مزایا و تکنیک های استفاده از مداد چشم

یکی از ابزارهای آرایشی که خانم ها می توانند از آن برای زیباتر کردن چشم های خود استفاده کنند، مداد چشم است. البته در کنار مداد، خط چشم نیز بسیار کاربرد دارد، اما شاید استفاده از خط چشم برای تمامی افراد راحت نباشد. ما در این مطلب قصد داریم مزایای استفاده از مداد چشم را عنوان کنیم؛ شاید دوست داشته باشید از این به بعد از مداد چشم استفاده نمایید.

مزایای استفاده از مداد چشم

همان طور که می دانید، خط چشم یکی از کاربردی ترین وسایل آرایشی محسوب می شود، چرا که می تواند ظاهر چشم ها را تغییر داده و سایز و حجم چشم را بزرگ تر از آنچه که هست نشان داد.
بدون تردید چشم را می توانیم یکی از مهم ترین عضوهای صورت بنامیم چرا که چشم ها می توانند با دیگران حرف بزنند. از این رو است که استفاده از تاثیرگذارترین آرایش های چشمی، برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. حال اگر می خواهید چشم های خود را به زیبایی آرایش کنید و سیاهی های آن را بیشتر نمایید تا کنتراست جذابی در نگاه خود ایجاد نمایید، از شما دعوت می کنیم این مطلب را مطالعه کرده تا با مزایای استفاده از مداد چشم که یکی از ابزارهای کارآمد آرایشی محسوب می شود، آشنا شوید:

مداد چشم سال های سال است که نزد خانم ها اهمیت بالایی دارد که شاید سهولت استفاده از آن و همچنین پاک شدن آسان آن، این جایگاه را به مدادهای چشم بخشیده است. خانم هایی که اهل آرایش کردن باشند، می دانند خطوطی که روی چشم های خود می کشند، تاثیر بسیار زیادی روی چشم ها و زیبایی آن ها و در نتیجه کل چهره آن ها خواهند داشت.

سهولت در استفاده

همان طور که گفتیم، مزایای استفاده از مداد چشم مختلف است که یکی از مهم ترین آن، سهولت در استفاده از مداد چشم است. کافی است نوک مداد چشم خود را همیشه تیز و تراش شده نگه دارید تا بتوانید به کمک آن خطوط منظم و ظریفی بکشید. بدون تردید با کمک مدادهای چشم شما می توانید آسان تر از خط چشم، خطوط ظریفی را پشت چشم خود بکشید.

تنوع در رنگ از مزایای استفاده از مداد چشم

یکی دیگر از مزایای استفاده از مداد چشم، تنوع آن است. یعنی شما می توانید مداد چشم را به هر رنگی که دوست دارید خریداری کرده و متناسب با آرایش چهره خود از آن استفاده نمایید. مداد چشم مشکی، قهوه ای، آبی، سرمه ای، سبز، بنفش و … همگی از جمله مداد چشم هایی هستند که شما می توانید برای آرایش خود از آن ها استفاده نمایید.

امکان استفاده در چشم

برخلاف خط چشم، شما می توانید مدادهای چشم را درون پلک خود نیز بکشید. اگر شما علاقه زیادی به آرایش چشم غلیظ دارید و دوست دارید چشمانی سیاه داشته باشید، می توانید به راحتی از مدادهای چشم استفاده کرده و آن را درون پلک خود بکشید که البته این کار را نمی توانید با خط چشم انجام دهید.

با تاتو خط چشم حرفه ای نیز می توانید چنین ترکیبی را ایجاد کرده و از کشیدن خط چشم معمولی و هر روزه خلاص شوید.

مزایا و تکنیک های استفاده از مداد چشم

چند نکته مهم در رابطه با استفاده از مداد چشم

ماندگاری مداد چشم چقدر است؟

درست است که استفاده از مداد چشم به مراتب از خط چشم بیشتر است، اما باید بدانید که ماندگار مدادها از خط چشم کمتر است و این موضوع برای بسیاری از خانم ها قابل چشم پوشی نخواهد بود.

مداد چشم را در جای خنک نگه داری کنید‎

سعی کنید مداد چشم را در جای خنک نگه دارید، چرا که برخی از مدادهای چشم در اثر گرما نرم شده و حین استفاده شما نمی توانید خطوط نازک و مرتبی در چشم خود بکشید.

خط چین بکشید

شما می توانید با کشیدن خط چین هایی با کمک مداد چشم، خط چشم صافی پشت پلک خود بکشید. اگر در کشیدن خط چشم مشکل دارید، گوشه خارجی پلک خود را با انگشت گرفته و به کمک مداد، خط های کوتاه به شکل خط چشن بکشید. سپس این خط چین ها را به کمک خط چشم به هم وصل کنید تا یک خط زیبا و ظریف پشت پلک خود بکشید.

از مداد چشم قهوه ای استفاده کنید

اگر پوست و موی شما روشن است، می توانید از مداد چشم قهوه ای استفاده نمایید. با این کار شما تضاد زیادی در آرایش خود ایجاد نمی کنید و می توانید آرایش زیبایی را روی چهره خود اعمال کنید. حتی می توانید خط بالای پلک خود را به رنگ مشکی انتخاب کرده و برای پلک پایین مداد چشم قهوه ای برگزینید. ترکیب این آرایش با یک ریمل خوب مانند ریمل بورژوا می تواند چشم های زیبایی را برای شما به ارمغان آورد. (برای خرید ریمل بورژوا با تخفیف ویژه روی لینک زیر کلیک کنید):

مزایا و تکنیک های استفاده از مداد چشم

اجازه ندهید تا نوک مداد خیلی خشک شود

سردی بیش از اندازه هوا و همچنین خشکی هوا می تواند منجر به خشک شدن بیش از اندازه نوک مداد شود. نوک خشک شده مداد، سبب بریده بریده شدن خطوط پشت پلک شما خواهد شد و در نهایت شما نمی توانید خطوط یکدستی بکشید.

درشت تر نشان دادن چشم ها را فراموش نکنید

اگر می خواهید چشم های خود را درشت نشان دهید، مداد چشم و یا کشیده خط چشم را از نیمه پلک آغاز نماید و آن را تا قسمت خارجی پلک ادامه دهید.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، شما می توانید تمامی کارهایی که می توانید با خط چشم انجام دهید، با مداد چشم نیز صورت دهید. با این تفاوت که استفاده از مدادهای چشم به مراتب آسان تر از خط چشم است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button