برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند و یا در ناحیه ابروهای خود دچار شکستگی می باشند، می توانند از فیبروز ابرو برای زیبایی ابروهای خود استفاده کنند. اما فیبرو ابرو چیست ، در واقع فیبروز نام شرکتی در صربستان می باشد که این روش را پایه گذاری کرده است. فیبروز ابرو یک روش نیمه دائمی برای زیباسازی ابروها می باشد. اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد فیبروز ابرو و روش های زیبایی آن می باشید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

فیبروز ابرو چیست ؟

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی برای زیبا کردن و از بین بردن نواقص ابرو می باشد. در این روش که به صورت دستی یا از طریق سوزن می باشد، بین ابروها هاشور یا خط ایجاد می کنند و از این طریق نواقص ابرو را می پوشانند.

در واقع هدف اصلی از انجام فیبروز ابرو از بین بردن نواقص و همچنین تغییر دادن طرح و یا رنگ ابرو هایی است که قبلا تاتو کرده اند و رنگ و طرح آنها از بین رفته است یا ابروهایی که رنگ ندارند و فرد علاقمند به داشتن ابروهایی با رنگ جذاب و حالت زیبا می باشد که البته باید توجه داشته باشید که فیبروز ابرو روشی دائمی نیست و نیمه دائمی می باشد و شما می بایست اگر علاقمند به انجام فیبروز برای سال‌های متمادی می باشید، مجدداً برای ترمیم آن به مرکز فیبروز مراجعه کنید.

فیبروز ابرو

مراحل انجام فیبروز ابرو

باید دقت داشته باشید که حدود ۱۰ روز قبل از انجام فیبروز ابرو ابروهای خود را رنگ نکرده باشید و بدون رنگ باشد و همچنین فیبروز ابرو با توجه به نوع پوست ممکن است مراحل متفاوتی را طی کنند. پوست های خشک و نرمال گزینه بسیار مناسبی برای انجام فیبروز ابرو می باشد و این روش برای افرادی که پوست چرب دارند زیاد مناسب به نظر نمی رسد و انجام این مرحله برای ابروهای آنها کمی سخت به نظر می رسد. برای انجام دادن فیبروز ابرو ابتدا از تاج ابرو شروع می‌کنند و سپس به دم ابروو آرک ها آن می‌رسند. همچنین باید دقت کنید که رنگ مورد استفاده برای فیبروز ابرو زیاد روشن نباشد، زیرا بعد از گذشت چند روز از فیبروز، رنگ آن کاملاً باز شده و روشن می گردد.

رنگ و دستگاه مورد استفاده در فیبروز ابرو

تمام رنگهای مورد استفاده برای فیبروز ابرو از رنگ های معدنی استفاده می‌شود که از فلزات سنگین در تهیه آن ها به کار برده نشده است و تمام رنگ های آن ها بر پایه رنگ های طبیعی می باشد، به طوری که اگر شما مایل به پاک کردن این رنگ ها باشید، کاملاً پاک می گردد و هیچ رد و نشانی از خود به جای نمی گذارد، زیرا هنگامی که افرا تاتو های قدیمی کردند، پس از مدتی رنگ‌تتو به قرمز تغییر رنگ می داد و به هیچ وجه از روی پوست پاک نمی شد. از قلم میکروبلیدینگ برای تکنیک فیبروز ابرو استفاده می‌شود و به این صورت است که قلم را کاملا مانند یک خودکار یا قلم در دست گرفته می‌شود و عمل هاشور کردن از طریق این قلم به راحتی انجام می‌پذیرد.

فیبروز ابرو

 

بیشتر بخوانید:”نکات مهم قبل از انجام فیبروز ابرو که قبل از انجام آن باید بدانید!

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو با توجه به مهارت دست فردی که این کار را انجام می‌دهد و همچنین پوست شخص ممکن است زمان های متفاوتی را داشته باشد، اما به طور کلی فیبروز ابرو بین ۶ ماه تا یک سال ماندگاری دارد و علت آن این است که فیبروز ابرو نسبت به سایر روش های هاشور کردن ابرو رنگ را در سطح نزدیکتری به پوست قرار می‌دهد و قرار دادن رنگ در لایه عمیق پوست نمی باشد. بنابراین همین موضوع سبب می شود که رنگ زودتر از بین برود و نیاز به ترمیم مجدد پیدا کند. در واقع ماندگاری فیبروز ابرو به عوامل زیر بستگی زیادی دارد:

۱- نوع پوست

هرچقدر پوست شما چرب تر باشد، ماندگاری فیبروز ابرو کمتر می گردد. برای پوست های خشک و معمولی بهترین گزینه برای هاشور کردن به تکنیک فیبروز محسوب می گردد. اگر شما دارای پوست چربی هستید می توانید قبل از انجام فیبروز از اسکراب های پوست استفاده کنید

۲- تغییر هورمون های بدن

دوران بارداری و شیردهی و همچنین دوران قاعدگی در خانم ها از جمله دوران هایی هستند که برای انجام دادن فیبروز مناسب به نظر نمی رسد، زیرا در این دوران هورمونهای بدن کاملاً دچار تغییر هستند و بر روی هاشور کردن ابرو تاثیر خواهند گذاشت.

۳- عمق هاشور

هر چقدر عمق هاشور یا فیروز ابرو کمتر باشد عمر آن کمتر خواهد بود و به عبارت دیگر با استفاده از قلم های میکروبیلدینگ و یا تکنیک فیبروز به علت این که رنگ را در سطح نزدیک به پوست قرار می‌دهد، در اثر شستشوی و کارهای دیگر روی پوست زودتر رنگ ناپدید می شود.

فیبروز ابرو

مزایا و معایب فیبروز ابرو چیست ؟

از مزایای فیبروز ابرو میتوان به این موارد اشاره کرد که بعد از مدتی حدود شش ماه تا یکسال رنگ فیبروز تقریباً ناپدید می‌شود و این می‌تواند یک مزیت بزرگ برای فرد باشد، زیرا می‌تواند هر سال شکل جدیدی به ابروهای خود بدهد و از یکنواختی دور باشد و از طرف دیگر رنگ مورد استفاده در فیبروز کاملاً طبیعی است و به پوست و بدن آسیبی نمی رساند و احتمال ایجاد حساسیت در آن بسیار کم می باشد. همچنین شما می توانید فیبروز ابرو را در رنگ های متفاوت انجام دهید. برخی علاقمندند ابرو های آنها روشن تر و برخی تیره باشد. بنابراین طرح و رنگ ابرو را با توجه به سلیقه شخصی خود می توان در تکنیک فیبروز انتخاب کنید.

از معایب فیبروز ابرو که اکثراً به مهارت پیگمنتر ارتباط دارد، این است که ممکن است ابروهای شما بصورت قرینه بوجود نیاید. اگر فردی که این کار را انجام می‌دهد مهارت کافی در این کار نداشته باشد. همچنین ممکن است رنگ ابروی شما خیلی تیره تر یا خیلی روشن تر از آن چیزی که مورد درخواست شماست به وجود بیاید و اینکه مدل ابروی خود را حتماً با دقت انتخاب کنید، زیرا ممکن است تا سه ماه دیگر این مدل ابرو روی مد نباشد و شما برای پاک کردن آن باید مجددا اقدام کنید. بنابراین سعی کنید قبل از فیبروز ابرو حتما با فرد پیگمنتر مشورت کنید.

خلاصه مطلب

انجام فیبروز ابرو برای افرادی که دارای ابروهای کم پشت و یا نقصی در ابروی خود هستند، روش بسیار مناسبی است و از طرف دیگر به علت اینکه فیبروز ابرو تا یکسال دوام دارد، فرد می تواند هر سال مدل ابروهای خود را تغییر دهد و همچنین فیبروز از جمله روش های کم خطر برای هاشور کردن ابرو محسوب می گردد.

سوالات متداول فیبروز ابرو

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”فیبروز ابرو چیست ؟” answer-0=”فیبروز ابرو یکی از روش های ترمیم ابروهای کم پشت و بدون فرم است که می توان از طریق آن، با صرف هزینه کم نسبت به سایر روش ها، ابروها را شکیل ساخته و کم پشتی آن ها را برطرف ساخت” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”ماندگاری فیبروز ابرو” answer-1=”به شرط انتخاب نکردن رنگ خیلی بلوند و به همراه ترمیم بین ۶ ماه تا ۸ ماه” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا در فیبروز تغییر رنگ دارد؟” answer-2=”به شرطی که پیگمنتور از رنگ فیبروز استفاده کند به هیچ وجه تغییر رنگ نخواهد داشت و فقط همان رنگ که تناژ دودی دارد کمرنگ تر می شود.” image-2=”” headline-3=”h2″ question-3=”فیبروز روشی دردناک هست؟” answer-3=”به هرحال مقدار کم و محدودی درد دارد ولی این را باید بدانیم که تحمل درد در افراد مختلف فرق دارد و درضمن از بی حسی هم در این روش استفاه میشود” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button