بالا کشیدن ابرو در منزل

یکی از مهم ترین عضوهای بدن که می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی صورت داشته باشد، ابروها هستند. اما با گذشت زمان ماهیچه های این ناحیه ضعیف شده و ابروها به سمت پایین کشیده می شوند. خوشبختانه راه های مختلفی وجود دارد که می توان به کمک آن ها ابروها را بالا کشید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با راه های بالا کشیدن ابرو آشنا نماییم.

راه های بالا کشیدن ابرو

اگر سن شما کمی بالا رفته و یا به دلایل وراثتی، ابروهای شما افتاده شده اند، می توانید از این روش های بالا کشیدن ابرو استفاده نمایید:

چسب ابرو

یکی از جدیدترین محصولاتی که به تازگی بسیاری از افراد از آن برای بالا کشیدن ابروهای خود استفاده می کنند، چسب ابرو است. دو نوع چسب وجود دارد که با توجه به میزان تعریق پوستتان، می توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی از آن ها چسب های ماتیکی است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. دیگری چسبی کرم مانند است که برای افرادی که تعریق زیادی دارند، مناسب خواهد بود.

برای استفاده از این چسب ها، به این شیوه عمل نمایید:

اول از همه ابروهای خود را به کمک یک پد الکلی خوب تمیز کنید. ابروهای خود را به سمت بالا تمیز کنید تا شکل عمودی بگیرد، این کار را می توانید به کمک شانه و مسواک ابرو نیز انجام دهید. توجه داشته باشید که موهای ابروهای شما و همچنین پوست اطراف آن باید فاقد هرگونه روغن طبیعی و یا مرطوب کننده ای باشد.
در مرحله بعدی باید الگوی رشد طبیعی موهای خود را در نظر گرفته و چسب را به آن به سمت بالا بزنید و روی ابروهای خود فشار دهید. سپسبه کمک انگشتان خود، آن را بالا بکشید.
۶۰ الی ۹۰ ثانیه از باد خنک سشوار استفاده کرده و آن را روی چسب بگیرید تا خشک شود. در آخر هم با یک اسنج آرایشی، پودرهای ریز را خرد کرده و روی ابرو فشار دهید. ۳۰ ثانیه صبر کنید و سپس با استفاده از قلم، پودرهای اضافی را پاک نمایید.
برای ماندگاری لازم است تا ۲ الی ۳ بار دیگر چسب روی ابروهای خود بکشید. نوک انگشتان خود را مرطوب کرده و از آن برای صاف کردن ابروهای خود استفاده نمایید. دروایع شما با این کار باید شیارهای بین موهای ابروهای خود را با چسب پر کنید. سپس مجدد ابروهای خود را خشک کرده و پودر بزنید. این کار را چند بار، ۴ بار معمولا، تکرار کنید تا سطح ابروهای شما صاف شده و همه نقاط آن چسب بگیرد. البته توجه کنید که لایه ضخیمی از چسب روی ابروهای خود قرار ندهید چرا که ظاهر آرایش شما را خدوش خواهد کرد.

بالا کشیدن ابرو در منزل

بالا کشیدن ابرو با ورزش

روش دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید از آن برای بالا کشیدن ابرو استفاده نمایید و آن هم ورزش است. درست است که پیمودن چرخه طبیعی افزایش سن، چهره را تغییر می دهد، اما می توان با استفاده از تکنیک هایی، این روند را کند نمود. یکی از این روش ها، ورزش کردن است. برای بالا کشیدن ابرو با ورزش می توانید به شیوه زیر عمل نمایید:

سه انگشت میانی خود از هر دست را زیر ابروهای خود قرار دهید. توجه داشته باشید که کف دستان در برابر صورت خود صاف باشد. سپس به آرامی ابروهای خود را به بالا و به سمت بیرون بکشید. در این حالت باید چشم های شما باز باشد. این وضعیت را برای مدت ۶ ثانیه حفظ نمایید. در حالی که چشمان شما هنوز باز هستند، به آرامی ابروهای خود را به بالا برده و با انگشتان خود فشار دهید و ۶ ثانیه نگه دارید.

به علاوه اگر ابروهای شما کم پشت به نظر می رسد و جلوه و زیبایی خود را از دست داده است، می توانید با استفاده از میکروبلیدینگ ابرو یا سایر روش های مشابه، دوباره ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشید که در چهره تان جلوه به مراتب قابل توجه تری از خود نشان دهند.

سخن پایانی

همان طور که خواندید، روش های مختلفی برای بالا بردن ابرو وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید. برای آنکه چهره ای جوان و شاداب داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم از این روش ها استفاده نمایید.

3 پاسخ
  1. بهاره کاشکی
    بهاره کاشکی says:

    من ابروهای افتاده ایی دارم چسب ابرو ایده جالبی بود باید امتحان کنم با میکروبلیدینگ ابرو میشه ابروها بالا بره ؟یا باید حتما لیفت ابرو انجام بدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • بهاره کرمی
      بهاره کرمی says:

      سلام دوست عزیزم نسبت به فرم صورت و چشم باید ببینیم که میشه ابرو هارو کشیده تر کرد. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید تا از نزدیک راهنماییتون کنیم

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button