ترفندهای خط چشم کشیدن

خط چشم یکی از اجزای بسیار مهم و کاربردی در آرایش روزانه محسوب می شود، اما باید این را در نظر داشته باشید که همیشه کشیدن خط چشم، آن قدرها ساده نیست و باید حتما دارای مهارت خاصی باشید. کشیدن خط چشم را باید یکی از حرفه ای ترین و خاص ترین بخش های آرایش صورت بدانید و اگر به خوبی در این باره مهارت نداشته باشید، نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود.با این حساب باید این مورد را در نظر گرفت که اما این کار ترفندهای خاص خود را دارد و همه کسانی که می‌بینید خط چشم زیبا و بی‌ نقصی می کشند لزوما با مهارت و صرف وقت زیاد به آن نرسیده‌ اند.

در این مقاله چند ترفند خط چشم کشیدن جالب و کاربردی را به شما آموزش خواهیم داد که با کمک آن می‌ توانید خط چشم خود را سریع‌ تر و ساده‌ تر بکشید و آرایشی کامل و زیبا و بی نقص را تجربه کنید.

انواع مدل های خط چشم

پیش از آن که بخواهید این ترفندهای کشیدن خط چشم را به درستی بیاموزید، بهتر است در مورد انواع خط چشم بیشتر بدانید. انواع خط چشم به لحاظ خرید محصول، شامل سه مورد زیر هستند:

  1. ژلی
  2. مدادی
  3. مایع

خط چشم‌ های ژله ای جلوه ای مات دارند و شاید بتوانیم آن ها را از بهترین انواع خط چشم بدانیم. البته باید دقت داشته باشید که برای استفاده از این نوع خط چشم، نباید دست شما حین به کار بردن خط چشم، بلرزد. در غیر این صورت نتیجه کار خوب از آب در نخواهد آمد. در واقع خط چشم های ژله ای بهترین نوع خط چشم هستند، به شرط آن که شما نیز مهارت کافی در کشیدن خط چشم داشته باشید. اما اگر در این نوع آرایش، مهارت کافی ندارید، توصیه می کنیم که به سراغ خط چشم های مدادی بروید. خط چشم های مدادی، فرآیند کشیدن ساده تری داشت و برای مبتدی ها گزینه مناسبی هستند.

خط چشم مایع هم نوع دیگری از خط چشم است که نیاز به دقت و دست قوی دارد و خشک شدن آن زمان بر است، اگر مبتدی هستید بهتر است با انواع ماژیکی شروع کنید.

با مراجعه به بهترین مرکز تاتو خط چشم در تهران می توانید بدون نیاز به مهارت شخصی، بهترین تاتو خط چشم دائمی را داشته و آرایش چشمی بی نقصی را تجربه کنید.

روش های خط چشم کشیدن

روش های خط چشم کشیدن را در زیر دنبال کنید.

استفاده از نوار چسب

شما می توانید به کمک نوار چسب، خط چشمی شیب دار و جذاب بکشید، برای انجام دادن این کار کافی است که نوار چسب را در جهتی که مایل هستید خط چشم تان کشیده شود، روی پلک خود بچسبانید. سپس به کمک یک خط چشم مویی یا ماژیکی (مویی در این حالت ترجیح داده می شود)، خط لازم را ایجاد کنید. معمولا به این شکل می توانید با سهولت بیشتری مدل خط چشم گربه ای را ایجاد کنید.

کشیدن خط چشم دنباله دار با استفاده از نوار جسب

هایلایت کردن گوشه های داخلی چشم ها

برای آن که خط چشم شما جلوه بیشتری داشته باشد، توصیه می کنیم که حتما گوشه های داخلی چشم ها را هایلایت کرده و از سایه های نقره ای یا دودی استفاده کنید.

به کار بردن کانسیلر

از آن جایی که همیشه امکان دارد شما آن قدرها در کشیدن خط چشم مهارت نداشته باشید، توصیه می کنیم که حتما پیش از شروع به آرایش چشمی از کانسیلر و زیرسازی استفاده کرده و پلک چشم های خود را به خوبی آماده ی آرایش چشمی کنید.

چطور خط چشم نازک بکشیم؟

برای آن که بتوانید خط چشم خود را نازک از کار دربیاورید، لازم است که خط را درست روی محل رویش مژه ها کشیده و با ظرافت کامل پیش ببرید. معمولا برای کشیدن خط چشم های نازک، دنباله دار کردن آرایش چشمی چندان جالب نخواهد بود.

 

تاثیر استفاده از فرمژه

در صورتی که از فرمژه پیش یا پس از خط چشم کشیدن خود استفاده کنید، مژه های شما پرتر و برگشته به چشم آمده و باعث می شود تا آرایش چشمی تان نیز زیبایی بیشتری داشته باشد.

کلام آخر

برای آن که بتوانید زیباترین خط چشم را بکشید، باید مهارت در ایجاد یک خط هنرمندانه و با پیچ و تاب زیبا داشته باشید. به خاطر بسپارید که کشیدن خط چشم، نیازمند تمرین و مهارت است و برای آن که چشم هایی زیباتر داشته باشید؛ ابتدا شناخت خوبی نسبت به فرم چشم های خود پیدا کرده و سپس بهترین ترفند کشیدن خط چشم را اجرا کنید.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button