ماندگاری لیفت مژه

یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که مایل به اکستنشن یا کاشت مژه نبوده و همین طور عوارض استفاده از مژه های مصنوعی را نیز به خوبی می شناسند، لیفت مژه خواهد بود. لیفت مژه نه تنها چیزی اضافه به مژه های شما نخواهد افزود، بلکه به جای آن که موجب آسیب رساندن به آن ها شود، تنها به زیبایی و جلوه بیشتری مژه ها کمک خواهد کرد. اما موضوع مهم و سوال برانگیز در خصوص این روش زیبایی مژه و چشم ها؛ میزان ماندگاری لیفت مژه است. لیفت مژه چقدر ماندگاری دارد؟

با توجه به این که لیفت مژه با کاشت مژه تفاوت زیادی دارد، بیشتر افرادی که برای استفاده از این روش اقدام می کنند، این پرسش را مطرح می نمایند که میزان ماندگاری لیفت مژه چقدر است. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

میزان ماندگاری لیفت مژه چقدر است؟

لیفت مژه چقدر ماندگاری دارد؟ توجه داشته باشید که میزان ماندگاری لیفت مژه بستگی مستقیم به مواد استفاده شده در فرآیند لیفت و نحوه اجرای آن دارد. بدیهی است که هر آن قدر مواد مورد استفاده دارای کیفیت بالاتری بوده و فردی که انجام این کار را برعهده دارد، حرفه ای تر بوده و این متد را به شکلی موثرتر به انجام برساند، نتیجه کار به شکلی قابل توجه پیش می رود. از این روی اهمیت زیادی دارد که برای انجام این روش زیبایی ترمیمی مژه ها، حتما به سراغ مراکزی بروید که به لحاظ اعتبار و کیفیت انجام کار در رده ممتازی قرار داشته باشند.

به طور متوسط می توان گفت که میزان ماندگاری لیفت ابرو و مژه چیزی بین ۲ تا ۳ ماه خواهد بود و در شرایطی که شما ضمن مراجعه به افراد ماهر و دارای دانش و تجربه کافی، روش نگهداری از مژه ها پس از انجام لیفت را به خوبی دانسته و این نکات را مورد توجه قرار دهید، می توانید در حداکثر زمان ممکن لیفت مژه ها را حفظ کرده و از زیبایی و جلوه آن ها لذت ببرید.

 

 

دقت داشته باشید که اصلی ترین ماده به کار برده شده در این روش ترمیمی زیبایی، کراتین است و اگر چه مواد دیگری برای تقویت فرمولاسیون لیفتینگ مژه ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما کل فرآیند درست شبیه به چیزی خواهد بود که در خصوص کراتینه کردن موهای سر قبلا احتمالا تجربه کرده اید.

مزایای لیفت مژه

از اصلی ترین مزایای لیفت مژه باید به طبیعی بودن این روش اشاره کرد. در لیفت، قرار نیست به هیچ وجه چیزی به مژه های شما چسبیده یا اضافه شده و سنگینی مژه مصنوعی یا حالت غیرطبیعی آن را احساس نخواهید کرد.

چطور میزان ماندگاری لیفت مژه ها را افزایش دهیم؟

در بالا اشاره کردیم که به طور معمول میزان ماندگاری روش ترمیمی لیفت مژه ها بین چیزی از ۲ ماه تا ۳ ماه خواهد بود، اما شما می توانید با استفاده از تکنیک هایی این مدت زمان را تا حداکثر میزان ممکن افزایش داده و طولانی تر کنید. این موارد شامل نکاتی می شود که در زیر آورده شده است:

  1. تا بیست و چهار ساعت پس از انجام روش لیفت مژه ها، از شستشوی چشم ها و مژه ها پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که تا گذشت بیست و چهار ساعت تماس با آب، موجب از بین رفتن اثر مواد لیفت شده و کل کار را تخریب خواهد کرد.
  2. از ریمل هایی که موجب کنده شدن مژه ها شده و به ریزش آن ها دامن می زند، استفاده نکنید. به یاد داشته باشید تا زمانی که مژه های شما دچار ریزش نشده و مژه هایی تازه به جای آن ها رشد نکرده اند، این حالت برگشته، سیاه و جذاب ناشی از لیفت را خواهید داشت. با این حساب باید تلاش کنید که مژه هایتان کمتر کنده شده یا به هر دلیلی ریزش داشته باشند. ریمل های نامرغوب یا آن دسته از ریمل هایی که به سختی پاک شده و شسته می شوند، یکی از عوامل ریزش مژه ها به حساب می آیند. از این روی با کنار گذاشتن این ریمل ها و استفاده از انواع مرغوب و باکیفیت، می توانید موجب ریزش و کنده شدن مژه های خود شوید.

ماندگاری لیفت مژه

 

ترمیم لیفت مژه

پس از گذشت چیزی نزدیک به ۳ ماه و با رویت از بین رفتن کامل لیفت قبلی، می توانید برای لیفت مجدد مژه ها اقدام کرده و دوباره زیبایی مورد نظر را به چشم های خود بازگردانید.

کلام آخر

شما چه تجربه ای در خصوص لمینت مژه و لیفت مژه دارید و چه دوره ای توانستید این زیبایی را بر مژه های خود نگه دارید؟ دیگر عوامل موثر در میزان ماندگاری لیفت مژه کدامند که در بالا به آن ها اشاره نشده باشد؟ تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ مهری ماه در میان بگذارید.

5 پاسخ
  1. نفس
    نفس says:

    سلام
    من انجام میدم برا مشتری بعد دویا سه روز ماندگاریش ازبین میره میشه علت بگین
    از مواد عالی هم استفاده میکنم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button