تاتو خط چشم درشت

اگر می خواهید چشم هایتان درشت تر از چیزی که هستند، به نظر برسند، لازم است که از تاتو خط چشم درشت استفاده کرده یا اگر خط چشم معمولی می کشید، به فرمی آن را شکل دهید که چشم ها از حالت عادی خود، درشت تر و جذاب تر به نظر برسند. البته توجه داشته باشید که صرفا همیشه درشت نشان دادن چشم ها، نمی تواند بار زیبایی آن ها را بیشتر سازد و باید این موضوع را با توجه به سبک چهره خود، خطوط چهره و به طور کلی تیپ قیافه، تعیین کرده باشید.

تاتو خط چشم درشت

معمولا برای تاتو خط چشم، از مدل های باریک تر استفاده می شود تا در صورت نیاز فرد بتواند با استفاده از خط چشم های موقت، نسبت به تکمیل خط چشم تاتو شده به فرم های دلخواه استفاده کند. علت این امر هم به آن مربوط است که با کشیدن و ایجاد خط چشم تاتو شده ی پهن، دیگر محکوم به داشتن این مدل در آرایش خود خواهید بود و در صورتی که مایل به اجرای یک مدل خط چشم نازک باشید، محدودیت زیادی برای شما وجود خواهد داشت.

تاتو خط چشم درشت

به طور مثال یک روز صبح از خواب برخاسته و ترجیح می دهید از مدل خط چشم نازک و ملایمی برای آرایش روز خود استفاده کنید، حال اگر تتو خط چشم شما بسیار پهن باشد، چنین امکانی به راحتی فراهم نخواهد بود. اما با استفاده از یک مدل تاتو خط چشم درشت و در عین حال متناسب، می توانید در صورت تمایل، مورد آرایش چشمی خود را تغییر دهید. درست به همین است که معمولا بیشتر افراد خط چشم های نازک را برای تتو کردن انتخاب می کنند. زیرا در غیر این صورت تغییر سبک آرایشی آن قدرها ساده نخواهد بود.

با این همه برای تاتو خط چشم درشت، باید حتما تاب مناسبی به مدل خط چشم داده شود. در این مدل از داخلی ترین بخش چشم، کشیدن خط چشم آغاز شده و زمانی که به سمت میانه های پلک می رسد، ضخامت بیشتری به خود می گیرد.

تاتو خط چشم درشت

سخن پایانی

شما برای تاتو خط چشم درشت چه توصیه ای دارید و اگر خود بخواهید نسبت به کشیدن خط چشم اقدام کنید، این مدل را چطور پیاده سازی خواهید کرد؟

2 پاسخ
  1. سحر پناهیان
    سحر پناهیان says:

    من چشمام درشته بن مژه قفشنگتر میشه یا خط چشم راهنماییم کنید کدوم رو بیام انجام بدم خواهرم پیش شما خط چشم تاتو کرده خیلی خوب شده ولی چشماش درشت نیست تشکر

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button