رنگ کردن ابرو

میل به زیبایی و زیبا دیده شدن در تمامی افراد وجود دارد و می توانیم این تمایل را در خانم ها بیشتر از آقایان ببینیم. از این رو خانم ها برای زیباتر دیده شدن کارهای مختلفی انجام می دهند. همان طور که می دانید ابروها در زیباتر شدن چهره نقش مهمی را بازی می کند و به همین ترتیب رنگ کردن ابرو نیز می تواند تغییرات اساسی در صورت ایجاد نماید. از این رو خانم های بسیاری با رنگ کردن ابروی خود دست به ایجاد تغییراتی در چهره خود می زنند. اگر شما هم جز این دسته از خانم ها هستید، شاید بد نباشد که با این نکات مهم رنگ کردن ابرو آشنا شوید. با ما همراه باشید.

نکات مهم رنگ کردن ابرو

ابروها، این تارهای نازک مو که در بالای چشم ها می رویند، نقش بسیار مهمی را در ترکیب صورت و زیبایی چهره بازی می کند. مدلی که برای آن در نظر می گیرید با رنگ ابرو می تواند تغییراتی شگرف در صورت شما ایجاد کند. اما همان طور که می دانید، موهای ابرو نازک هستند و رنگ کردن آن ها با احتیاط بیشتری باید انجام شود چرا که احتمالا سوختگی آن ها بالا است. میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش های عالی است که این مضرات را به همراه نداشته و نتیجه ای عالی نیز بر جای می گذارد. از طرفی تکنیک هایی برای رنگ ابرو وجود دارد که باید رعایت شود. از این رو خوب است تا با این نکات مهم رنگ کردن ابرو آشنا شوید:

 

رنگ کردن ابرو

 

رنگ باکیفیت و متناسب با ابرو خریداری کنید

رنگی که برای ابرو استفاده می کنید با رنگ مو فرق دارد. رنگ های ابرو ملایم تر هستند و به تارهای مو آسیب کمتری می رسانند. از این رو باید اطمینان حاصل کنید رنگی که انتخاب می کنید، حتما برای ابرو باشد تا سبب سوختگی ابروهای خود نشوید.

اکسیدان متناسب با رنگ ابرو خریداری کنید

یکی دیگر از مواردی که باید حین رنگ کردن ابرو مد نظر قرار دهید، اکسیدان است. ابروها به واسطه داشتن تارهای موی کم تر از سر، سریع تر رنگ می گیرند، لذا برای کمتر آسیب دیدن و نسوختن آن ها، می بایست از اکسیدان ضعیف تری نسبت به رنگ کردن موی سر استفاده نمایید. لذا برای رنگ کردن ابرو می بایست اکسیدانی تا درجه ۶ استفاده نمایید، البته بهترین انتخاب برای رنگ کردن ابرو، اکسیدان شماره ۳ و یا کمتر از آن است.

مراقبت از نقاط حساس دور چشم را فراموش نکنید

همان طور که می دانید، پوست اطراف چشم بسیار حساس و لطیف است و می تواند به راحتی دچار آسیب، سوختگی و التهاب شود. همچنین در صورت دقت نکردن، ممکن است حین رنگ کردن ابرو، رنگ ریزش کرده و به داخل چشم نفوذ کند. لذا خوب است تا بعد از رنگ کردن حواستان به عدم ریزش رنگ به چشم باشد. ضمنا خوب است تا قبل از رنگ کامل ابرو، تست حساسیت انجام دهید. به این منظور می بایست مقداری رنگ را به پشت گوش و یا داخل بازو بزنید. در صورت عدم بروز حساسیت رنگ را به ابرو بزنید و بعد از ۱۰ دقیقه بشویید.

قبل از رنگ کردن ابرو آن ها را تمیز کنید

پیش از شروع این کار، حتما ابروهای خود را تمیز کنید تا بتوانید رنگ را به خوبی روی ابروهایتان پخش کنید. بهتر است از پاک کننده های آرایش برای پاک کردن ابرو استفاده کنید، چرا که شست آن ها با آب و صابون می تواند چربی های مطلوب مو و پوست شما را گرفته و سبب خشک شدن و در نهایت سوختن ابروهایتان شود.

 

رنگ کردن ابرو

 

دور ابرو را چرب کنید

چه می خواهید ابروتان را روشن کنید چه تیره، بهتر است دور ابرو را با وازلین چرب کنید. چرب کردن دور ابرو هم از رنگ گرفتن پوست جلوگیری می کند هم اجازه سوختگی پوست این ناحیه را نمی دهد. این کار را با یک گوش پاک کن آغشته به وازلین انجام دهید و سپس شروع به رنگ کردن ابروهای خود کنید.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، رنگ کردن ابروها چهره شما را تمیزتر و مرتب تر می کند. اما هر رنگی نمی تواند این کار را به خوبی انجام دهد، با در نظر گرفتن این نکات مهم، رنگ متناسب با چهره خود را انتخاب کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن تغییرات مطلوبی را در صورت خود ایجاد نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button