لیفت مژه در منزل

یکی از گزینه هایی که باعث می شود بسیار جذاب و زیبا به نظر برسید، داشتن مژه های پرپشت، حجیم و بلند است. در واقع آرایش چشمی، اصلی ترین بخش آرایش صورت را به خود اختصاص می دهد و در صورتی که بتوانید بهترین الگوی آرایش چشمی را پیاده سازی کنید، بهترین نتیجه از زیبایی صورت خود را به دست خواهید آورد. از آن جایی که لیفت مژه ها می تواند به شکلی طبیعی به برجسته تر شدن مژه های شما کمک کرده و چشم ها را به مراتب زیباتر نشان دهد، باید این روش را یکی از بهترین گزینه های آرایش دائم چشمی به حساب آورد. در صورتی که مایل باشید می توانید با لیفت مژه در منزل و انجام مراحل آن، به سادگی مژه های خود را برگشته و زیباتر سازید.

برای دنبال کردن این موضوع در ادامه با مرکز زیبایی مهری ماه بیوتی همراه باشید.

آموزش لیفت مژه در خانه با مواد طبیعی

برای انجام لیفت مژه در منزل یا لمینت مژه به پد سیلیکونی، محلول حرفه ای شستشوی پلک و مژه و همین طور مواد لیفت نیازمند هستید. شما می توانید این محلول را از داروخانه یا دراگ استورها خریداری کنید.

مراحل انجام لیفت مژه در خانه با مواد طبیعی با شستشوی صحیح پلک و مژه ها آغاز می شود. لازم است که ابتدا به خوبی مژه ها و پلک خود و به ویژه محل رویش مژه ها را شستشو داده و هر گونه آلودگی، ذرات، گرد و غبار، چربی و … را پاکسازی نمایید. دقت داشته باشید که این پاکسازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورتی که به خوبی چربی ها را پاک نکرده باشید، مراحل لیفت مژه به خوبی پیاده سازی نمی شود.

 

لیفت مژه در منزل

 

در گام بعدی باید پد سیلیکونی را روی مژه های پلک پایینی خود قرار داده و آن ها را به این شکل محافظت نمایید. پس از آن که پد سیلیکونی را به درستی روی مژه های پایینی خود قرار دادید، سیلیکون چسبی را به بخش پشت پلک بالا بچسبانید. دقت داشته باشید که این چسباندن سیلیکون به درستی صورت بگیرد. سپس مژه ها را به خوبی شانه کرده و به سمت چسب سیلیکونی برده و روی آن بچسبانید. با خوابیده شدن مژه ها روی چسب سیلیکونی، می توانید مرحله اصلی یعنی استفاده از مواد لیفت را انجام دهید.

اکنون مواد لیفت مژه را به وسیله برس های مخصوص آن روی مژه ها بزنید. (این براش ها معمولا در بسته های لیفت مژه موجود هستند و تنها باید دقت داشته باشید که کاملا تمیز و بهداشتی بوده و پیش از به کار بردن آن ها، آلوده نشده باشند.)

پس از گذشت زمان لازم، مواد لیفت را پاک کرده و مواد سری دوم را روی مژه ها بزنید. (لازم به ذکر است که عملیات و مراحل لیفت مژه در منزل با استفاده از دو مرحله مواد لیفت انجام خواهد شد و باید این دو مرحله را در پی هم و با دقت انجام دهید.)

 

لیفت مژه در منزل

 

پس از آن که مواد مرحله دوم را نیز به مدت زمان لازم روی مژه ها قرار داده و آن ها را پاک کردید، از گام فیکس استفاده کرده و اجازه دهید تا لیفت مژه ها به خوبی فیکس شود.

نکته: توصیه می شود که مواد لیفت در هر مرحله برای چیزی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی مژه ها باقی بمانند تا تاثیرگذاری آن ها کامل شده و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. بهتر است در انجام این عمل لیفت مژه در منزل صبوری کامل به خرج داده و برای پاک کردن مواد تعجیل نکرده و یا بیش از اندازه استاندارد آن ها را روی مژه ها رها نسازید.

مزایای لیفت مژه

از اصلی ترین مزایای لیفت مژه در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زیبایی طبیعی مژه ها
  2. پررنگ تر دیده شدن مژه ها
  3. تاثیر گذاری به مراتب بهتر ریمل روی مژه ها
  4. دوام مناسب و ماندگاری قابل توجه
  5. عدم آسیب رساندن به مژه ها

این عوامل به همراه دیگر مزایایی که در خصوص لیفت مژه می شناسیم، باعث شده است تا این روش به عنوان یکی از بهترین روش های زیباسازی مژه ها به حساب آوریم.

کلام آخر

شما چه تجربه ای در خصوص لیفت مژه در منزل دارید و تا به حال به چه شکلی به زیباتر شدن مژه های خود کمک کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وبلاگ مهری ماه بیوتی در میان بگذارید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button