استفاده از روش فیبروز ابرو می تواند راه حلی مطمئن در رفع نواقص و مشکلات مربوط به ریزش ابرو یا رفع کم رنگی تار ابروها باشد. معمولا تمام افراد از جمله خانم ها و اقایان می توانند در هر زمانی از این روش برای زیبایی ابروان خود استفاده کنند، اما نکته ای که در اینجا مطرح است آن است که ایا خانم ها می توانند از فیبروز ابرو در دوران شیردهی یا بارداری استفاده کنند؟ برای پاسخ به این پرسش ادامه مطلب را از دست ندهید.

از فیبروز ابرو چه می دانید؟

فیبروز ابرو یکی از روش های مدرن و تاثیر گذار در زیباسازی نیمه دائم ابروهای شما می باشد. افرادی که دارای ابروهای غیر قرینه هستند، در اثر تصادف یا عمل های جراحی دچار بد شکلی ابروها گشته اند، افرادی که دارای ریزش ابرو می باشند و همچنین افرادی که دارای تارهای موی ابرو با رنگی کم رنگ هستند، می توانند برای زیباسازی و رفع نواقص ابروی خود با استفاده از روش فیبروز اقدام کنند.

فیبروز کار درحال انجام فیبروز ابرو

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص فیبروز ابرو مقاله ” فیبروز ابرو چیست ؟ “را مطالعه کنید.  برای اطلاع از خدمات فیبروز ابرو مهریماه نجفی به صفحه خدمات فیبروز ابرو مهریماه نجفی مراجعه کنید.

بر خلاف بسیاری از شایعات استفاده از روش فیبروز ابرو در دوران شیردهی و بارداری عوارضی ندارد، زیرا رنگ های مورد استفاده در این روش از ترکیبات آلی و معدنی طبیعی بهره گرفته است و در نتیجه به سرعت جذب بدن می گردد و همانند رنگ های تاتو حاوی سرب نمی باشد و خطری برای فرد باردار و شیرده متوجه نخواهد بود. البته انتخاب نوع کلینیک که کاملا طبق اصول استاندارد عمل کند و از رنگ های بی کیفیت فیک حین انجام کار بهره نگیرد، نیز از ملزومات این روش خواهد بود.

عوارض فیبروز ابرو

  • عدم قرینه شدن ابروها به علت تجربه کم پیگمنتر
  • نداشتن رنگ مناسب و همگام با علاقمندی مشتری
  • هماهنگ نبودن رنگ ابرو و رنگ پوست مشتری
  • ریزش رنگ در صورت تجربه کم پیگمنتر
  • بروز حساسیت به رنگ های فیک
  • قرمزی
  • زخم
  • درد

مزایای فیبروز ابرو

  • اصلاح فرم ابرو
  • افزایش تراکم ابرو
  • تغییر در حالت ابرو
  • زیباسازی ابروها
  • قرینه سازی ابروها
  • اصلاح ابروهای کم حجم
  • اصلاح ابروهای کم رنگ
  • کم هزینه
  • دقت و ظرافت بالا

 

مادر و فرزندشیرخوار

فیبروز ابرو در دوران شیردهی

آیا انجام فیبروز ابرو در دوران شیردهی ضرر دارد؟

به علل هورمونی، وراثت و ژنتیک بسیاری از خانم ها در دوران شیردهی موجب ریزش ابرو و از دست دادن حجم تارهای ابروی خود می گردند که می تواند تاثیر زیادی در زیبایی فرم چهره آن ها ایجاد کند. یکی از راه حل ها برای بازیابی ابروها و پر کردن نواحی خالی ابرو، استفاده از روش فیبروز می باشد. لذا خانم های شیرده نیز می توانند بر خلاف شایعات به انجام فیبروز ابرو در دوران شیردهی بپردازند و به بازسازی و ترمیم ابروان خود اقدام نمایند.

به طور کلی تا به حال هیچ‌گونه مقاله علمی در مورد عوارض استفاده از روش فیبروز ابرو در دوران شیردهی گزارش نشده است و از طرف دیگر عوارض که مربوط به فیبروز باشد و خانم ها در دوران شیردهی خود استفاده کرده باشند، برای مادر و فرزند مشاهده نشده است.

خانم های شیرده که به دنبال کمرنگ شدن تار ابروهای خود و یا ریزش موها، به دنبال راه حلی برای داشتن ابروهای زیبا و در نتیجه فرم صورتی جذاب و متناسب هستند، حتما در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند تا علاوه بر اینکه از رنگهای با کیفیت و اورجینال آلی و معدنی طبیعی برای شما استفاده می گردد، از پیگمنتر و فرد اپراتور با تجربه و ماهر برای انجام این روش استفاده شود تا موجب بروز مشکلات بعد از انجام این روش برای شما نگردد.

آیا می توان در دوران شیردهی از فیبروز ابرو استفاده کرد؟

بسیاری از خانم ها که در زمان شیردهی قرار دارند، به علت تغییرات هورمونی و تاثیر آن بر ریزش ابرو و همچنین تغییر رنگ ابروها شکایت دارند و همواره به دنبال داشتن چهره ای زیبا حتی در دوران شیردهی خود هستند، مادران گرامی معمولاً نگران این هستند که استفاده از روش هایی؛ مانند فیبروز ابرو موجب تاثیرگذاری در شیردهی آنها گردد، اما خوب است بدانید اگر برای انجام این روش از کلینیک های مجاز و معتبر مانند کلینیک مهریماه نجفی استفاده کنید که از رنگ های اورجینال طبیعی و آلی معدنی استفاده کنند، لذا این رنگ ها بدون سرب بوده هیچ گونه ضرری برای مادران نخواهد داشت و به سرعت جذب پوست می گردد و همچنین علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، موجب افزایش اعتماد به نفس شما شده و تاثیری در شیردهی شما نیز نخواهد داشت.

مادران شیرده میتوانند با خیال راحت به اینگونه کلینیک های مجاز مراجعه کند و با انجام فرآیند فیبروز ابرو در دوران شیردهی که معمولاً با استفاده از سوزن ها و رنگ های طبیعی در ناحیه میانی پوست تزریق می گردد، معمولا یک هفته بعد از انجام این روش می‌توانند نتیجه خروجی را مشاهده کنند.

البته در ابتدای کار ممکن است رنگ فیبروز دو یا سه درجه تیره تر از آن چیزی که مدنظر شما بود، گردد که کاملاً طبیعی است، زیرا به مدت یک هفته ابروها پوسه ریزی دارند و بعد از اتمام فرآیند پوسته ریزی؟ رنگ طبیعی آن مشخص میشود. از طرف دیگر معمولا رنگ ابرو در فیبروز با توجه به رنگ موها و رنگ پوست شما توسط فرد پیگمنتر تشخیص داده شود. اگر به دنبال رنگی متفاوت از رنگ مو یا پوست خود هستید، حتماً آن را با فرد پیگمنتر در میان بگذارید.

مادر و فرزند دست در دست

از چه زمانی بعد از زایمان می توان فیبروز ابرو را انجام داد؟

خانم هایی که در دوران شیردهی هستند، می‌توانند برای انجام فیبروز ابرو اقدام کنند و بر خلاف شایعات موجود نیز هیچ گونه مشکلی را برای فرزند و مادر به وجود نخواهد آورد و به اصطلاح روی شیر تاثیر نخواهد گذاشت.

بهتر است خانم ها معمولاً شش ماه بعد از زایمان خود اقدام به انجام فیبروز کنند، زیرا تا مدت این ۶ ماه میزان هورمون های ترشح شده به واسطه شیردهی در اوج فعالیت های خود هستند و ممکن است در میزان رنگ پذیری فیبروز ابرو تاثیر بگذارد.

بنابراین علاوه بر اینکه خانمها با شرایط جدیدی روبرو شده اند و انجام موارد مربوط به بچه داری و بیداری ها و شبانه و مراقبت های اینچنینی ممکن است از لحاظ ذهنی آمادگی لازم و کافی را برای انجام یک روش جدید بر روی صورت خود، به خصوص خانم هایب که برای بار اول فیبروز انجام میدهند، نداشته باشند؛

بنابراین خانم ها بهتر است بعد از گذشت ۶ ماه از زایمان خود نسبت به انجام فیبروز برای رفع نواقص احتمالی، کاور کردن، ریزش ابروها و همچنین عدم تقارن بین ابروها اقدام کنند و باعث زیبا شدن ابروها و در نتیجه چهره خود گردند. بنابراین انجام فیبروز ابرو در دوره شیردهی علاوه بر اینکه عوارض برای مادر و فرزند نخواهد داشت، می تواند با افزایش روحیه دهی به مادر، موجب رسیدگی بهتر به فرزند و موارد مربوط به خود گردد.

رابطه فیبروز و شیردهی

درگذشته تصور می شد تمامی موارد مربوط به میکروبلیدینگ، فیبروز و سایر موارد زیباسازی ابروها می تواند در شیر مادر تاثیر گذار باشد و برای فرزند خطرناک باشد، اما به مرور زمان و پیشرفت علم به این نتیجه رسیدند که اگر از رنگ های معدنی طبیعی و بدون سرب در انجام فیبروز ابرو استفاده شود، هیچ گونه ضرری برای فرزند و مادر نخواهد داشت.

مادر می‌تواند به راحتی در دوران شیردهی خود از روش فیبروز ابرو استفاده کند، اما از آنجا که ممکن است در دوران شیردهی به دلیل تغییرات هورمونی مادر، فیبروز رنگ دهی مناسب نداشته باشد، بهتر است اگر ابرو‌های آن‌ها نواقص چندانی را ندارد، انجام این روش را به دوره بعد از بارداری و شیردهی منتقل کنند، اما اگر به علت ریزش ابرو و دچار عدم قرینگی در بین ابروها و کاهش اعتماد به نفس آنها شده است، می‌توانند با مراجعه به کلینیک های معتبر و با کیفیت که از رنگ مورد استفاده در این روش آگاهی کامل دارند و همچنین فرد پیگمنتری که مهارت کامل را در این زمینه دارد، استفاده کنند و به فیبروز ابروی خود بپردازند.

بنابراین می‌توان گفت انجام فیبروز در دوران شیردهی؛ به خصوص پس از پایان شش ماه اول شیردهی هیچگونه ضرری برای فرزند و مادر نخواهد داشت.

توصیه های مهم در مورد فیبروز در زمان بارداری

خانم ها بهتر است سعی کنند قبل از اقدام به بارداری، برای انجام فیبروز ابروی خود اقدام کنند و در غیر این صورت اگر دوران بارداری هستند و به علت تغییرات هورمونی و مسائل مربوط به ژنتیک دچار ریزش ابرو یا کمرنگ شدن ابروها یا کاهش رشد ابرو های خود شده اند، برای انجام فیبروز ابرو در دوران بارداری اقدام نکنند.

انجام این روش به خصوص در سه ماهه اول بارداری و همچنین سه ماهه آخر بارداری که جنین در حال رشد و تکامل می‌باشد و ممکن است هرگونه تغییر در بدن مادر، منجر به بروز مشکلاتی برای جنین گردد، به هیچ وجه توصیه نمی گردد. حتی اگر از استفاده رنگ های طبیعی این روش توسط کلینیک اطمینان دارید، بهتر است انجام این روش را به دوران بعد از بارداری و به خصوص شش ماه بعد از دوره شیردهی انتقال دهید و در دوران بارداری ریزش ابرو های خود را تحمل کنید.

از طرف دیگر معمولاً در دوران بارداری خانم ها با افزایش رشد مو و همچنین کاهش ریزش موهای طبیعی خود مواجه می‌شوند و کمتر افرادی دچار ریزش ابرد می‌گردند، اما اگر به علت ژنتیکی یا موارد دیگر دچار ریزش ابرو شده اید، انجام فیبروز ابرو در دوران بارداری را به طور کلی فراموش کنید.

نکات مهم در مورد فیبروز ابرو در زمان شیردهی

  • قبل از انجام فیبروز ابرو در دوران شیردهی حتماً با پزشک خود و همچنین پزشک کودکان مشورت کنید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک در مورد نحوه انجام فیبروز ابرو در کلینیک مربوطه و همچنین اطمینان از طبیعی بودن رنگ های مورد استفاده اطمینان حاصل کنید.
  • معمولاً به دلیل تغییرات هورمونی در زمان شیردهی ممکن است رنگ پذیری کمتری در این روش شامل حال شما گردد که معمولاً افراد پیگمنتر سعی می کنند از رنگ های تیره تری برای شما بهره بگیرند.
  • تا آنجا که می‌توانید انجام فیبروز ابرو در دوران شیردهی را به پایان شش ماهه اول شیردهی انتقال دهید تا از میزان تغییرات هورمونی بدن شما کاسته شود.

خلاصه مطلب

خانم هایی که برای انجام فیبروز ابرو در دوران شیردهی اقدام می‌کنند، باید بدانند که برخلاف شایعات موجود هیچگونه ارتباطی بین انجام فیبروز و عوارض ناشی از آن بر روی کودک و مادر وجود ندارد، اما بهتر است انجام این روش را به پایان دوره ۶ ماهه اول شیردهی انتقال دهید تا از میزان تغییرات هورمونی مادر کاسته شده و رنگ پذیری بهتری در این روش ایجاد گردد، اما خانم هایی که در دوران بارداری هستند، به هیچ وجه انجام فیبروز ابرو در این دوران به دلیل تکامل و رشد جنین توصیه نمی گردد.

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”فیبروز ابرو در دوران شیردهی ضرر دارد ؟” answer-0=”خیر، یکی از راه های خوب برای بازگشتن ابروها به دوران قبل از بارداری و شیردهی فیبروز ابرو است. برخلاف شایعات اگر از رنگهای طبیعی و با کیفیت استفاده شود هیچ منعی ندارد” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”آیا فیبروز ابرو با دوران بارداری رابطه ای دارد ؟” answer-1=”خانم ها بهتر است در دوران قبل از بارداری اقدام به فیبروز ابروها کنند، چراکه به دلیل تغییرات هرمونی و ژنتیکی احتمالا در دوران بارداری ابرو یا کمرنگ می شود یا بصورت موقت ریزش خواهد داشت” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”برای فیبروز در دوران شیردهی چه نکاتی را باید بدانم ؟ ” answer-2=”دوران شیردهی حتما با پزشک مشورت کنید. قبل از مراجعه به کلینیک از طبیعی بودن رنگ اطمینان حاصل کنید. حتما به کلینیک های معتبر با مجوز رسمی و معتبر مراجعه فرمایید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button