مزایا و معایب میکروپگمنتیشن

افرادی که دچار سوانح و آسیب هایی به خصوص در ناحیه صورت و موضع لب های خود شده اند و به همین واسطه مجبور به انجام بخیه و یا موارد دیگری در لب های خود هستند، می توانند از روش های زیباسازی لب ها همچون میکروپیگمنتیشن لب استفاده کنند‌. با استفاده از میکروپیگمنتیشن لب شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان لب های آسیب دیده و نامتقارن خود را کاملا کاور کنید و علاوه بر استفاده از زیبایی و جذابیت آن در رنگ دلخواه، ایرادات لب خود را بپوشانید. در میکروپیگمنتیشن لب از رنگ های آلی و معدنی استفاده می شود، اما بهتر است آشنایی کاملی با رنگ های مخصوص در روش میکروپیگمنتیشن لب داشته باشید، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با رنگ های میکروپیگمنتیشن لب

قبل از اینکه تصمیم به انجام میکروپیگمنتیشن بگیرد حتما مقاله “نکاتی که قبل از میکروپیگمنتیشن لب باید بدانید!” را مطالعه کنید.
همانطور که می دانید برای انجام دادن میکروپیگمنتیشن بر روی لب های خود، فرد پیگمنتر با استفاده از دستگاه و سوزن های استریل و رنگ مناسب لب های شما به انجام‌ این روش می پردازد. رنگ انتخابی برای لب های شما با توجه به نوع و رنگ پوست شما انتخاب می گردد.

رنگ های به کار گرفته شده در روش میکروپیگمنتیشن لب معمولا فاقد سرب و فلزات سنگین هستند و از این بابت مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد و شما می توانید با توجه به مرکزی که برای انجام میکروپیگمنتیشن به آن مراجعه کرده اید و اطمینان از استفاده آن ها از رنگ های اورجینال و با کیفیت با خیال راحت به انجام این روش بر موضع لب های خود بپردازید. هر چه رنگ مورد نظر از برندهای معتبر و با کیفیت تری انتخاب گردد، مسلما خروجی کار بادوام تری خواهید داشت. البته شایان ذکر است بدانید حتی اگر از رنگ های بسیار با کیفیت نیز در میکروپیگمنتیشن لب استفاده شود، باز هم در طول زمان باعث ریزش رنگ ها می گردد و نیاز به ترمیم دوره ای دارد.

 

میکروپیگمنتیشن-لب

بهترین رنگ برای میکروپیگمنتیشن لب و میزان ماندگاری آن

برای انجام میکروپیگمنتیشن لب، معمولا افراد رنگ های متفاوتی را در نظر می گیرند، اما در اینجا وظیفه فرد پیگمنتر است که با آموزش هایی که دیده است و تجربه کاری خود به مشتری مشاوره لازم در مورد طیف رنگ های این روش ارائه دهد. معمولا رنگ نهایی با توجه به رنگ پوست و هماهنگی با آن و همچنین نوع علاقمندی مشتری تعیین می گردد. البته مورد دیگری نیز در تعیین رنگ میکرو دخیل است؛ از جمله اینکه ممکن است مشتری برای کمبود وقت در انجام میکاپ لایت برای محیط کار به انجام این روش مبادرت ورزیده است. بنابراین استفاده از رنگ های خیلی جیغ و تند مناسب نخواهد بود و بهتر است از یک رنگ لایت بر روی لب های وی بهره بگیرید. پس با هماهنگی مشتری و تجربه فرد پیگمنتر می توان رنگ خروجی خوبی را ترسیم کرد. ماندگاری رنگ میکروپیگمنتیشن معمولا با توجه به کیفیت رنگ، نحوه مراقبت های بعد از میکرو توسط مشتری و همچنین کار فرد پیگمنتر و فشار دست او متغیر است، اما معمولا بازه زمانی یک تا دو سال برای آن ذکر شده است و خوب است بدانید که الزاما هر رنگی که بیشتر بر روی لب ها باقی بماند، رنگ با کیفیت تری نخواهد بود، زیرا ممکن است از رنگ های شیمیایی که حاوی سرب است استفاده شده باشد که برای سلامتی شما زیان بار خواهد بود‌.

ویژگی های رنگ میکروپیگمنتیشن لب

رنگ های مناسب برای میکروپیگمنتیشن لب معمولا از نوع نواد آلی و معدنی می باشد که فاقد هر گونه سرب و فلزات سنگین در آن می باشد. شما می توانید از طیف رنگ های مختلفی برای انجام این روش استفاده کنید و معمولا پیگمنتر با ترکیب دو الی سه رنگ، رنگ خروجی و نهایی را به دست می آورد، زیرا رنگ می بایست با توجه به نوع پوست شما و کاربردی که از آن در نظر دارید، انتخاب گردد. از طرف دیگر هر چه رنگ کیفیت مناسب تری داشته باشد، رنگ ها در طول گذشت زمان پوسته نمی گردد و روی لب ها باقی خواهد ماند. علظت رنگ نیز در ماندگاری آن تاثیر بسزایی دارد و این مورد را معمولا پیگمنتر با توجه به تجربه خود انجام می دهد، زیرا رنگ های رقیق معمولا کمتر از شش ماه ناپدید خواهند گشت.

میکروپیگمنتیشن-لب

بهترین برندهای رنگ های میکروپیگمنتیشن لب

برای انتخاب رنگ مناسب بری میکروپیگمنتیشن لب می بایست علاوه بر توجه به کیفیت رنگ و پوست خودتان به برند آن نیز توجه کنید. اگرچه که امروزه نکات زیادی در مورد نحوه به کار گیری رنگ های میکرو برای ثبات بیشتر بر روی موضع لب ها وجود دارد و بسیاری از افراد متبحر در زمینه میکروپیگمنتیشن می گویند که بهتر است رنگ ها را با توجه به آب و هوای محل زندگی خود استفاده کنید. به عبارت دیگر ممکن است یک رنگ که برند خوب و با کیفیت آمریکایی است بر روی لبان شما در ایران نتیجه چندان جالب توجهی ندهد. البته این موضوع تا بحال به طور کامل تایید نشده است. در ادامه نام چند رنگ‌میکروپیگمنتیشن با کیفیت مناسب برای لب را ذکر خواهیم کرد.

۱-رنگ میکروپیگمنتیشن لب با برند پور پیگمنت

این رنگ که متعلق به کشور آلمان بوده است و دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد. از این رنگ ریزش کمی را تا به حال ارائه داشته ایم و کاملا سبک است وبه راحتی درون پوست نفوذ خواهد کرد.

۲-رنگ میکروپیگمنتیشن لب با برند کی پی

از مزیت های عمده این رنگ می توان به این مورد اشاره کرد که کاملا بر پایه آب می باشد و فاقد فلزات سنیگن و سرب است . به معنای واقهی کلمه از مواد آلی و معوپدنی در تهیه آن استفاده سده است. در این رنگ هم پوسته ریزی به مقدار بسیار کمی اشاره شده است و همچنین ضد حساسیت می باشد

۳-. رنگ میکرو پیگمنتیشم لب برند بایوتاچ

برند بایوتاچ نسبت به سابر برندها شناخته تر شده است و علت آن هم نرمی و کیفیت بسیار بالای آن هنگام تاتو بر روی لب های شما می باشد.

میکروپیگمنتیشن-لب

خلاصه مطلب

برای انجام میکروپیگمنتیشن لب حتما می بایست به کیفیت و ماندگاری رنگ آن توجه کنید، زیرا هر چه ماندگاری بیشتری داشته باشند، پوسته ریزی آن بعد از انجام روش میکروپیگمنتیشن لب کمتر خواهد بود و دیرتر نیاز به ترمیم پیدا خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با رنگ های به کار رفته در میکروپیگمنتیشن لب این مطلب دا مطالعه فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button