خوب است که بدانید فیبروز ابرو که یک تکنیک جهانی برای زیبا سازی ابروهای شما می باشد، به خصوص افرادی که دارای نقص یا مشکل در ابرو های خود می باشد.فیبروز ابرو توسط یک شرکت صربستانی به نام فی تاسیس شد و بروز هم به معنی خط ابرو می باشد. بعد از آن با آموزش های این شرکت این تکنیک حالت جهانی پیدا کرد و اکنون از تکنیک فیبروز در تمامی شهرها و کشورها برای زیباسازی و قرینه سازی ابرو ها استفاده می کنند، اما باید توجه داشت که با اینکه می دانیم فیبروز از کم خطرترین روش ها برای زیبا سازی و هاشور زدن ابرو ها می باشد، اما باز هم معایبی دارد. در این مقاله قصد داریم به مزایا و معایب کلی فیبروز ابرو بپردازیم.

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی برای زیبا کردن و از بین بردن نواقص ابرو می باشد. در این روش که به صورت دستی یا از طریق سوزن می باشد، بین ابروها هاشور یا خط ایجاد می کنند و از این طریق نواقص ابرو را می پوشانند. در واقع هدف اصلی از انجام فیبروز ابرو از بین بردن نواقص و همچنین تغییر دادن طرح و یا رنگ ابرو هایی است که قبلا تاتو کرده اند و رنگ و طرح آنها از بین رفته است یا ابروهایی که رنگ ندارند و فرد علاقمند به داشتن ابروهایی با رنگ جذاب و حالت زیبا می باشد که البته باید توجه داشته باشید که فیبروز ابرو روشی دائمی نیست و نیمه دائمی می باشد و شما می بایست اگر علاقمند به انجام فیبروز برای سال‌های متمادی می باشید، مجدداً برای ترمیم آن به مرکز فیبروز مراجعه کنید.

فیبروز ابرو

بیشتر بخوانید:” تفاوت بین میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

مزایا و معایب فیبروز ابرو

شاید فیبروز ابرو را نتوان بهترین روش برای زیبا سازی ابرو به شمار آورد، ولی قطعاً آن را می‌توان یکی از اصولی ترین و کم خطرترین روش ها دانست که برای فرد مشکلات چندانی را به وجود نخواهد آورد. البته این مقایسه در رابطه با سایر روش های زیبا سازی ابرو می باشد، اما به طور کلی محاسن و مزایای زیادی دارد که می‌توان در قبال این مراسم مزایا، معایب آن را تقریباً نادیده گرفت. در این مقاله به برخی از معایب فیبروز ابرو  میپردازیم .

مزایای فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی از روش‌هایی است که با انجام دادن آن به ابروها حالت طبیعی می دهد و نیاز نیست که ابرو را کاملا  آنکارد شده و دارای خط های مشخصی در نظر بگیریم. برای بخش هایی از ابرو که در قسمت هایی مثل تاج یا دم ابرو دارای ریزش هستند، می توان فقط در همین قسمت ها با انجام فیبروز و هاشور گذاری ابرو را پرتر نشان داد.

– با روش فیبروز ابرو و انجام صحیح آن شما می توانید که هماهنگ با ضخامت موهای خود فیبروز کنید و تارهای مو های خود در نظر بگیرید، زیرا برخی افراد دارای موهای ضخیم و برخی نازک تر می باشند‌.

– به روش فیبروز شما می توانید ابرو را به هر حالتی که با چهره شما هماهنگ است یا به آن علاقه دارید، انجام دهید. شما می توانید آن را کاملاً پهن یا نازک و یا دنباله آن را بلند و کوتاه در نظر بگیرید.

– از مزیت های مهم فیبروز در این است که اگر قصد پاک کردن فیبروز ابرو خود را داشته باشید، به راحتی این کار را می توانید انجام دهید و هیچگونه رنگی روی پوست شما باقی نمی‌ماند. مانند روشهای تاتو قدیمی نیست که در صورت ریمو کردن آن پوست شما رنگی قرمز به خود بگیرد.

– به علت اینکه در روش فیبروز رنگ آن ها را در بافت میانی پوست قرار می‌دهید، مدت زمان معین باقیزمی ماند و مانند برخی روش‌های تاتو نیست که که رنگ به لایه زیرین پوست تزریق شود و رنگ زود از بین برود.

– فیبروز به علت علمی بودن و داشتن اصول صحیح انجام این روش کاملاً با دقت انجام می‌شود و به همین دلیل خروجی مناسبی خواهد داشت.

مزایا و معایب فیبروز ابرو

معایب فیبروز ابرو

– برخی افراد در اثر فیبروز ابرو دچار حساسیت و آلرژی پوستی می‌شود و این آلرژی به علت مواد شیمیایی و یا رنگهای تزریق شده در پوست می باشد.

– به علت سر و کار داشتن با زیر پوست و یا امکان ایجاد خونریزی ایجاد عفونت در روش فیبروز وجود دارد.

– اگر در کلینیک های معتبر عمل فیبروز را انجام ندهید و آن ها روش ها و اصول بهداشتی را در نظر نگیرند، به علت یکبار مصرف نبودن سوزن های فیبروز امکان انتقال برخی بیماری‌ها همچون هپاتیت به خون شما وجود دارد.

– افرادی که قبل از روش‌های تاتو برای ابرو خود استفاده کرده باشند، به هیچ وجه نمی‌توانند از فیبروز برای زیباسازی ابروهای خود استفاده کنند و این یکی از معایب فیبروز به شمار می‌رود، زیرا خیلی از افراد هستند که قبلا کار تاتو انجام دادند و از نتیجه آن راضی نیستند و به دنبال فیبروز کردن هستند.

– افرادی همچون خانم های باردار و خانم های شیرده و افرادی که در دوران قاعدگی خود هستند نمی توانند از فیبروز در این دوران استفاده کنند، زیرا هورمونهایی که در این دوران ترشح می‌گردد به رنگ دهی و تاثیر مطلوب فیبروز تاثیر خواهد گذاشت.

– در برخی مراکز که کار فیبروز ابرو را انجام می دهند، متاسفانه از رنگ های نامرغوب و با کیفیت پایین استفاده می‌کنند، این رنگ ها علاوه بر این که باعث بروز حساسیت در مشتری می گردد، هنگام پوسته‌ریزی ابروها همراه پوسته ها آنها نیز از بین می‌رود و رنگ خروجی رنگ مطلوبی نخواهد بود.

– به این دلیل که در روش فیبروز از دستگاه خاصی استفاده نمی شود و فرد پیگمنتر با دست کار فیبروز را انجام می دهد، احتمال بروز خطای انسانی وجود دارد‌ در جاهایی که فشار دست بیشتری داشته باشد قطر هاشور ضخیم تر خواهد شد و در جاهایی که فشار دست کمتری داشته باشد، قطر هاشور نازک تر خواهد شد و بنابراین هاشور گذاری با دقت به خوبی انجام نمی‌شود و دارای ناهماهنگی می باشد.

مزایا و معایب فیبروز ابرو

 

خلاصه مطلب

فیبروز ابرو از جمله اقدامات زیبایی برای ابروهایی که دچار شکستگی یا نواقص می باشد و همچنین برای افرادی که به دنبال زیباتر کردن ابروهای خود و یا رنگ دائمی بر روی آنها و همچنین طراحی حالت جدیدی برای ابروهای خود هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌گردد. معمولاً فیبروز از طریق سوزن چند بار مصرف استفاده می شود و رنگ به کار رفته در فیبروز با توجه به کلینیکی که در آن انجام می دهید ممکن است از برندهای مختلفی استفاده گردد.  فیبروز ابرو مزایا و معایبی دارد که در بالا برخی از آنها را بررسی کردیم.

سوالات متداول مزایا و معایب فیبروز ابرو

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”فیبروز ابرو چیست؟” answer-0=” هدف اصلی از انجام فیبروز ابرو از بین بردن نواقص و همچنین تغییر دادن طرح و یا رنگ ابرو هایی است که قبلا تاتو کرده اند و رنگ و طرح آنها از بین رفته است یا ابروهایی که رنگ ندارند و فرد علاقمند به داشتن ابروهایی با رنگ جذاب و حالت زیبا می باشد ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”مزایای فیبروز ابرو” answer-1=”از مزیت مهم فیبروز پاک شدن راحت آن است و هیچ چیزی روی پوست شما باقی نمی ماند” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”معایب فیبروز ابرو” answer-2=”برخی افراد در اثر فیبروز ابرو دچار حساسیت و آلرژی پوستی می‌شود و این آلرژی به علت مواد شیمیایی و یا رنگهای تزریق شده در پوست می باشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button