ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ، هاشور یا فیبروز ابرو روشی برای بهبود شرایط ابرو‌های نازک و کم ‌پشت است. این روش که امروزه بسیار کاربردی است و طرفداران زیادی را در بین خانم‌ ها به خود اختصاص داده است، باعث می ‌شود بتوانید به شکلی آسان به ابروهای خود رسیدگی کنید. چنانچه از مقدار، مدل و حجم ابروهایتان رضایت ندارید، این شرایط را به شیوه‌ای نچرال و طبیعی تغییر دهید و بهبود بخشید. اما مدت زمان ترمیم میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟

میکروبلیدینگ یا فیبروز چیست؟

کمپانی آرایشی “فی” برای اولین بار نام میکروبلیدینگ یا فیبروز را برای روشی که باعث پرتر و پهن ‌تر نشان دادن ابروها به کار برده می‌ شود، ارائه داد. چنانچه به هر دلیلی ابروهای پهن و یا حجیمی ندارید، می‌ توانید به آسانی و بدون زمینه ‌چینی قبلی به کلینیک یا آرایشگاه معتبری که متخصصانی در زمینه انجام هاشور ابرو دارند، مراجعه کنید و برای بهتر کردن شکل و فرم ابروهای خود اقدام به انجام عمل فیبروز یا میکروبلیدینگ نمایید.

این روش باعث می ‌شود با حفظ شرایط طبیعی ابرو و پرهیز از افراط و مولفه‌ های مصنوعی و غیرضروری، نواقصی که ممکن است در ابروهای شما وجود داشته باشد، به بهترین شکل رفع شود و به طرح دلخواه ابروهای خود دست یابید. با این روش دست‌ یابی به شکل ایده ‌آل ابروها ناممکن و دور از انتظار نخواهد بود.

مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو چقدر است؟

روش میکروبلیدینگ یکی از شیوه ‌های آرایشی نیمه دائم است که برای زیباسازی هرچه بیشتر ابروها به کار گرفته می شود، اما از مدتی مشخص نیاز به ترمیم و بازسازی مجدد دارد.

چنانچه در بازه‌ های زمانی مشخص و مناسب نسبت به ترمیم ابروهای خود به روش میکروبلیدینگ اقدام کنید، ماندگاری این تکنیک بر ابروهای شما بیشتر خواهد شد. بنابراین ترمیم و ماندگاری در امر فیبروز یا میکروبلیدینگ رابطه مستقیمی با هم دارند و بر یکدیگر تاثیرگذار هستند. ترمیم ابرو به روش صحیح باعث می ‌شود از شرایط ابروی خود حتی بیشتر از زمانی که برای اولین بار شیوه میکروبلیدینگ را روی ابروهای خود عملی کرده ‌اید، احساس رضایت کنید.
با تمام این تفاسیر باید بدانید که پس از انجام میکروبلیدینگ لازم است مراحل ترمیم را به ‌موقع و به درستی در کنار متخصص میکروکار خود انجام دهید تا نتیجه ‌ای بهتر و مناسب‌تر در شرایط ظاهری ابروهای شما ظاهر شود.

مطابق تحقیقات انجام شده، نظرسنجی ‌های دقیق میدانی و بهره‌گیری از تجربیات افرادی که میکروبلیدینگ ابرو را انجام داده ‌اند، مدت زمان ماندگاری اثرات میکروبلیدینگ از ۸ ماه تا یک سال برآورد شده است. البته همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، شرایط نگهداری از ابروها می‌ تواند این مدت زمان نیاز به ترمیم میکروبلیدینگ ابرو را کاهش دهد یا باعث افزایش آن شود. بنابراین در این مورد بخش عمده‌ ای از موضوع به خود شما بستگی خواهد داشت.

ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

ر

 

چه عواملی بر میزان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو موثر است؟

۱- متخصص میکروکاری که به او مراجعه کرده ‌اید، باید در انجام این تکنیک‌ ها تبحر کافی داشته باشد و برای این کار از تجربه کاری برخوردار باشد تا بهترین شیوه را برای انجام فرایند میکروبلیدینگ به کار ببندد.
۲- باید در انجام عمل میکروبلیدینگ از مواد مرغوب و مناسب بهره گرفته شود تا ماندگاری این متریال بر روی ناحیه ابرو بیشتر باشد.
۳- ابروکار شما باید با فشار دست مناسب برای هاشور زدن ابروهای شما اقدام نماید. چراکه فشار کم دست‌ های آرایشگر، ماندگاری مواد بر روی ناحیه ابرو‌ها را کم می ‌کند و فشار بیش از حد نیز باعث ایجاد زخم و جراحت در این قسمت خواهد شد. میکروکار زبده و حرفه‌ ای با آگاهی از میزان فشار وارده به هنگام انجام میکروبلیدینگ مانع از ایجاد هرگونه خطر یا مشکل احتمالی خواهد شد.
۴- رنگ به ‌کار برده شده در فرایند میکروبلیدینگ باید از کیفیت و مرغوبیت بالا برخوردار باشد تا ضریب ماندگاری این مواد بر ابرو بیشتر شود.
۵- ماندگاری میکروبلیدینگ بستگی زیادی به نوع پوست شما و میزان تعرق و خشکی آن دارد.
۶- برای اینکه ماندگاری میکروبلیدینگ افزایش پیدا کند، باید نسبت به محدوده‌های زمانی انجام ترمیم و تمدید این تکنیک توجه زیادی داشته باشید.
۷- حدودا تا سه روز بعد از انجام عمل میکروبلیدینگ باید از تماس آب با ابروها و خیس شدن آن‌ ها خودداری کنید.
۸- بعد از انجام تکنیک میکروبلیدینگ از ایجاد ضربه در ناحیه ابرو یا اصطکاک آن با ناخن یا پارچه‌ ها و اشیای زبر و خشن ممانعت کنید. مالش دادن ابرو نیز در این مقطع زمانی به هیچ عنوان توصیه نمی‌ شود و بهتر است به ‌طور کلی ابرو‌ها را از ایجاد هرگونه تماس مصون نگه دارید.

باید توجه داشته باشید که عواملی مانند سن، تاثیرات هورمونی، ابتلا به بیماری ‌های خاص، بهره‌ گیری از موادی که از سطح کیفی پایین برخوردارند و مرغوبیت لازم را ندارند در کنار اشتباهاتی که از جانب ابروکاران نابلد به هنگام هاشور زدن ابرو‌ها صورت می ‌گیرد، ممکن است باعث شود ابروها به خوبی رنگ نگیرند و ماندگاری هاشورها کم باشد. پس باید به تمام فاکتورهای ذکر شده توجه کنید.

۹- نقطه‌ هایی از ابرو که فرایند میکروبلیدینگ بر روی آن‌ ها انجام شده است را با پمادها و کرم‌ های توصیه شده از جانب آرایشگر خود چرب کنید.
۱۰- سعی کنید برای انجام فیبروز یا میکروبلیدینگ به کلینیک یا آرایشگاهی معتبر و مورد اطمینان، متشکل از تیمی حرفه ‌ای و متخصص مراجعه نمایید که صفر تا صد انجام مراحل هاشور یا میکروبلیدینگ ابرو را با اطمینان خاطر پشت سر بگذارید.
۱۱- توجه کنید که باید تا حدود ۱۰ روز پس از انجام میکروبلیدینگ از آرایش کردن ابروهای خود و آغشته کردن آن‌ ها به هرگونه مواد آرایشی پرهیز کنید.
۱۲- حمام رفتن در صورت خیس شدن ابروها و تماس با بخارات غلیظ و داغ آب و شیرجه با سر در آب استخر تا ۱۰ روز بعد از انجام عمل میکرو ممنوع است.
۱۳- بهتر است تا ۱۰ روز پس از انجام فرایند میکروبلیدینگ از تماس هرگونه بخورات با ابروهای خود اجتناب به عمل آورید.

در روش میکروبلیدینگ چه مراحلی طی می‌ شود و چه کارهایی صورت می ‌گیرد؟

در جلسه اول انجام عمل میکروبلیدینگ طرح کلی ابرو و مدل ‌های پیشنهادی مشخص می‌ شود، اما در جلسه دوم که باید آن را مهم ‌تر و تاثیرگذارتر از جلسه اول دانست، نواقص و مشکلات ابرو رفع می‌ شود و کار میکروی ابرو‌ها تکمیل می‌ شود. در این جلسه که با پرداختن بیشتر به جزئیات و ریزه ‌کاری‌ ها همراه است، ابروهای شما حجیم ‌تر و پهن‌ تر از مرحله قبل به نظر خواهد رسید.

ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

 

ترمیم میکروبلیدینگ ابرو چه روندی را طی می‌ کند؟

روند لازم جهت انجام میکروبلیدینگ ابرو به چه شکل و با چه کیفیتی طی می شود؟ در ادامه خواهید خواند:

بعد از به پایان رسیدن مرحله آخر میکروبلیدینگ، شما به ‌طور روزانه شاهد ایجاد تفاوت و تغییر در شکل و فرم ابروهای خود خواهید بود. بعد از اینکه برای اولین بار روش میکروبلیدینگ را انجام می ‌دهید و با آینه روبرو می ‌شوید، شاید دیدن ابرو‌هایتان با آن ظاهر نا‌آشنا کمی برایتان غیرعادی جلوه کند و رنگ زیاد و تیره آن برایتان چندان جذاب نباشد.

اما در واقع نباید نسبت به این موضوع احساس نگرانی کنید چراکه رنگ ابروهای شما در چند روز آینده به حالت طبیعی باز خواهد گشت. توجه کنید که نقطه‌ هایی از پوست ابرو که روی آن میکروبلیدینگ انجام شده ممکن است سوزش یا خارش داشته باشد و حتی کمی ملتهب شود، اما این علائم فقط مربوط به هفته اول است و پس از آن رفع خواهد شد. اگر ناحیه اطراف ابروهایتان پوسته ‌پوسته شد، این پوسته ‌ها را نکنید و اجازه دهید روند طبیعی و لازم بعد از میکرو طی شود.

در مرحله ترمیم میکروبلیدینگ ابرو خط‌ ها و هاشورهای زده شده مجددا تمدید می‌ شوند و خطوط بیشتری به هاشورهای اولیه اضافه خواهد شد. استفاده مجدد از سوزن برای ترمیم خطوط باعث ایجاد زخم‌ هایی می ‌شود که تا یک هفته بعد رفع خواهد شد.
بعد از پایان گرفتن جلسه ترمیم ابرو، بسته به مراقب‌هایی که از ابروهای خود می‌ کنید، جنس پوستی که دارید و کیفیت انجام عمل ترمیم می ‌توانید انتظار داشته باشید که ابروهایتان از حدود ۸ ماه تا یک سال نیازی به ترمیم مجدد ندارند و حالت طبیعی و زیبای خود را حفظ خواهند کرد.

سخن پایانی

همان طور که خواندید، روش میکروبلیدینگ ابرو، یکی از بهترین روش ها برای آرایش دائمی ابروها است. البته که مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ محدود بوده و بعد از حدود ۸ ماه نیاز به ترمیم است، اما شما می توانید با به کارگیری روش های مراقبتی، مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ افزایش دهید.

15 پاسخ
    • مشاور مهریماه نجفی
      مشاور مهریماه نجفی says:

      سلام همانطور که در مطلبمون نوشتیم میکروبلیدینگ ابرو نیاز به ترمیم دارد، شما با مشاوره قبل از انجام با تیم ما میتونید برای طراحی مجدد ابرو متناسب با صورت خودتون اقدام کنید

      پاسخ
  1. نرگس
    نرگس says:

    سلام من میکرو انجام دادم الان روز یازدهمه که انجام دادم
    خیلی ابروهام بد و افتضاح به نظر میرسن،خیلی پشیمون شدم نکنه خوب نشه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button