ریسک های پروتز لب

خانم ها و در کل همه افراد برای زیباتر به نظر رسیدن، دست به کارهای مختلفی می زنند که یکی از آن ها انجام عمل های زیبایی است. همان طور که می دانید، اجزای مختلف صورت هر یک در زیبایی چهره موثر هستند، لذا رفع عیوب در هر یک می تواند بر زیبایی فرد بیفزاید. اما متاسفانه روش هایی برای زیباتر شدن وجود دارند که گاه می تواند منجر به مشکلات جدی شود که یکی از آن ها پروتز لب است. از این رو ما قصد داریم در این مطلب به بررسی پروتز لب و عوارض آن بپردازیم. با ما همراه باشد تا نسبت به ریسک های پروتز لب اطلاعات بیشتری را مرور کنیم.

پروتز لب چیست؟

کسانی که لب های بسیار نازک و باریکی دارند و اصولا کسانی که دوست دارند لب های آن ها بزرگ تر و برجسته تر نشان داده شود، از پروتز لب استفاده می کنند.

البته در این اوقات استفاده از تاتو رژ لب نیز به اندازه قابل توجهی موثر بوده و می تواند در زیبا نشان دادن لب ها تاثیرگذار باشد.

هنگام پروتز لب، قسمت ورمیلون لب ها تحت عمل قرار میگیرد. ، قسمت ورمیلون لب در واقع مرز حاشیه لب و بخش قرمز رنگ لب است. این کار سبب می شود تا بخش خارجی لب ها بیشتر جلوه کند و بزرگ تر دیده شود. زمانی که سن بالا می رود و پوست صورت افتاده می شود و گوشه های لب رو به پایین کشیده می شوند. این عمل می تواند مشکلات این چنینی را برطرف سازد.

ریسک های پروتز لب

ریسک های پروتز لب

به گفته بسیاری، عوارض پروتز لب ناچیز است، به گونه ای که اغلب افراد مورد مشخصی را گزارش نمی کنند. اما در این میان ممکن است مشکلاتی برای برخی دیگر رخ دهد که ما در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

فرم نامتناسب

درست است که پیش از عمل پروتز لب، به طور مشخص درباره سایز و اندازه پروتز بررسی های لازم صورت می گیرد، اما گاه ممکن است که این بررسی ها با واقعیت جور نیاید و در نهایت پروتزی که درون لب فرد قرار می گیرد، با آنچه که برای صورت او مناسب است، کاملا متفاوت باشد. لذا این یکی از مهم ترین عوارض پروتز لب محسوب می شود که می تواند نتایج ناخوشایندی را به همراه داشته باشد.

عفونت از ریسک های پروتز لب

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است افراد بعد از پروتز لب با آن دست و پنجه نرم کنند، عفونت است. عفونت ناشی از عمل جراحی بسیار نادر است اما ممکن است برای برخی از افراد رخ دهد. مراجعه به مراکز غیر بهداشتی و رعایت نکردن نکات بهداشتی و مراقبت های بعد از عمل، می تواند ریسک عفونت را بالا ببرد.

پس زده شدن پروتز

گاهی اوقات بدن برخ از افراد نسبت به مواد شیمیایی، پروتزها و …حساس است و آن ها را پس می زد. لازم به ذکر است که پروتزها کاملا مطابق با ساختار بدن افراد ساخته می شود اما گاه ممکن است این اتفاق نادر برای برخی از افراد رخ دهد.

ریسک های پروتز لب

گلوله گلوله شدن از ریسک های پروتز لب

گاهی پروتز لب به صورت تزریق چربی و ژل ها خواهد بود که در صورت استفاده از ژل های نامرغوب و بی کیفیت، ممکن است ژل زیر لب گلوله گلوله شود.

سوزش و خارش

یکی دیگر از عوارض پروتز لب، خارش محل تزریق و یا محل عمل جراحی است که البته این سوزش و خارش مدتی پس از عمل و تزریق از بین می رود.

کبودی از ریسک های پروتز لب

کبودی نیز از جمله عوارض تزریق ژل و پروتز لب محسوب می شود. البته اگر این عمل به درستی صورت گیرد و با مراجعه به مراکز بهداشتی  معتبر انجام شود، کبودی ها به حداقل ممکن می رسد.

کج شدن لب

یکی دیگر از عوارض شایع تزریق ژل و چربی به لب، کج شدن و راه افتادن ژل و چربی در لب است که این امر سبب کج شدن و به اصطلاح دفرمه شدن آن ها می شود.

ریسک های پروتز لب

سخن پایانی

همان طور که می دانید، این روزها پروتز لب و تزریق ژل لب این روزها بسیار شایع شده است و افراد مختلفی، هم خانم ها و هم آقایان به استفاده از این روش رو آورده اند. اما باید بدانید که این روش ها همگی موقت و هزینه بر هستند و شما بعد از استفاده از هریک پس از گذشت مدتی نیاز به شارژ ژل و یا تعویض پروتز دارید

1 پاسخ
  1. رویا زاهد
    رویا زاهد says:

    سلام ممنون از شما من در مرکز شما تاتو لب انجام دادم لب هام باریک بود ولی الان بزرگتر شدن و خیلی خوب شد من که خیلی راضی هستم عالی بود به دوستانم هم پیشنهاد دادم حتما بیان انجام بدن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button