همان طور که می دانید فیبروز ابرو برای رفع نواقص ابرو و زیبایی آن به کار می رود و در واقع روشی است برای از بین بردن مواردی که در حالت عادی و طبیعی برطرف نخواهد شد. از آنجا که در روش فیبروز از سوزن و رنگدانه ها برای رنگ دهی به ابرو و هاشور سازی استفاده می شود، احتمال پاک کردن آن بلافاصله پس از فیبروز امکان پذیر نیست و برای ریمو کردن آن باید منتظر کمرنگ شرن رنگ باشید. بنابراین بهتر است قبل از انجام فیبروز با مشورت با فرد تاتو کار و تحقیق کردن در مورد انواع مدل های ابرو و طرح های مختلف برای فیبروز ابرو نسبت به پیاده کردن طرح مربوط در موضع ابرو و انجام فیبروز باشید. برای آشنایی بیشتر با عمل فیبروز و مدل فیبروز ابرو ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

اقدامات بعد از فیبروز ابرو

بیشتر بخوانید:”باید و نبایدهای فیبروز ابرو طبیعی

رنگ مناسب برای فیبروز ابرو

رنگ های تولید شده برای عمل فیبروز ابرو معمولا از نوع ارگانیک و معادن طبیعی بوده است و احتمال حساسیت پذیری و تغییر رنگ زیاد و یا همچنین ریختن رنگ ها در طی دوران پوسته ریزی را به حداقل می رساند. باید دقت کنید که رنگی که برای انجام فیبروز استفاده می کنید، حتما استاندارد بود و فاکتورهای مهم بهداشتی در آن رعایت شده باشد. معمولا برندهای معتبر تمام این موارد را رعایت می کنند و به همین علت کمی گران قیمت تر می باشند. برای پرداخت هزینه برای رنگ های فیبروز اصلا نگران نباشید و مطمئن باشید پرداخت این هزینه در جهت سلامتی شما و دوری از بروز حساسیت در مقابل رنگ های بی کیفیت و غیر استاندارد و بالطبع ارزان قیمت تر خواهد بود.

تفاوت فیبروز و تاتو

فیبروز از جمله روش های کم خطری است که به علت جذابیت آن در هاشور گذاری افراد زیادی به سمت آن جذب می گردند. رنگ های مورد استفاده در فیبروز معمولا بسیار ارگانیک و طبیعی هستند و برخلاف تاتو از رنگ های شیمیایی معمولا استفاده نمی گردد.

در تاتو رنگ ها را در لایه عمیق پوست قرار می دهند و به همین علت ریمو کردن آن کار مشکلی ایت و حتی در صورت ریمو کردن تا اخر عمر خط قرمزی روی ابروهای شما باقی خواهد ماند و این آثار همان رنگی است که در عمق پوست تزریق شده است‌، اما در روش فیبروز چنین مشکلی وجود ندارد و به علت اینکه رنگ ها در سطح بیرونی پوست تزریق می گردند، هنگام پاک شدن و یا ریمو کردن آن هیچ خط قرمز یا نارنجی روی پوست شما باقی نخواهد ماند.

قلم به کار رفته در روش فیبروز بسیار ظریف عمل می کند و به همین علت فرد پیگمنتر به راحتی خواهد توانست هماهنگ با قطر سایر موهای ابرو کار فیبروز خود را به انتها برساند، ولی در روش تاتو چنین چیزی وجود ندارد و معمولا ابروی خروجی از کار تاتو حالت طبیعی ندارد و رنگ آن نیز مطابق با سلیقه شما نخواهد شد.

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو به عوامل زیادی بستگی دارد؛ از جمله مهارت تاتو کار و رنگهای مورد استفاده در فیبروز به این دلیل که هر چه از رنگ های تازه تر و به روزتری استفاده شده باشد، امکان ماندگاری آن ها بالاتر است. اگر از رنگ های با کیفیت و برندهای معتبر بهره بگیرند هم مسلماً ماندگاری فیبروز نیز بالاتر خواهد رفت.

از طرف دیگر به علت اینکه فیبروز در عمق میانی پوست انجام می‌شود سریعتر از روشهای دیگر از بین خواهد رفت و معمولا بین ۶ ماه تا یک سال دوام خواهد داشت. اگر شما به این روش علاقه داشتید می توانید مجددا آن را ترمیم کنید و از روش فیبروز برای زیباسازی ابروهای خود استفاده کنید. از طرف دیگر مهارت تاتو کار نیز در این مورد نقش مهمی دارد. برخی از تاتو کارها در لایه نزدیک به پوست رنگ دانه ها را قرار می‌دهد و باعث می‌شود خیلی سریع‌تر از حتی ۶ ماه فیبروز از بین برود. بنابراین سعی کنید به مراکز و کلینیک های معتبر برای انجام فیبروز ابرو مراجعه کنید.

نکات مهم در مورد فیبروز ابرو

۱-فیبروز ابرو همانند سایر روش های زیبایی صورت هر فردی می تواند با توجه به فرم و طرح صورت نسبت به انتخاب فیبروز ابرو اقدام کنند.

۲-سه روش مهم در فیبروز و هاشورگذاری ابرو وجود دارد که شامل روش های spine-5 و spine-3 و spine-6 و upper spine می باشد که در مقالات دیگر این سایت به طور مفصل در مورد آن ها صحبت شده است.

۳-افرادی که قبلا ابروهای خود را تاتو کرده اند، قادر به انجام روش فیبروز برای ابروهای خود نیستند.

۴-رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو از نوع رنگ های معدنی و طبیعی هستند و احتمال بروز حساسیت و آلرژی به این رنگ ها بسیار کم می باشد.

۵-بین فیبروز و تاتوی ابرو تفاوت هایی وجود دارد‌. تاتو را در عمق زیاد پوست قرار می دهند و عمر طولانی تری دارد و ریمو کردن آن کار مشکلی است. فیبروز ابرو در لایه میانی ابرو کار می شود و عمر آن حدود شش ماه تا یکسال است و ریمو کردن آن با مشکل روبرو نخواهد شد.

۶-افرادی که دارای پوست های چرب هستند، قادر به انجام فیبروز ابرو نخواهند بود. بهترین پوست برای انجام فیبروز شامل پوست خشک و معمولی خواهد شد‌.

۷-میزان ماندگاری پوست به عواملی از جمله مهارت تاتو کار، نوع پوست و رنگ های به کار رفته در انجام فیبروز خواهد داشت.

۸-اگر در دوران قاعدگی، شیردهی و یا بارداری می باشید، قادر نخواهید بود از فیبروز استفاده کنید، زیرا تغییر در هورمون ها بر رنگدهی تاثیر خواهند گذاشت.

۹-بعد از انجام فیبروز با توجه به نوع پوست حدود سه تا پنج روز پوسته ریزی خواهد داشت.

۱۰-به علت اینکه روش فیبروز با دست و بدون دستگاه انجام می شود، امکان قرینه سازی سریعتر برای ابروها وجود دارد.

مدل های جدید فیبروز ابرو

مدل فیبروز ابرو طبیعی

مدل فیبروز ابرو طبیعی

مزایا و معایب فیبروز ابرو

مدل فیبروز ابرو طبیعی

فیبروز ابرو

مدل فیبروز ابروی دخترانه

فیبروز ابرو

مدل فیبروز ابرو مشکی

فیبروز ابرو

مدل فیبروز ابرو رنگ روشن

فیبروز ابرو

فیبروز ابروی پهن

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو

خلاصه مطالب

فیبروز ابرو از جمله اقدامات زیبایی برای ابروهایی که دچار شکستگی یا نواقص می باشد و همچنین برای افرادی که به دنبال زیباتر کردن ابروهای خود و یا رنگ دائمی بر روی آنها و همچنین طراحی حالت جدیدی برای ابروهای خود هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌گردد.  مدل فیبروز ابرو نسبت به ابروی شما و همچنین تجربه و حرفه ایی بودن مرکزی که در آن فیبروز انجام می دهید بستگی دارد.

سوالات مربوط به فیبروز ابرو

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”فیبروز ابرو چیست؟” answer-0=”برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند و یا در ناحیه ابروهای خود دچار شکستگی می باشند، می توانند از فیبروز ابرو برای زیبایی ابروهای خود استفاده کنند.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا فیبروز ابرو روش خوبی است؟” answer-1=”فیبروز بسیار طبیعی و نیمه دائمی هست و در صورت خسته کننده شدن میتوانید به راحتی پاک شود. داشتن .ابروهای پهن و نچرال زیبایی شما را دوچندان می کند” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”ماندگاری فیبروز ابرو” answer-2=”ماندگاری فیبروز به عنوان زیادی از جمله نوع پوست، مواد به کار رفته و … ولی به صورت کلی بین ۶ تا ۸ ماه روی پوست می ماند و بعد از آن احتیاج به ترمیم دارد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button