اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو

ابروها تاثیر بسیار زیادی بر چهره افراد دارند، به همین دلیل است که شما باید حین آرایش ابرو، توجه زیادی به آن ها داشته باشید، چرا که کوچک ترین اشتباه می تواند تعادل و بالانس چهره شما را برهم زند. از این رو ما قصد داریم در این مطلب شما را با اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

اگر چه با استفاده از روش هایی چون مراجعه به بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ ابرو  و یا استفاده از خدمات میکروبلیدینگ ابرو می توانید  برای مدتی قابل توجه از آرایش کردن ابروهای خود فارغ باشید، اما با این همه لازم است که این موارد را به خوبی بدانید.

اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو

بسیاری از خانم ها، آرایش کردن ابرو را دوست دارند. به این صورت که از وسایل آرایشی مختلفی به این منظور استفاده می کنند. اما حقیقت این است که اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو می تواند تاثیر برعکسی بر زیبایی چهره داشته باشد. از این رو خوب است تا با این اشتباهات آشنا شوید تا بتوانید نسبت به رفع آن‌ها اقدام نمایید.

رنگ ابروی خود را خیلی روشن و یا خیلی تیره انتخاب می کنید

یکی از اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو، این است که شما رنگ های بسیار روشن و یا بسیار تیره برای ابروهایتان انتخاب می کنید. تیره کردن ابروها باعث می شود تا آن ها بیش از آنچه که هستند در صورت شما نمایش داده شوند. برای آنکه ابروهای شما به درستی روی صورت شما دیده شوند، لازم است تا آن ها را به صورت طبیعی آرایش کنید. یعنی باید رنگ ابروهای خود را تند و یا خیلی روشن انتخاب نکنید. هرچه رنگ ابرو طبیعی تر باشد، چهره شما بهتر دیده خواهد شد.

اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو

آینه های ذره بینی برای آرایش کردن گزینه های مناسبی نیستند

بسیاری از خانم ها از آینه های ذره بینی برای آرایش کردن استفاده می کنند تا بتوانند تمامی موهای ابروی خود را به خوبی ببینند. اما توجه داشته باشید که آینه های ذره بینی برای فرم دادن به ابروها به هیچ عنوان ابزار مناسبی نیست، چرا که زاویه دید خوبی را در اختیار شما قرار نمی دهند. از این رو شما نمی توانید ابروهای یکسان با فرم های یک شکل روی صورت خود بکشید.

از محصولات آرایشی مرغوب استفاده کنید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو این است که شما از محصولات آرایشی مرغوب استفاده نمی کنید. لوازم آرایشی نامرغوب به فولیکول های ابرو آسیب وارد می کنند و سبب ریز ابرو می شوند. از سوی دیگر به دلیل نامرغوب بودن، نمی توانید ابروهای خود را به خوبی طراحی کنید. به همین دلیل لازم است تا شما مداد ابرویی مرغوب و باکیفیت خریداری نمایید. ریمل ابرو اسنس یکی از بهترین ریمل های ابرو است که می توانید خریداری نمایید. این ریمل ضمن پوشانندگی قوی، به ابروهای شما آسیب وارد نمی کند. با مراجعه به لینک زیر می توانید این ریمل را با قیمت مناسب خریداری نمایید:

از تیغ ابرو برای اصلاح ابرو استفاده می کنید

برای آنکه ابروهای خود را فرم دهید و یا آن ها را اصلاح نمایید، بهتر است به جای تیغ، از قیچی ابرو استفاده نمایید. برای این کار ابروهای خود را رو به بالا شانه کنید و موهای بلندتر را به کمک قیچی کوتاه نمایید. با این کار می توانید ضمن نظم دادن به ابرو، به آن ها فرم هم دهید.

پیش از حمام ابروهای خود را اصلاح می کنید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در فرم دادن به ابروها این است که پیش از حمام ابروهای خود را اصلاح می کنید. درست ترین کار این است که پس از حمام کردن با آب گرم و رطوبت دیدن، موهای ابروی خود را اصلاح نمایید.

اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو

اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو ؛ موی بالای ابروی خود را بر می دارید

اگر تبحری در ابرو برداشتن ندارید، بهتر است تنها زیر ابروی خود را اصلاح کنید. چرا که در غیر این صورت، شما فرم و حالت ابروهای خود را خراب می کنید.

انتهای ابروی خود را کوتاه می کنید

اگر ابروهای کم پشت و باریکی دارید، بهتر است از کوتاه کردن دم ابروی خود اجتناب نمایید. حتی می توانید به کمک یک مداد ابرو، آن ها را پرپشت تر کرده و انتهای ابروی خود را نیز بکشید. کوتاه کردن زیادی از اندازه دم ابروها، تعادل چهره شما را برهم می زند، پس هرگز این کار را نکنید.

سخن پایانی

همان طور که خواندید، کارهای روتینی هست که ممکن است هر کدام از شما حین آرایش کردن ابروهایتان انجام دهید. اکنون که با اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو آشنا شدید، خوب است تا با کنار گذاشتن آن ها، زیبایی بیشتری به ابرو و چهره خود ببخشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button