کشیدن خط چشم دانشجویی

بدیهی است که برای حضور در محیط های آکادمیک، نمی توانیم آرایشی شبیه به چیزی که برای حضور در یک مجلس میهمانی تدارک می بینیم، داشته باشیم و به منظور آن که از استایل عمومی چنین جمع هایی بیرون نزده و با قوانین و مقررات این فضاها سازگاری داشته باشیم، باید از سبک متفاوتی آرایش استفاده کرد. خط چشم دانشجویی یکی از سبک های آرایش چشم ملایم است که می توان به وسیله آن هم زیبایی لازم را تامین کرده و هم آرایشی ملایم و محو داشت.

اما برای کشیدن خط چشم دانشجویی، باید مهارت کافی در کشیدن خط چشم داشته باشید که ضمن زیبا کردن چشم های شما و حالت دادن به آن ها، آرایش چشمی تان ملایم بوده و به هیچ وجه غلیظ به نظر نرسد. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

روش کشیدن خط چشم دانشجویی

برای کشیدن خط چشم دانشجویی باید حتما قلموی خط چشم شما کاملا حرفه ای بوده و امکان کشیدن خط های نازک و ظریف به وسیله ی آن وجود داشته باشد. پس از آن خط چشمی که می کشید بهتر است که از داخلی ترین گوشه چشم شروع نشده و کمی فاصله بدهید. کشیدن خط چشم در گوشه داخلی چشم باعث جلوه دار تر شدن آن شده و نمی توانید آرایش چشم ملایم و کم رنگی به این شکل داشته باشید.

کشیدن خط چشم دانشجویی

اگر پیش از این از مدل تاتو خط چشم  استفاده کرده اید و گوشه چشم های شما نیز تاتو را به خود گرفته است، می توانید از کمی کرم پودر یا مداد چشم روشن روی این بخش تاتو استفاده کرده و آن را محو  و کمرنگ کنید. یا همین طور در دیگر قسمت های خط چشم نیز اگر با خط پهن یا دنباله داری روبرو هستید، کمک گرفتن از کرم پودر یا مداد و سایه ملایم و روشن کمک می کند تا پررنگی و جلوه خط چشم را کمی برطرف کرده و آرایش چشمی خود را ملایم تر نشان دهید.

دقت داشته باشید که برای انجام آرایش ملایم مناسب دانشجو در محیط دانشگاه، استفاده از سایه های پررنگ به هیچ وجه توصیه نمی شود و بهترین اقدام این است که به طور کلی از سایه چشمی استفاده نکنید. در غیر این صورت پشت چشم های شما و درست در محل پلک، شاهد پررنگی خاصی خواهیم بود که نمی تواند جلوه ملایم آرایشی شما را بدون نقص باقی بگذارد.

پس از آن خط چشم را درست روی محل رویش مژه ها به آرامی و ظرافت کشیده و بدون آن که آن قدرها از گوشه بیرونی چشم خود به آن دنباله بدهید، کمی به سمت بالا برده و آن را قطع کنید. به این شکل خط چشم دانشجویی شما می تواند به چشم ها حالت بخشیده و در عین حال از پررنگ بودن و تندی آرایش به این شکل جلوگیری کرده اید.

کشیدن خط چشم دانشجویی

کلام آخر

شما از چه روشی برای داشتن آرایشی ملایم و کمرنگ که مناسب حضور در چنین موقعیت هایی باشد، استفاده می کنید؟ خط چشم دانشجویی چطور کشیده می شود و چگونه می توان بهترین مدل را برای خط چشم های نازک و ظریف انتخاب کرد؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وبلاگ مهری ماه بیوتی در میان بگذارید.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button