راهنمای انتخاب رنگ رژلب

با خیره شدن به پیشخوان میز آرایش، هنوز مطمئن نیستید کدام رنگ رژ لب برای شما مناسب است؟  آیا از امتحان کردن رنگ های نامناسب رژ لب خسته شده اید و تنه ابه دنبال کشف یک رنگ مناسب چهره و توناژ پوستی خود هستید؟ جای درستی آمده اید. با دنبال کردن این مطلب می توانید راهنمای خوبی در خصوص انتخاب رنگ رژ لب به دست بیاورید.

همه ما به اندازه کافی رنگ های مختلف رژ لب را در سطل زباله قرار داده ایم تا بدانیم چیزی به نام “سایه یا رنگ مناسب همه” وجود ندارد. چه آماده باشید که یک رژ لب پررنگ انتخاب کنید، چه ظاهری رنگ های طبیعی برای بهار بپذیرید و چه بخواهید از آخرین روندها مطلع شوید، ما بهترین توصیه های آرایش لب را از سراسر وب جمع آوری کرده ایم تا مطمئن شوید آنچه را برای آرایش کردن لب های خود نیاز دارید، یک رنگ خاص شما است.

اگر پیش از این از مدل تاتو رژ لب استفاده کرده باشید، طرح و رنگ جدید لب های شما، ملاک انتخاب خواهد بود.

در اینجا ده هنرمند گریم بهترین ترفندهای خود را برای بهترین انتخاب رنگ رژ لب در اختیار ما قرار داده اند:

انتخاب رنگ رژ لب

توصیه های زیر را جدا به کار بگیرید:

توصیه گریمر شماره ۱:

حتما رنگ قرمز یکی از بهترین رنگ ها به حساب می آید، اما این فقط مربوط به نوع رنگی نیست که شما انتخاب می کنید – در اینجا موضوع مهم زمینه سازی و آماده شدن برای گرفتن یک رنگ لب پررنگ است. قطعاً قبل از استفاده از یک رژ لب پررنگ، شما می خواهید مطمئن شوید که لب هایتان نرم و صاف بوده و خشک و منقطع نیستند.

خواه ظاهر مات این فصل را امتحان کنید یا اینکه رنگ براق با جلا را انتخاب کنید، لازم است که پیش از آن به خوبی لب های خود را آماده ساخته باشید تا پوستی نرم و یکدست، بدون خشکی یا پوسته پوسته شدن داشته باشد. به این صورت می توانید رنگ مورد نظر خود را روی لب ها به نمایش بگذارید.

انتخاب رنگ رژ لب

توصیه گریمر شماره ۲:

زمان بازگشت به اصول اولیه است! وقتی صحبت از انتخاب رنگ لب مناسب می شود، استپلتون می گوید همه چیز در مورد رنگ پوست شما است.

پوست روشن: رنگ های خیره کننده و بدون سایه، جلوه ای صیقلی به ظاهر شما می بخشند. قرمز را به عنوان یک رنگ پررنگ انتخاب کنید. از شرابی دور شوید – این بهترین خواهد بود.

ته رنگ صورتی: به پالت طبیعی خود بچسبید – صورتی ها، مرجانی و قرمز مایل به نارنجی همه جلوه فوق العاده زیبایی دارند.

پوستی با رنگ زیتون: تقریباً همه چیز برای شما مناسب خواهد بود! فقط کافی است که از قهوه ای و قرمز دوری کنید.

رنگ پوست تقریبا زرد: قرمزهایی را انتخاب کنید که توناژ تیره داشته باشند. همین طور رنگ های برنزی عالی خواهند بود.

پوست تیره: با قرمزهای گیلاسی و شرابی می توانید غوغا بپا کنید.

توصیه گریمر شماره ۳:

این توصیه می گوید که راز پشت لب های پررنگ آرایش شده، رطوبت و لایه برداری کامل، خط لب بی عیب و نقص و رژ لب زدن دقیق است. قبل از استفاده از رژ لب، تمام دهان خود را به خوبی لایه برداری کرده و سپس از یک خط لب دقیق و ظریف بهره ببرید. سپس با زدن رژ لب، لازم است که آن را یک لایه مات کرده و حتی با پودر، یکدست و برجسته سازید. حتی مقداری کانسیلر به شما کمک می کند تا لب های خود را صاف و صیقلی نگه دارید.

توصیه گریمر شماره ۴:

خانم هایی که لب کمرنگی دارند، به رنگ قرمز گیلاسی یا مرجانی جذاب تر به نظر می رسند. برای لبهای مایل به قرمز، صورتی، نارنجی را امتحان کنید. برای لب های تیره، قرمز آجری ایده آل است. برای آن که بهترین انتخاب رژ لب را داشته باشید، باید پیش از آن در خصوص رنگ پوست خود و توناژ آن به خوبی بدانید. در غیر این صورت نمی توانید انتخاب دقیق و از پیش تضمین شده ای در خصوص رنگ رژ لب مناسب لب های خود داشته باشید.

انتخاب رنگ رژ لب

توصیه گریمر شماره ۵:

اگر بین چند رنگ معطل مانده و نمی دانید رنگ رژ لب مناسب شما کدام یک می تواند باشد، توصیه شده است که برای پوست های کمرنگ، از رژ لب هایی با ته رنگ صورتی استفاده کرده و در صورتی که رنگدانه های پوستی شما تند و تیره هستند، به سراغ رژ لب هایی با توناژ بالاتر بروید. به طور نمونه اگر رنگ مورد علاقه شما صورتی است، برای پوست های روشن از صورتی روشن تر استفاده کرده و برای رنگ پوست های تیره تر، به سراغ رژ لب هایی با رنگ تند و تیره بروید.

توصیه گریمر شماره ۶:

هرگز خط لب را طوری نکشید که فاصله ای میان آن و رژ لب استفاده شده شما باشد. خط لب تنها یک راهنمایی برای کشیدن درست رژ لب و همین طور برجسته سازی لب ها است. به هیچ روی قرار نیست که خط لب به صورت یک خط مجزا پس از به پایان رسیدن آرایش، دیده شود. از این روی حتما خط لب را روشن تر از رژ لب خود انتخاب کنید. به نظر می رسد که باید حین خرید رژ لب، به فکر خرید خط لب متناسب با رنگ آن نیز باشید.

انتخاب رنگ رژ لب

توصیه گریمر شماره ۷:

هرگز از رنگ های براق را برای لب های نازک و خطی به کار نبرید. در صورتی که لب های شما حجم و برجستگی نرمال و متوسطی ندارد و از حد استاندارد، نازک تر به چشم می آید، هیچ تلاشی برای براق کردن لب ها به خرج نداده و از رنگ های روشن و مات در آرایش لب های خود استفاده کنید.

کلام آخر

شما برای انتخاب رژ لب مناسب لب های خود چه تکنیک هایی را به کار می برید و با داشتن چه تیپ و استایلی، کدام رنگ رژ لب را ترجیح می دهید؟ ایده ها و نظرات و البته تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ مهری ماه بیوتی در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button