افزایش ماندگاری ریمل

حتما می دانید که ریمل یکی از ابزارهای آرایشی است که تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد. اما حتما به این موضوع هم آگاهی دارید که ریمل به دلیل ماهیتی که دارد، زودتر از سایر وسایل آرایشی خشک می شود. پس برای آنکه بتوانید در خرید ریمل به طور مرتب صرفه جویی کرده و بتوانید در بالاترین سطح از این وسیله آرایشی استفاده نمایید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را مطالعه کرده و با روش های افزایش ماندگاری ریمل آشنا شوید. با ما همراه باشید.

افزایش ماندگاری ریمل

اگر شما جز آن دسته از خانم هایی هستید که به ولوازم آرایش خود بسیار اهمیت می دهند و از سوی دیگر دوست دارند همه چیز را درست مصرف کنند، حتما به دنبال راه هایی برای افزایش ماندگاری ریمل هستید. چرا که می دانید ریمل یکی از وسایل آرایشی است که به سرعت خشک می شود.

یکی از مزایای لیفت مژه و لمینت مژه همین عدم نیاز آن چنانی به محصولات آرایشی و مشکلات همراه آن ها است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.
درست است که یک ریمل جدید و نو، قدرت بالاتری از یک ریمل استفاده شده دارد. اما اگر از یک ریمل به درستی استفاده کرده و از آن مراقبت و نگهداری کنید، می توانید تا مدت زمان زیادی به کمک آن به مژه های خود فرم دهید. اگر می خواهید بیشت از یک ماه از ریمل خود استفاده کنید، این روش های افزایش ماندگاری ریمل را به خاطر بسپارید:

هنگام خرید به تاریخ تولید ریمل توجه کنید

یکی از راه کارهای خوب برای افزایش ماندگاری ریمل این است که از همان ابتدای خرید دقت نمایید. نه تنها با این کار به سلامت چشم خود کمک خواهید کرد، بلکه می توانید مدت زمان بیشتری از ریملتان استفاده کنید. پس از خرید ریمل هایی که از تاریخ تولید آن ها مدت زمان زیادی گذشته است، خودداری نمایید.

افزایش ماندگاری ریمل

درب ریمل را باز نگه ندارید

درست است که برای هر بار ریمل زدن باید آن را از تیوپش بیرون کشیده و به مژه های خود بزنید. اما دقت داشته باشید که پس از استفاده مجدد آن را به سر جای خود بازگردانده و درب ریمل را ببیندید. همچنین پیشنهاد می کنیم حین ریمل زدن، کولر و یا پنکه را خاموش کنید و یا در معرض آن ها نباشید تا ریمل شما خشک نشود.

برای افزایش ماندگاری ریمل ؛  برس را تا انتهای تیوپ نبرید

برای ریمل زدن لازم نیست که حتما برس ریمل را تا انتهای تیوپ آن ببرید. برای افزایش ماندگاری ریمل، می توانید از ریمل های کنار تیوپ استفاده نمایید.

چند نکته در خصوص افزایش ماندگاری ریمل

ریمل را در جای خشک و خنک نگه دارید، چرا که گرما و نور خورشید سبب خشک شدن آن می شود.
درب ریمل را محکم ببندید.
در صورتی که ریمل شما رو به خشکی رفت، پیش از سفت شدن، یک قطره آب درون تیوپ ریخته، درب آن را بسته و خوب تکان دهید.

افزایش ماندگاری ریمل

حین خرید و استفاده از ریمل به این نکات دقت کنید

از خرید ریمل هایی که از الیاف کمی ساخته شده اند خودداری کنید. این ریمل ها نمی توانند به مژه های شما حالت داده و آن ها را زیبا کنند.
بهتر است استفاده مرتب از ریمل های ضد آب را کنار بگذارید چرا که رفته رفته می توانند به مژه های شما آسیب وارد کرده و سبب بروز حساسیت در آن ها شوند.
اگر ریمل های رنگی دوست دارید، بهتر است از استفاده مداوم از آن ها خودداری نمایید.
برای آنکه سلامت مژه های خود را حفظ کنید، حتما شب ها به مژه هایتان روغن نارگیل و روغن زیتون بزنید تا هم مژه های شما تقویت شده و هم بلند شوند.

سخن پایانی

همان طور که خواندید، روش های مختلفی برای افزایش ماندگاری ریمل وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. برای صرفه جویی در هزینه های خود، این نکات را به خاطر سپرده و از آن ها استفاده نمایید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراگ بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی


تماس با ما

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ، کوچه علی اکبر دوازده ، ساختمان کاج ، طبقه پنجم

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۱۲۹۴۰۰

Call Now Button