تتو رژ لب

بسیاری از خانم ها و گاها برخی از آقایان برای حجیم سازی لب های خود و یا رفع مشکل قرینه سازی لب ها، علاقمند یا مجبور به انجام روش های زیبایی همچون میکروپیگمنتیشن لب می باشند. از آنجا که روش میکروپیگمنتیشن نسبت به سایر روش های زیبایی تهاجمی، روشی کم خطر تر می باشد، لذا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. نکته ای که در اینجا مطرح می شود، آن است که قبل از اقدام به انجام میکروپیگمنتیشن لب توجه به چه نکاتی ضروری به نظر می رسد؟ برای آگاهی از این نکات می توانید این مطلب را مطالعه کنید

میکروپیگمنتیشن لب چیست؟

خوب است پیش از بررسی نکات مهم قبل از انجام ردش میکروپیگمنتیشن برای لب ها، بدانیم این روش چگونه روشی است و با آن کمی آشنا شویم. میکروپیگمنتیشن لب در جهت حجیم سازی لب ها و رفع عیوب خط لب یا حتی قرینه سازی و متعادل سازی لب ها به کار می رود. در برخی مراکز با عنوان هایی همچون هاشور لب، خط سازی لب، شیدینگ لب و.‌‌..نیز شناخته می شود. در این روش از رنگدانه ها و سوزن هایی برای تزریق این رنگدانه ها به عمق متوسطی از زیر پوست لب استفاده می گردد. رنگ این رنگدانه ها با توجه به سلیقه فرد انتخاب می گردد، اما مواردی که در ایران پر طرفدارتر می باشد، شامل رنگ های کالباسی روشن و قرمز روشن می باشد،اما رنگ های دیگر نیز با توجه به خواسته مشتری انجام می گردد.

میکروپیگمنتیشن-لب

نحوه میکروپیگمنتیشن لب

میکروپیگمنتیشن را می توان هم برای خط لب و هم برای تمام قسمت های لب انجام داد. اگر فرد درخواست انجام میکروپیگمنتیشن برروی خط لب خود را داشته باشد می بایست از رنگ های نزدیک به لب خود و تا حد زیادی هماهنگ با رنگ لب خود انتخاب کند، در غیر اینصورت ممکن است تفاوت فاحشی بین رنگ لب و خط لب ایجاد گردد. اگر فرد درخواست انجام میکروپیگمنتیشن بر روی کل لب خود را داشته باشد، میکروپیگمنتر با توجه به رنگ پوست و همچنین لب های وی می بایست راهنمایی در جهت انتخاب رنگ مناسب برای فرد کند.

 

نکته

به طور کلی از آنجایی که رنگ لب های افراد با یکدیگر متفاوت است و یکی دو هفته بعد از انجام میکروپیگمنتیشن دو الی سه درجه تغییر رنگ را خواهید داشت، حتما با مشورت فرد میکروپیگمنتر اقدام به انتخاب رنگ مناسب کنید.

 

رنگ های میکروپیگمنتیشن

انتخاب رنگ میکروپیگمنتیشن برای لب به خصوص برای خانم های شاغل نکته مهمی است و برخی علاقمندند تنها لب های آن ها کمی برجسته تر و رنگی به نظر برید و از حالت بی روح و یکنواخت خارج شود و نیاز به استفاده از رژ لب ها از بین برود. در این شرایط بهترین روش استفاده از میکروپیگمنتیشن لب می باشد که با توجه به سلیقه شخصی و موقعیت اجتماعی و شغلی افراد می توانند از رنگ های متفاوتی استفاده کنند، اما پر کاربردترین رنگ های میکروپیگمنتیشن شامل:

۱- مستر مایک رد

مستر مایک رد رنگی آلبالویی دارد و معمولا در ترکیب با سه رنگ دیگر قرمز از جمله ناپاولی به کار می رود که رنگ قرمزی روشن مایل به صورتی دارد و از جمله پر طرفدارترین رنگ میکروپیگمنتیشن در ایران محسوب می گردد.

۲- رمبرنت رد

این رنگ را به عنوان قرمز گوشتی در ایران می شناسند که برای افرادی که دارای ترمیم لب یا افراد لب شکری هستند، بهترین گزینه به حساب می آید و می توان در ترکیب با رنگ های قرمز دیگر کمی آن را روشن تر کرد.

۳- ترس پینک

اینرنگ صورتی چرک و کمی تیره دارد که در ترکیب با سایر رنگ ها می توان خروجی رنگ را کمی روشن تر در نظر گرفت.

۴- برایت رد

برایت رد یا همان قرمز روشن که طرفداران خاص خود را دارد و برای افرادی که به دنبال یک رنگ ملایم و همیشگی هستند، گزینه مناسبی است.

میکروپیگمنتیشن-لب

نکته

دقت داشته باشید که رنگ های میکروپیگمنتیشن در برندهای مختلف تولید می گردد و هرچه از برندهای با کیفیت و معتبرتر خرید شود، کیفیت رنگ خروجی لب شما و همچنین عدم بروز واکنش های آلرژیک کمتر خواهد شد. از طرف دیگر معمولا رنگ ها را با یکدیگر ترکیب می کنند، زیرا در این صورت پوسته ریزی کمتری وجود خواهد داشت و رنگ تثبیت بیشتری دارد.

 

سوزن های میگروپیگمنتیشن لب

به طور کلی سوزن های بکار رفته در میکروپیگمنتیشن دو حالت راند و فلت دارد. معمولا برای انجام میکروپیگمنتیشن خط لب از سوزن های راند یا پاور و برای کل لب از سوزن های فلت استفاده می شود. هر کدام از این سوزن ها شماره گذاری دارند که به معنای نازک یا ضخیم بودن سر سوزن می باشد. هر چه سوزن نازک تر باشد، در نهایت خروجی تمیزتری از نیکروپیگمنتیشن خواهید داشت و صددالبته درد کمتری را حین انجام این روش حس خواهید کرد.

بی حسی قبل از میکروپیگمنتیشن

نیاز به یادآوری نیست که لب ها نقاط حساسی از اجزای صورت شما می باشند و شما هنگام انجام میکروپیگمنتیشن درد را حس خواهید کرد. بنابراین برای انجام این روش بدون درد، کافیست از بیحسی در موضع لب های خود استفاده کنید. در بیشتر مواقع از پدهای بی حسی استفاده می کنند، اما گاها برخی پیگمنترها ترجیح می دهند از بی حسی های با دز پایین تزریقی استفاده کنند که مواد بی حسی را به زیر پوست شما انتقال می دهند. البته غالبا قبل از انجام هر اقدامی فرد میکروپیگمنتر با شما در مورد روش کاری خود مشورت خواهد کرد.

خلاصه مطلب

برای انجام میکروپیگمنتیشن لب حتما می بایست نکاتی را راجع به مواردی که در انجام آن تاثیرگذار است، بدانید و با آگاهی کامل به سراغ چنین روشی برای حجیم سازی لب های خود بروید. میکروپیگمنتیشن لب از جمله روش های پر کاربردی است که امروزه افراد به جای استفاده از روش های پر خطر زیبایی لب ها انجام می دهند، اما خروجی و زیبایی نهایی لب ها مسلما به میزان حرفه ای بودن میکروپیگمنتر و مواد و سوزنی که برای شما استفاده می کند، بستگی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button