور کاملا علمی است و بر پایه اصول و قوانین معتبر انجام می پذیرد، البته این بدان معنا نیست که در میکروبلیدینگ اصول علمی رعایت نمی شود، اما دست پیگمنتر بازتر است و تا حد زیادی می توان میکروبلیدینگ را تجربی دانست تا روشی علمی.

از طرف دیگر سوزن ها و رنگ های مورد استفاده در فیبروز کاملا با کیفیت و معتبر می باشند، اما در میکروبلیدینگ تا این حد دقیق و علمی و معتبر پیش نمی رود‌‌.

بیشتر بخوانید:”تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ

آیا میکروبلیدینگ و فیبروز عوارضی دارند؟

هر روش برای تغییر در ساختار اصلی بدن و صورت ممکن است با بروز عوارضی همراه باشد. بنابراین فیبروز و میکروبلیدینگ نیز ممکن است با عوارضی همراه باشند. مهمترین عوارضی که با این دو روش همراه است، معمولا بروز آلرژی و حساسیت به رنگ ها و موادی که در طول انجام فرآیند فیبروز یا میکروبلیدینگ استفاده می شود، بستگی دارد.

شباهت های میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

۱-در هر دو روش از سوزن های مخصوص و گاها دستگاه مخصوص آن استفاده می شود.

۲-در هر دو روش از رنگ های گعدنی فاقدسرب استفاده می گردد.

۳-در هر دو روش برای از بین بردن عیب و ایرادات ابرو مورد استفاده قرار می گیرد.

۴-نحوه بی حس کردن موضع ابرو در هر دو روش یکسان می باشد.

۵-میزان ماندگاری هر دو روش حدود شش ماه تا یکسال می بلشد.

فیروز ابرو

خلاصه مطلب

فیبروز و میکروبلیدینگ هر دو از روش های ترمیمی و زیبایی برای ابروها به کار می رود. با این تفاوت که فیبروز از طریق دستگاه و کاملا بر پایه علمی است، ولی میکروبلیدینگ بر پایه مهارت فرد پیگمنتر می باشد. از طرف دیگر رنگ های فیبروز و میکروبلیدینگ نیز متفاوت می باشند‌. در جواب سوال اینکه میکروبلیدینگ بهتر است یا فیبروز ابرو باید بگوییم هر دو روش مناسبی هستن که احتیاج هست با مشاوره با فرد پیگمنتر انتخاب درست را انجام دهید.

سوالات متدوال

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”فیبروز ابرو چیست؟” answer-0=”همانطور که می دانید فیبروز ابرو یکی از روش های نیمه دائمی زیباسازی ابروها می باشد و روش کم خطری محسوب می گردد، اما روش های بسیار دیگری برای زیباسازی ابرو نیز وجود دارد از جمله میکروبلیدینگ ابرو ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”میکروبلیدینگ بهتر است یا فیبروز ابرو” answer-1=”هر دو روش مزایا و معایبی دارن که میتوانید با توجه به نوع پوست و مدت زمان انجام و همچنین مشورت با مرکز زیبای معتبر روش مناسب را انتخاب کنید” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”” answer-2=”” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button